Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Teleskooppipamppu

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#16

Viesti Kari Aittomäki »

Hehe, hauskasti aseteltuja virkkeitä.
Kulkeehan se aspi kätsästi mukana.. Mutta kylläkai patukan perustarkotus on patukoiminen?
Joskus ne mylläkät kestää ihanasti vaikka kuinka pitkään ja onhan sellanen peli joka ei pelitä primäärifunktiossaan... aika joutava.
Kerrankin Venäjällä.. tai antaa olla.
Mutta sanotaanko että meinasin viedä omoneille kassillisen aspeja ikäänkuin lahju.. hjana, vaan oli niin eto peli jotten kehannut.

Bg, YJT.. eikö patukalla ole tarkotus lyödä jotain piruparkaa?
Aspilla ei oikeen pysty, kuin se ei pysy kasassa.
Mä en näe patukan funktiona mageena ja kätevänä heebelinä varustevyössä.
Vinyylipatukka taas on turhan kevyt vehjes, survominen onnistu tosin oikeen hienosti.
Tonfatyyppinen on okei, etenkin tuo mun metalliversio.

Mutta paras, huokeesti paras on läpykkä.
Oikeesti paras ois tomahawk mutta...
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#17

Viesti tohtorismies »

bodyguard kirjoitti: Että jos sillä jotakuta perseelle mätkiessä se ei pysy kasassa niin kyseessä on enemmänkin väärä käyttötarkoitus kuin välineen heikkous. Ko. käyttötarkoitukseen saattaisi sopivia tavaroita löytyä esim täältä: http://www.bdsmstore.com/productcart/pc/cat44.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Ai stana........ Niin, onhan se kauheaa ja vaikka mitä. Kertakäyttö pamput kunniian ja väkivallattomuus. Mikä sua Bg ahdistaa väkivallassa vaikka treenaat sitä?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#18

Viesti bodyguard »

tohtorismies kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: Että jos sillä jotakuta perseelle mätkiessä se ei pysy kasassa niin kyseessä on enemmänkin väärä käyttötarkoitus kuin välineen heikkous. Ko. käyttötarkoitukseen saattaisi sopivia tavaroita löytyä esim täältä: http://www.bdsmstore.com/productcart/pc/cat44.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Ai stana........ Niin, onhan se kauheaa ja vaikka mitä. Kertakäyttö pamput kunniian ja väkivallattomuus. Mikä sua Bg ahdistaa väkivallassa vaikka treenaat sitä?
No just :lol: Mietin ekaksi pitkään mitä vastaisin mutta totesin että tämä on jo paremmin sanottu tuolla törkytapelu- ketjussa:

HarriN kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti: Tekstiä...

Jokainen meistä masturboi tavallaan.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#19

Viesti tohtorismies »

No joo, hiukan vain huvitti tuo pampun "käytttövirhe", että ei saakeli, lyöminkeihin tarkoitettu peli joka ei kestä lyömistä. Ei saakeli jos minä käyn ostamassa itselleni vaikkapa makitan akkukoneen niin kyllä minä oletan että se kestää ruuvata ja porata. Ei rautakankena mutta just siinä käyttötarkoituksessa mihin se on tarkoitettu, ihan niinkuin voisi kuvitella että pampullakin voisi roimia vähän reippaammin pelkäämättä sitä että se hajoaa. Ei minusta sen pitäisi olla millekkään työkalulle liiallinen vaade että se kestää sen käytön mihin se on suunniteltu. Kait minä sitten masturboin väkivallan, Aittomäen tekstien ja työkalujen tahtiin, aika kauhean kuuloinen paketti. Ja enhän minä edes ole timpuri saatikka vartija mutta noin voisi kuvitella äkkiä että sellainen on hyvä työkalu mikä kestää käyttöä juuri siinä tarkoituksessa mihin on tehty. Eikö muka "käyttövirhe" ajattelussa loimota taustalla ajatus sinun ja yjt:n päässä liiallisesta voimankäytöstä? Mutta iilmeisesti vartijan ammatissa ei tarvitse "overkill" varmuutta työkaluissa, pitäs vissiin rueta vartijaksi jos niin helpolla pääsee ettei vermeiden tartte kestää. Ennemmin esab kuin einhell. Voi poimia sen pointin jos haluaa tai sitten masturboida oman älykkyytensä kanssa niinqu 98 prosenttia tästäkin foorumista ja ihmisistä ylöjään tekee.

