Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Rash guard, shortsit, koko

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

S_L
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 659
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

#16

Viesti S_L »

Saga kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
Jos ihan tommoset board shortsin malliset riittää, niin mä voin tuoda niitä vaikka Tampereelle koitettavaks seuraavalla kerralla kun sinne tulen, tai vaikka BJJ SM-kisoihin jos ot sinne tulossa. On noi VAle Tudo spändexit päässy loppumaan.
Kiitos mutta ei kiitos, ei nuo board shortsit oikein nappaa.
Vai ei board shortsit nappaa? Minä olin jo vähän salaa toivonut, että SW/vapari-porukka alkaisi päästä tästä musse-tyylisestä uikkarimuodista. :lol:
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#17

Viesti Polvi »

Kyllä mä noille mimmeille sallin nää uimapöksyt jatkossakin..
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
S_L
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 659
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

#18

Viesti S_L »

Polvi kirjoitti: ... mimmeille ..
Oho hyppäsin jotenkin tämä tärkeän informaation yli nopeasti lukiessani. Ei siinä sitten mitään. Jatkakaa
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#19

Viesti Polvi »

Mitäs eroja noissa eri valmistajien rash guardeissa on? Siis muuta kuin ulkonäkö..

Esim Kamppailuvaruste Oyllä on useampien valmistajien tuotteita tarjolla. Onko kokemuksia?
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Walt Ruckus
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 223
Lauteille: Marraskuu 2005

#20

Viesti Walt Ruckus »

Polvi kirjoitti: Mitäs eroja noissa eri valmistajien rash guardeissa on? Siis muuta kuin ulkonäkö..

Esim Kamppailuvaruste Oyllä on useampien valmistajien tuotteita tarjolla. Onko kokemuksia?
Muistat vaan sen peukkusäännön, että Koraliin kun investoi niin ei paljon vikaan mene :lol:
Matto-orava
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#21

Viesti Polvi »

Then Koral it is! :)
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2908
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#22

Viesti terssi »

Joo go with the flow, massan mukana jne. mutta älä nyt vaan osta noita väsyneitä camo-shortseja, vaikka kuinka olis Koralit. :) Ne on about joka toisella ja niiden kavereilla. Sun tapauksessa hankkisin jotain seksikkäämpää ja omaperäisempää. :rr:
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#23

Viesti Polvi »

Totta. Vaikka en nyt hirveästi jaksa panostaa massasta erottumiseen vain sen erottumisen vuoksi, niin onhan se mukavaa, jos ei joka toisella ole samanlaisia vermeitä.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#24

Viesti kenttiensankari »

Polvi kirjoitti: Totta. Vaikka en nyt hirveästi jaksa panostaa massasta erottumiseen vain sen erottumisen vuoksi, niin onhan se mukavaa, jos ei joka toisella ole samanlaisia vermeitä.
Fat Pipe myy sopivia shortseja ;)
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Pirunnyrkki
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 510
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Rash guard, shortsit, koko

#25

Viesti Pirunnyrkki »

Onko nämä rash guard-paidat oikeasti jotain ufo-materiaalia kestävyytensä tai käyttömukavuutensa puolesta? Vai samaa materiaalia kuin esim. tekniset juoksupaidat? Onko jollain kokemusta teknisistä paidoista painihommissa? Ostin Intersportista kympillä Umbron Ultra teknisen paidan ja arvelin sitä kokeilla. Ei ole suuri menetys, jos paita revitään ensimmäisellä käyttökerralla riekaleiksi. M-kokoa olevan paidan olisi ehkä muuten voinut ostaa, mutta se jäi aika lyhyeksi. Onko noiden "oikeiden" painipaitojen malli kenties juoksupaitaa pidempi vyötäröltä?
Tuomo

War does not determine who is right- only who is left.
peteyy
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 62
Lauteille: Tammikuu 2009

Rash guard, shortsit, koko

#26

Viesti peteyy »

