Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mille tasolle on 32v:n mahdollista kehittyä kickboxingissa?

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mille tasolle on 32v:n mahdollista kehittyä kickboxingissa?

#76

Viesti tohtorismies »

Kyllä. Noiden luu hommien kanssa kannattaa olla varovainen. Itse olen tuskaillut viimeiset kolme vuotta oikean käden kanssa. Itselläni on oikean käden capitatum luussa luukasvain ja se on käytännössä höttöpaskaa sisältä, välilla koko käsi turpoili ja kipuili ihan sietämättömästi mutta nyt sen kanssa pystyy jumppaamaan silleen mukamas kovasti hetkittäin, hyvin topatulla 16oz hanskallakin sen huomaa helposti jos osuu huonosti. Sitä ei tarina tai lääkäri kerro että onko se vaan jokin luuakasvain vai olenko sen itse aiheuttanut sillä että olen "asenteella" vetänyt treenejä läpi silloin kun jossain välissä käsi oli kipeä. Että malttia vaan ja ikää on itselläni 34v tällä hetkellä. Tämmönen varoittava tarina.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Jörri
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 426
Lauteille: Joulukuu 2013
Etulaji: Taekwondo

Mille tasolle on 32v:n mahdollista kehittyä kickboxingissa?

#77

Viesti Jörri »

"Olen käyttänyt (paremman puutteessa) kunnon mittarina cooperin testiä. Tarvitsen jostain syystä tämän tyyppisiä suoria mittareita joista näen kehityksen motivaatiokseni. Onko jollain parempia ideoita mittariksi/kommentoitavaa nykyisestä?"

Valmentajalla on varmaan heti heittää testipatteri jolla voit seurailla nimenomaan potkikseen liittyvien ominaisuuksien kehittymistä. Liitollakin todennäköisesti on lajianalyysi sieltä sitten testiä kehiin.
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Mille tasolle on 32v:n mahdollista kehittyä kickboxingissa?

#78

Viesti Lowclass »

Tiedän monta lajia missä yli visk voivat tehdä mustan vyön, itsestä kiinni.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 42 kurkkijaa