Edit. Ai jessus taas, ihan naurattaa ääneen se miten minut tullaan lynkkaamaan siitä että penäsin työkalulle kestävyyttä ja kyseenalaistin bg:n mielipiteen.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#20

Viesti Jorge »

tohtorismies kirjoitti: No joo, hiukan vain huvitti tuo pampun "käytttövirhe", että ei saakeli, lyöminkeihin tarkoitettu peli joka ei kestä lyömistä. Ei saakeli jos minä käyn ostamassa itselleni vaikkapa makitan akkukoneen niin kyllä minä oletan että se kestää ruuvata ja porata. Ei rautakankena mutta just siinä käyttötarkoituksessa mihin se on tarkoitettu, ihan niinkuin voisi kuvitella että pampullakin voisi roimia vähän reippaammin pelkäämättä sitä että se hajoaa. Ei minusta sen pitäisi olla millekkään työkalulle liiallinen vaade että se kestää sen käytön mihin se on suunniteltu. Kait minä sitten masturboin väkivallan, Aittomäen tekstien ja työkalujen tahtiin, aika kauhean kuuloinen paketti. Ja enhän minä edes ole timpuri saatikka vartija mutta noin voisi kuvitella äkkiä että sellainen on hyvä työkalu mikä kestää käyttöä juuri siinä tarkoituksessa mihin on tehty. Eikö muka "käyttövirhe" ajattelussa loimota taustalla ajatus sinun ja yjt:n päässä liiallisesta voimankäytöstä? Mutta iilmeisesti vartijan ammatissa ei tarvitse "overkill" varmuutta työkaluissa, pitäs vissiin rueta vartijaksi jos niin helpolla pääsee ettei vermeiden tartte kestää. Ennemmin esab kuin einhell. Voi poimia sen pointin jos haluaa tai sitten masturboida oman älykkyytensä kanssa niinqu 98 prosenttia tästäkin foorumista ja ihmisistä ylöjään tekee.

Edit. Ai jessus taas.
Niin; kivääri, pistooli ja revolveri ovat kaikki ampuma-aseita ja kiväärillä on toki paras ampua, mutta nuo muut ovat joissain tilanteissa paljon käytännöllisempiä.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#21

Viesti tohtorismies »

Jorge kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti: No joo, hiukan vain huvitti tuo pampun "käytttövirhe", että ei saakeli, lyöminkeihin tarkoitettu peli joka ei kestä lyömistä. Ei saakeli jos minä käyn ostamassa itselleni vaikkapa makitan akkukoneen niin kyllä minä oletan että se kestää ruuvata ja porata. Ei rautakankena mutta just siinä käyttötarkoituksessa mihin se on tarkoitettu, ihan niinkuin voisi kuvitella että pampullakin voisi roimia vähän reippaammin pelkäämättä sitä että se hajoaa. Ei minusta sen pitäisi olla millekkään työkalulle liiallinen vaade että se kestää sen käytön mihin se on suunniteltu. Kait minä sitten masturboin väkivallan, Aittomäen tekstien ja työkalujen tahtiin, aika kauhean kuuloinen paketti. Ja enhän minä edes ole timpuri saatikka vartija mutta noin voisi kuvitella äkkiä että sellainen on hyvä työkalu mikä kestää käyttöä juuri siinä tarkoituksessa mihin on tehty. Eikö muka "käyttövirhe" ajattelussa loimota taustalla ajatus sinun ja yjt:n päässä liiallisesta voimankäytöstä? Mutta iilmeisesti vartijan ammatissa ei tarvitse "overkill" varmuutta työkaluissa, pitäs vissiin rueta vartijaksi jos niin helpolla pääsee ettei vermeiden tartte kestää. Ennemmin esab kuin einhell. Voi poimia sen pointin jos haluaa tai sitten masturboida oman älykkyytensä kanssa niinqu 98 prosenttia tästäkin foorumista ja ihmisistä ylöjään tekee.

