Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Rash guard, shortsit, koko

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

-k-
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 43
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Phuket

Rash guard, shortsit, koko

#31

Viesti -k- »

aikku:
tuol jossain on joku keskustelu rashguardeista, en muista missä, mutta muistan et olen vastannu siihen... mut itse käytän McDavidin teknistä aluspaitaa(?). Tilasin intersportista lasten kokoa L. Näitä kun ei tehdä naisille, miesten S on aivan liian iso. (itse siis olen 164cm/53kg) Myös Niken tekniset juoksupaidat toimii hyvin. Rashguardeista tytöille, suosittelen et surffaat surffisivuja... Weikkaajat yms vesiurheilijat käyttää rashguardeja ja ne ovat samanlaisesta materiaalista tehty kuin meidän rashguardit. O'neill, billabong, roxy ym merkeistä löytyy tytöille paljon enemmän vaihtoehtoja ja värejä kuin mitä "räyhä"merkit tarjoaa.

Saga
"Fightergirls" tekee tytöille "uikkarihousuja" jos epäilet miesten kokoja. :)
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Rash guard, shortsit, koko

#32

Viesti Aikku »

ihmettelinkin hieman kun rashguardin laittamalla googleen tuli surffisivustoja :D

Pitänee jatkaa nettisurffailua.
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Rash guard, shortsit, koko

#33

Viesti Aikku »

Löytyi muuten tälläinen kokotaulukko ja kyllähän tuokin L-kokoa tarjoaa ja mitatkin osuu, joten on se uskottava että joissakin vaatteissa joutuu ostamaan largea. :p
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
cdr
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 31
Lauteille: Marraskuu 2009

Rash guard, shortsit, koko

#34

Viesti cdr »

Oon tässä miettiny pitäskö sitä ostaa pitkä- vai lyhythihane rashguard. Makuasiahan se tietysti on, että kumpaa tykkää pitää mut pitkähihane suojelis sit niilt kyynärpään palamisilta, mutta palaako ne ylipäätään kovin helposti? Ja "vahvistuuko" se iho sit siit aikanaa, että sama ei käy yhtä helposti aina uudelleen.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Rash guard, shortsit, koko

#35

Viesti JanneM »

Ite suosin pitkähihaista rashguardia ehdottomasti. Samalla vaivalla suojaa ne kyynärpäät.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

Rash guard, shortsit, koko

#36

Viesti bantza »

Se kyynerpäitten palaminen riippuu hyvin pitkälti painialustasta. Itte laittaisin perus judotatamille pitkähihasen, mut sit jos on tommossia muovipressui mitä meijän salilla, niin pärjään lyhythihasella.
Kuvake
Niksoni
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 203
Lauteille: Syyskuu 2010

Rash guard, shortsit, koko

#37

Viesti Niksoni »

Tilaisin vielä tänään rashguardin mmawarehousesta, mutta kun en tiedä yhtään minkä kokoinen se pitäisi olla. Olen 180cm pitkä ja painan 90 kiloo. Jotkut on sanonut että kokoo pienempi olis hyvä niin se ei rullaudu matossa ylös. pitääkö paikkaansa?

Tuolla kyseisellä nettisivulla on koot: S, M, L, ja XL, joten onko kenelläkään tietoa mikä koko voisi olla minulle se sopivin?
Whatever doesn't kill you...It's gonna leave a scar
Kuvake
Niksoni
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 203
Lauteille: Syyskuu 2010

Rash guard, shortsit, koko

#38

Viesti Niksoni »

Huhuu! Kai täällä nyt jollain on tietoo. :)
Whatever doesn't kill you...It's gonna leave a scar
kartsa_bjj
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 170
Lauteille: Huhtikuu 2010

Rash guard, shortsit, koko

#39

Viesti kartsa_bjj »

Niksoni kirjoitti: Huhuu! Kai täällä nyt jollain on tietoo. :)
L pitäisi olla ihan passeli.
Kuvake
Niksoni
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 203
Lauteille: Syyskuu 2010

Rash guard, shortsit, koko

#40

Viesti Niksoni »

kiitokset tiedosta! Ajattelinkin että tuo M-koko saattaa jäädä hieman lyhyeksi...
Whatever doesn't kill you...It's gonna leave a scar
Szanne
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 23
Lauteille: Helmikuu 2015
Paikkakunta: Turku
Takalajit: BJJ, Lukkopaini

Rash guard, shortsit, koko

#41

Viesti Szanne »

En löytänyt, että muuallakaan olisi puhuttu mitään rash guardien pesemisestä ja muusta. Mietin siis, että ainakin minun rash guardissa on pesuohjeena vain käsinpesu, mutta se tuntuu turhauttavalta joka treenin jälkeen ja tuntuu, ettei se edes puhdistu kunnolla. Miten olette itse toimineet? Riskillä heittäneet koneeseen vain?

Mietin myös, että pitkähihaisessa mallissa, että kuinka herkästi kyynärpäiden pitäisi kulua. Nyt muutaman painikerran jälkeen kyynärpäiden kohdalla on selvät jäljet ja väri kai kulunut pois(?) ja aloin jo miettimään, että kuluuko paita kohta puhki vai kuuluuko asiaan kuluminen, mutta kuitenkin niin, että puhkikulumista ei tapahdu vaikka miten veivaisi.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 18972
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Rash guard, shortsit, koko

#42

Viesti Andy »

Sen paidan idea vähän niin kuin on kulua sen sijaan että kyynärpäiden iho kuluisi.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Szanne
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 23
Lauteille: Helmikuu 2015
Paikkakunta: Turku
Takalajit: BJJ, Lukkopaini

Rash guard, shortsit, koko

#43

Viesti Szanne »

Joo, mietin vain, kuinka nopeasti kulumisen merkkejä kuuluisi näkyä ja jos niitä näkyy, tarkoittaako se, että paita ei enää kauaa kestä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Rash guard, shortsit, koko

#44

Viesti Mika »

Kyllä kaikki (muut) kysymyksesi ymmärsivät. :) Itse kun en noista lukkopainipaidoista tiedä, niin en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi, mutta tuo kuluminen on varmasti yksi selkeä tekijä, jossa laatuerot tulevat esiin. Toivottavasti joku noissa paidoissa enemmänkin viihtynyt vastailee jossain vaiheessa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 18972
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Rash guard, shortsit, koko

#45

Viesti Andy »

Tottakai se kuluu puhki ennemmin tai myöhemmin. Mikä tässä on epäselvää?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 66 kurkkijaa