Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Judon aloittaminen "vanhemmalla" iällä

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

#91

Viesti tmm »

Tsuki kirjoitti:
tmm kirjoitti:Muakin tuo judoilu on alkanut houkuttelemaan, mutta mistäpä minä siihen aikaa repisin... :(
Ihmissuhteiden ja vapaa-ajan kohdalta :D
Mitä ne on... :oops:
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
Kuvake
D.F.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 230
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

#92

Viesti D.F. »

No just, toistaiseksi mun painoluokassa ei ole toisen meidän seuralaisen lisäksi kuin yksi eukko. Toivottavasti huomisen aikana tulee lisää, koska ei ole kivaa maksaa maltaita siitä, että pääsee ottamaan yhden matsin jotakuta muuta kuin oman seuran likkaa vastaan. Multa jää kyllä Mikkelin reissu väliin, jos siellä on vaan kolme osallistujaa. ;)
"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength."
sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3282
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

#93

Viesti sinappi »

D.F. kirjoitti: No just, toistaiseksi mun painoluokassa ei ole toisen meidän seuralaisen lisäksi kuin yksi eukko. Toivottavasti huomisen aikana tulee lisää, koska ei ole kivaa maksaa maltaita siitä, että pääsee ottamaan yhden matsin jotakuta muuta kuin oman seuran likkaa vastaan. Multa jää kyllä Mikkelin reissu väliin, jos siellä on vaan kolme osallistujaa. ;)
Eiköhän ne yhdistele sarjoja jos tosiaan noin huono tilanne on.
Kuvake
D.F.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 230
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

#94

Viesti D.F. »

sinappi kirjoitti:
D.F. kirjoitti:No just, toistaiseksi mun painoluokassa ei ole toisen meidän seuralaisen lisäksi kuin yksi eukko. Toivottavasti huomisen aikana tulee lisää, koska ei ole kivaa maksaa maltaita siitä, että pääsee ottamaan yhden matsin jotakuta muuta kuin oman seuran likkaa vastaan. Multa jää kyllä Mikkelin reissu väliin, jos siellä on vaan kolme osallistujaa. ;)
Eiköhän ne yhdistele sarjoja jos tosiaan noin huono tilanne on.
Mutta ne yhdistelyt selviäisivät vasta paikan päällä, jos niitä edes tapahtuu. Jos sarjoja ei yhdistetä ja olen paikan päällä sitä toteamassa, niin mahtaa kyllä ketuttaa. :D
"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength."
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#95

Viesti JanneM »

D.F. kirjoitti:
sinappi kirjoitti:
D.F. kirjoitti:No just, toistaiseksi mun painoluokassa ei ole toisen meidän seuralaisen lisäksi kuin yksi eukko. Toivottavasti huomisen aikana tulee lisää, koska ei ole kivaa maksaa maltaita siitä, että pääsee ottamaan yhden matsin jotakuta muuta kuin oman seuran likkaa vastaan. Multa jää kyllä Mikkelin reissu väliin, jos siellä on vaan kolme osallistujaa. ;)
Eiköhän ne yhdistele sarjoja jos tosiaan noin huono tilanne on.
Mutta ne yhdistelyt selviäisivät vasta paikan päällä, jos niitä edes tapahtuu. Jos sarjoja ei yhdistetä ja olen paikan päällä sitä toteamassa, niin mahtaa kyllä ketuttaa. :D
Voit kisaa ennen olla yhteydessä kisajärjestäjään asian tiimoilta.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
D.F.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 230
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

#96

Viesti D.F. »

JanneM kirjoitti: Voit kisaa ennen olla yhteydessä kisajärjestäjään asian tiimoilta.
Jep, näin vähän suunnittelin. Tänään on vika ilmoittautumispäivä, silloin ne judokat vissiin vasta ilmoittautuu... ;) Harmillista, jos naisten sarjoihin ei tule enempää osallistujia. -63kg, -70kg ja +70kg ovat kaikki saaneet vasta yhden ottelijan per sarja.
"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength."
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#97

Viesti Pete H »

Esim miehet alle 90 tuli viimeisenä päivänä 6 hlöä, joten älä luovuta vielä.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
D.F.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 230
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

#98

Viesti D.F. »

On meitä nyt viisi, saadaan hyvät matsit pystyyn. ;) Paitsi, että viimeksikin meinasi kunto loppua, kun treeneissä randori ei ole koskaan yhtä intensiivistä...
"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength."
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#99

Viesti JanneM »

D.F. kirjoitti: On meitä nyt viisi, saadaan hyvät matsit pystyyn. ;) Paitsi, että viimeksikin meinasi kunto loppua, kun treeneissä randori ei ole koskaan yhtä intensiivistä...
Treeneissä randori voi olla vaikka kuin intensiivistä, mutta sitä kisan tuomaa lisäjännää et treeneissä saa.. Se muu siinä pistää kisoissa kuolettamaan. Ei se ottelun intensiivisyys...

Toki kovalla treenillä saa itseensä kovempaan kuntoon ja se jeesaa siinä kisassakin sitten. :)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
D.F.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 230
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

#100

Viesti D.F. »

Montako mitalia Potkuun tuli? :)
"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength."
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#101

Viesti Pete H »

Minä en muita tiedä kuin Janne M ja minä. Muita en huomannut katsoa.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#102

Viesti JanneM »

judo kirjoitti: Minä en muita tiedä kuin Janne M ja minä. Muita en huomannut katsoa.
Myös D.F. ja Yodhi pääsivät mitaleille, mutta sen D.F. vissiin jo tiesikin. ;)
Muita potkulaisia ei tainnut kisaamassa ollakkaan... Paitsi kuulin sivukorvalla matsiin mennessäni, että joku lukee kyllä potkua. :D Kirjaudu vaan. ;)
Missä oli muuten Vlad? Eikös sun pitänyt olla Kuupiilaisia kannustamassa?
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#103

Viesti Vlad Tepes »

JanneM kirjoitti:
judo kirjoitti:Minä en muita tiedä kuin Janne M ja minä. Muita en huomannut katsoa.
Myös D.F. ja Yodhi pääsivät mitaleille, mutta sen D.F. vissiin jo tiesikin. ;)
Muita potkulaisia ei tainnut kisaamassa ollakkaan... Paitsi kuulin sivukorvalla matsiin mennessäni, että joku lukee kyllä potkua. :D Kirjaudu vaan. ;)
Missä oli muuten Vlad? Eikös sun pitänyt olla Kuupiilaisia kannustamassa?
Olin kyllä. Tarkoitukseni oli tulla moikkaamaan sinua matsiesi jälkeen, mutta sitten lähti yllättäen kyyti enkä nähnyt sinua lähellä, joten jäi siksi moikkaamatta. Minä olin siinä missä meikäläisiä pesi.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#104

Viesti Pete H »

Jaa jaa, missä sarjassa? Olisihan tuo ollut mukava muitakin kuin vain JanneM nähdä.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
D.F.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 230
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

#105

Viesti D.F. »

judo kirjoitti: Jaa jaa, missä sarjassa? Olisihan tuo ollut mukava muitakin kuin vain JanneM nähdä.
D.F. naisissa alle 57 kiloa ja Yodhi alle 63-kiloisissa. Ei niitä meidän matseja olisi kannattanut katsoakaan. ;)
"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Jäähdyttelijä ja 31 kurkkijaa