Edit. Ai jessus taas.
Niin; kivääri, pistooli ja revolveri ovat kaikki ampuma-aseita ja kiväärillä on toki paras ampua, mutta nuo muut ovat joissain tilanteissa paljon käytännöllisempiä.
Ma quule tarkoitin vaan kestävyyttä, aivan sataprosenttisen varmasti minä ottaisin itselleni teleskooppipampun jos olisin työhommissa. Ei siinä äärimmäisen kätsä värkki mutta jonkun muun merkin kuin sen joka hajoaa vähänkin roimemmassa käytössä. Ennemmin esab kuin einhell. Ennemmin esab kuin einhell. Ennemmin esab kuin einhell. Mutta jos sitä laatua ei ammatissaan tarvitse niin sehän on hyvä se, pääsee helpolla. Ennemmin esab kuin einhell.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#22

Viesti tohtorismies »

Kari Aittomäki kirjoitti: Hehe, hauskasti aseteltuja virkkeitä.
Kulkeehan se aspi kätsästi mukana.. Mutta kylläkai patukan perustarkotus on patukoiminen?
Joskus ne mylläkät kestää ihanasti vaikka kuinka pitkään ja onhan sellanen peli joka ei pelitä primäärifunktiossaan... aika joutava.

Luuletko sinä vakavissasi että joku edes haluaa ymmärtää ihan noita peruspointtejasi viestissäsi? Se pointti viestissäsi on jo ihan muualla kuin itse pampussa ja sen kestävyydessä. Se pointti on siinä miten olet pahoinpidellyt aspilla ihmisen ja vielä sadistisesti hakaten persposkille johon olisit voinut käyttää paremmin hassun hauskasti sm vermeitä.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
ka1
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2188
Lauteille: Maaliskuu 2005

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#23

Viesti ka1 »

tohtorismies kirjoitti:
Kari Aittomäki kirjoitti: Hehe, hauskasti aseteltuja virkkeitä.
Kulkeehan se aspi kätsästi mukana.. Mutta kylläkai patukan perustarkotus on patukoiminen?
Joskus ne mylläkät kestää ihanasti vaikka kuinka pitkään ja onhan sellanen peli joka ei pelitä primäärifunktiossaan... aika joutava.

Luuletko sinä vakavissasi että joku edes haluaa ymmärtää ihan noita peruspointtejasi viestissäsi?

:smt003 Nyt taas jotain rajaa...
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#24

Viesti Jorge »

tohtorismies kirjoitti:
Jorge kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti: No joo, hiukan vain huvitti tuo pampun "käytttövirhe", että ei saakeli, lyöminkeihin tarkoitettu peli joka ei kestä lyömistä. Ei saakeli jos minä käyn ostamassa itselleni vaikkapa makitan akkukoneen niin kyllä minä oletan että se kestää ruuvata ja porata. Ei rautakankena mutta just siinä käyttötarkoituksessa mihin se on tarkoitettu, ihan niinkuin voisi kuvitella että pampullakin voisi roimia vähän reippaammin pelkäämättä sitä että se hajoaa. Ei minusta sen pitäisi olla millekkään työkalulle liiallinen vaade että se kestää sen käytön mihin se on suunniteltu. Kait minä sitten masturboin väkivallan, Aittomäen tekstien ja työkalujen tahtiin, aika kauhean kuuloinen paketti. Ja enhän minä edes ole timpuri saatikka vartija mutta noin voisi kuvitella äkkiä että sellainen on hyvä työkalu mikä kestää käyttöä juuri siinä tarkoituksessa mihin on tehty. Eikö muka "käyttövirhe" ajattelussa loimota taustalla ajatus sinun ja yjt:n päässä liiallisesta voimankäytöstä? Mutta iilmeisesti vartijan ammatissa ei tarvitse "overkill" varmuutta työkaluissa, pitäs vissiin rueta vartijaksi jos niin helpolla pääsee ettei vermeiden tartte kestää. Ennemmin esab kuin einhell. Voi poimia sen pointin jos haluaa tai sitten masturboida oman älykkyytensä kanssa niinqu 98 prosenttia tästäkin foorumista ja ihmisistä ylöjään tekee.

