Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mike Tyson

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93928
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mike Tyson

#1

Viesti Mika »

Tarinaa miehestä.

" onclick="window.open(this.href);return false;
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#2

Viesti johannes »

Olipa surullinen video :( Youtubessa pitäisi olla samanlainen beyond the glory-dokumentti Sugar Ray Leonardista. En tähän hätään löytänyt sitä, mutta taidan etsiä sen käsiini ja postata linkin tähän.
"There's no business like ho business" :pimp:
Tupier
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4
Lauteille: Maaliskuu 2007

#3

Viesti Tupier »

Erittäin laadukas dokkari suuren miehen noususta ja surullisesta tuhosta.
Yksi mikä ihmetyttää suuresti on se, että miten vidussa Don King pysyy silti mukana kuviosssa vaikka koko tellus tietää mikä verenimijä se on. Eikä sillä ihan pienin vaikutus ole Tysonen tuhoonkaan vaikka ei se ny kaikki sen piikkiin mene.

Nytkin kun tsekkaa isoja matseja ni siellähän se Dragula seisoo ringissä kansallishymnin soidessa ku Kuronen kirjansa julkkareissa.


:smt076
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93928
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mike Tyson

#4

Viesti Mika »

Ex-mestarinyrkkeilijä Mike Tyson on paljastanut otelleensa monet tärkeimmät matsinsa huumeiden vaikutuksen alaisena.

Mike kuvailee vastikään julkaistussa Undisputed Truth –elämäkerrassaan vältelleensä huumetestejä käyttämällä tekopenistä ja puhdasta virtsaa. Menetelmä oli ilmeisen toimiva, sillä Mike jäi kiinni vain kerran, vuonna 2000.

Huumepaljastus selittää ylipäätään paljon Mike "Purin vastustajani korvasta palasen" Tysonin ottelukäytöstä. Mies tunnustaakin suoraan, että kokaiini oli syynä muun muassa sille, että hän puri Lennox Lewisin jalkoja vuonna 2002.


Tuo selittääkin jo aika lailla...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6440
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Mike Tyson

#5

Viesti AlexMachine »

Tyson on postannut kaikki tyrmäyksenä hyvällä kuvanlaadulla Tubeen. Tarkoituksena valita parhaat tulevaa elokuvaa varten jossa Jamie Foxx pääosassa ja ohjaajana Martin Scorcese.
[video][/video]
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6411
Lauteille: Lokakuu 2009

Mike Tyson

#6

Viesti Ile »

Hyvä kooste, josta löytyi luonnollisesti myös tämä mun mielestä paras katkelma Tysonin uralta.

R. Gross kauhoo about 10 sekuntia ilmaa Miken väistellessä. Ja sitten vasuri. Lähtee tästä:

[video][/video]
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93928
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mike Tyson

#7

Viesti Mika »

Tyson esiintyy jouluaattona julkaistavassa Ip Man 3 -elokuvassa.

[video][/video]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6440
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Mike Tyson

#8

Viesti AlexMachine »

Ile kirjoitti: Hyvä kooste, josta löytyi luonnollisesti myös tämä mun mielestä paras katkelma Tysonin uralta.

R. Gross kauhoo about 10 sekuntia ilmaa Miken väistellessä. Ja sitten vasuri. Lähtee tästä:
Hienoa katseltavaa.
Itse olen aina ihaillut tätä Miken tapaa lyödä oikea koukku vartaloon ja heti perään oikea uppari.
Olen tuota itsekin treenaillut aika ahkerasti ja hieno fiilis kun saa kehässä onnistumaan.
[video][/video]
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Huppu
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 493
Lauteille: Lokakuu 2010

Mike Tyson

#9

Viesti Huppu »

Ite oon kans tota samaa komboa fiilistellyt. Oon pitänyt vasemman hanskan sillo aika tiukasti suojauksessa, mut tyson näytti aika pakka auki takovan. Täytyis varmaan itekki vähän avata, et sais enemmä rentoutta ja voimaa lyönteihin. Aika nätisti paukutti Tyson kyl menemään.
Oss!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 7 kurkkijaa