Pirunnyrkki kirjoitti: Onko nämä rash guard-paidat oikeasti jotain ufo-materiaalia kestävyytensä tai käyttömukavuutensa puolesta? Vai samaa materiaalia kuin esim. tekniset juoksupaidat? Onko jollain kokemusta teknisistä paidoista painihommissa? Ostin Intersportista kympillä Umbron Ultra teknisen paidan ja arvelin sitä kokeilla. Ei ole suuri menetys, jos paita revitään ensimmäisellä käyttökerralla riekaleiksi. M-kokoa olevan paidan olisi ehkä muuten voinut ostaa, mutta se jäi aika lyhyeksi. Onko noiden "oikeiden" painipaitojen malli kenties juoksupaitaa pidempi vyötäröltä?
Itse ostin muutama viikko sitten ekan Rash Guardin, ja erittäin hyvältä materiaali vaikuttaa (en osaa sanoa mitä on).
Itse ostin kokoa L, ja ainakin itselle tuo pituus on aika passeli. Erittäin tiukkojahan nuo paidat ovat(ei kuitenkaan ahdistavan tiukkoja), joten jos normaali t-paita on kokoa L, niin harkitsisin ostamaan Rash Guardin joka on kokoa XL.
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

Rash guard, shortsit, koko

#27

Viesti bantza »

Ekai ne mitään ufo-materiaalia liene. Käsittääkseni juuri tuollaista teknistä materiaalia. Ainoa ero jota voisi arvailla juoksupaitaan voisi olla saumojen tyyppi. Ehkä kannattaisi käydä jossain kamppailuliikkeessä käpistelemässä noita painipaitoja niin voi sitten itse arvioida eroja?
Kuvake
Kotikka
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 48
Lauteille: Helmikuu 2006

Rash guard, shortsit, koko

#28

Viesti Kotikka »

bantza kirjoitti: Ekai ne mitään ufo-materiaalia liene. Käsittääkseni juuri tuollaista teknistä materiaalia. Ainoa ero jota voisi arvailla juoksupaitaan voisi olla saumojen tyyppi. Ehkä kannattaisi käydä jossain kamppailuliikkeessä käpistelemässä noita painipaitoja niin voi sitten itse arvioida eroja?
Itse olen käyttänyt Rukan ja Niken hikipaitoja kimonon alla. Hyvin ovat kestäneet, mutta kannattaa tosissaan tsekata ettei ole ulkonevia saumoja, ne hiertävät varmasti. Hintaeroa ei kyllä noilla ole ollut verrattuna "oikeisiin" rash guardeihin, mutta kun noita on paikallisesta kaupasta saanut...
Kuvake
ka|tsu
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 10
Lauteille: Lokakuu 2008

Rash guard, shortsit, koko

#29

Viesti ka|tsu »

Pirunnyrkki kirjoitti: Onko nämä rash guard-paidat oikeasti jotain ufo-materiaalia kestävyytensä tai käyttömukavuutensa puolesta....
Tota mä oon käyttäny nyt niken teknistä paitaa painiessa (malli joku pro ultimate tight), löysin Helsingistä jostain urheilukaupasta alekorista. Harmittaa kun en ottanut useampia mukaan. Ohuempaa matskua kuin Koralin rashi, mutta istuvuus on 100x parempi. Korali on ku makkarankuori joka rullaantuu pois päältä, mutta tää tekninen paita on sen verran pidempi ja asettuvampi että sen saa ankkuroitua munareiden alle. Saumat on kestäny tosi hyvin, toki jos kaverin painitossun tarra osuu paitaan, niin se vähän rispaantuu, muttei pahasti.

Jos pääsee hiplaamaan, niin kannattaa vertailla paitojen materiaalia. Mulle ainakin mieleisin on just ihonmyötäinen ja kevyt/ohut materiaali. Kokeilin myös under armorin paitaa liikkeessä, mutta se ei ollu yhtä ihonmyötänen vaan jotenkin jäykempi. Ohuempi istuu iholle paremmin, mutta kuluuko sitten nopeammin, mene tiedä?
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Rash guard, shortsit, koko

#30

Viesti Aikku »

Nostetaas vanhaa threadia.

Katselin jabb.se:n sivuilta naisten Koralin lyhyt hihaista rashguardia. Kun kerrankin vaihtoehtona olisi sininen pinkin lisäksi ja Tukholmaan olisi kuun vaihteessa reissu tiedossa Girls Only:n merkeissä. Tuolla kun lukee että ovat pieniä kokoja niin laitoin viestiä ja tiedustelin koko suosituksia (167cm/65kg, normipaidat S/36-38) niin Largea tarjosivat. Millaiselle kirpulle siteen S- ja M-koot ovat?

Onkos kukaan potkiksen tytöistä Koralin tai vastaavan rashguardeja ostelleet/testailleet?
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 32 kurkkijaa