Edit. Ai jessus taas.
Niin; kivääri, pistooli ja revolveri ovat kaikki ampuma-aseita ja kiväärillä on toki paras ampua, mutta nuo muut ovat joissain tilanteissa paljon käytännöllisempiä.
Ma quule tarkoitin vaan kestävyyttä, aivan sataprosenttisen varmasti minä ottaisin itselleni teleskooppipampun jos olisin työhommissa. Ei siinä äärimmäisen kätsä värkki mutta jonkun muun merkin kuin sen joka hajoaa vähänkin roimemmassa käytössä. Ennemmin esab kuin einhell. Ennemmin esab kuin einhell. Ennemmin esab kuin einhell. Mutta jos sitä laatua ei ammatissaan tarvitse niin sehän on hyvä se, pääsee helpolla. Ennemmin esab kuin einhell.
No kyllä esim. K.A:n viestit selkeästi viittaavat teleskooppipatukan konseptiin ennemmin kuin brändiin ja niihin viesteihin sinäkin viittasit.
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#25

Viesti YJT »

Kari Aittomäki kirjoitti: Kulkeehan se aspi kätsästi mukana.. Mutta kylläkai patukan perustarkotus on patukoiminen?
Tokihan kaikki tekniset laitteet ovat kompromisseja. TKP:ssä on enemmän liikkuvia osia kuin kiinteässä, eikä se ole yhtä toimintavarma. Mutta toisaalta (kuten jo aikaisemmin totesin), jos ei tarvitse patukassa kuljetettavuutta, niin silloin sitä ei tarvitse.
Kari Aittomäki kirjoitti: Bg, YJT.. eikö patukalla ole tarkotus lyödä jotain piruparkaa?
Aspilla ei oikeen pysty, kuin se ei pysy kasassa.
Tietenkin kunnollakin avattu ja käytetty TKP voi sulkeutua lyöntien voimasta, jos lyödään oikein paljon. Mutta taas päästään siihen kuljetettavuuteen: kiinteää patukkaa ei tule niin helposti kuljetettua mukana, ja vaika TKP voikin mennä kasaan sen jälkeen kun sillä on lyöty riittävä määrä kertoja,
- sillä kiinteällä jota ei edes otettu mukaan ei pystytty lyömään kertaakaan
- TKP:n uudelleen avaaminen vie alle sekunnin
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#26

Viesti YJT »

tohtorismies kirjoitti: No joo, hiukan vain huvitti tuo pampun "käytttövirhe", että ei saakeli, lyöminkeihin tarkoitettu peli joka ei kestä lyömistä.
Väitän, että yleisin käyttövirhe on väärä avaustapa, jossa patukka ei lukitu kunnolla. Seuraavana tullee väärin säädetty pidätinjousi. Kolmas väärä tapa on varrella lyöminen (itse lyön patukan varrella esim. kengän pohjaan, jos haluan patukan suljettua lyömättä sillä maahan; esim nurmikolla).
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#27

Viesti bodyguard »

tohtorismies kirjoitti: Eikö muka "käyttövirhe" ajattelussa loimota taustalla ajatus sinun ja yjt:n päässä liiallisesta voimankäytöstä? Mutta iilmeisesti vartijan ammatissa ei tarvitse "overkill" varmuutta työkaluissa, pitäs vissiin rueta vartijaksi jos niin helpolla pääsee ettei vermeiden tartte kestää. Ennemmin esab kuin einhell. Voi poimia sen pointin jos haluaa tai sitten masturboida oman älykkyytensä kanssa niinqu 98 prosenttia tästäkin foorumista ja ihmisistä ylöjään tekee.
Kayttotarkoituksesta tassa on kyse. Kaikki tarvittava on sanottu jo moneen kertaan aiheeseen liittyen mutta ehka on mennyt ohi kun viesteihin ei ole liittynyt verta ja suolenpatkia?
tohtorismies kirjoitti: Ei siinä äärimmäisen kätsä värkki mutta jonkun muun merkin kuin sen joka hajoaa vähänkin roimemmassa käytössä.
Jaa nytko niita jo hajoaakin? Tama on ihan uus juttu kylla mulle.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#28

Viesti bodyguard »

YJT kirjoitti: Tietenkin kunnollakin avattu ja käytetty TKP voi sulkeutua lyöntien voimasta, jos lyödään oikein paljon. Mutta taas päästään siihen kuljetettavuuteen: kiinteää patukkaa ei tule niin helposti kuljetettua mukana, ja vaika TKP voikin mennä kasaan sen jälkeen kun sillä on lyöty riittävä määrä kertoja,
- sillä kiinteällä jota ei edes otettu mukaan ei pystytty lyömään kertaakaan
- TKP:n uudelleen avaaminen vie alle sekunnin
Noin. Lisaksi huomauttaisin etta nyt on puhuttu kitkalukitteisista tkp:ista ja muunlaisiakin on olemassa. Niissakin taas sitten hyvat ja huonot puolet.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Filipino
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 361
Lauteille: Helmikuu 2005

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#29

Viesti Filipino »

bodyguard kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti: Ei siinä äärimmäisen kätsä värkki mutta jonkun muun merkin kuin sen joka hajoaa vähänkin roimemmassa käytössä.
Jaa nytko niita jo hajoaakin? Tama on ihan uus juttu kylla mulle.
Hyvä esimerkki on ESP. Ensimmäiset maahantuodut mallit eivät kestäneet lyömistä, vaan metalli taipui. "Police hardened" leimattu on viranomaiskäyttöön tarkoitettu ja kestää lyönnit aivan eri tavalla. Olivat kaiketi lähettäneet Suomeen normaalia "ei viranomaisille tarkoitettua" syynä kaiketi oletus siitä, että Suomen lainsäädäntö ei tsekkien tapaan hyväksyisi "police..." versioita muille kuin viranomaisille.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kysymys teleskooppipampun laillisuudesta

#30

Viesti bodyguard »

Filipino kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:
tohtorismies kirjoitti: Ei siinä äärimmäisen kätsä värkki mutta jonkun muun merkin kuin sen joka hajoaa vähänkin roimemmassa käytössä.
Jaa nytko niita jo hajoaakin? Tama on ihan uus juttu kylla mulle.
Hyvä esimerkki on ESP. Ensimmäiset maahantuodut mallit eivät kestäneet lyömistä, vaan metalli taipui. "Police hardened" leimattu on viranomaiskäyttöön tarkoitettu ja kestää lyönnit aivan eri tavalla. Olivat kaiketi lähettäneet Suomeen normaalia "ei viranomaisille tarkoitettua" syynä kaiketi oletus siitä, että Suomen lainsäädäntö ei tsekkien tapaan hyväksyisi "police..." versioita muille kuin viranomaisille.
Nojoo, ne taisi olla jotain alumiinia ne patukat. Siitäkin on vissiin kymmenen vuotta aikaa. Ettei vaan olisi Tsekin pojat koittaneet päästä liikkumattomasta tavarasta eroon :smt003
Jos ESP:n patukoita tilailee nettikaupoista euroopasta niin saattaa saada juuri noita. ASP:lläkin on se Airweight- malli jossa oli joku osa alumiinia (ei kai sentään kokonaan ollut, omista varustekauppiaan päivistäni joku tovi on jo) ja nekin tuppaili vääntymään.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 38 kurkkijaa