Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Teemu Packalén

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Gjagor
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 180
Lauteille: Syyskuu 2013

Teemu Packalén

#1

Viesti Gjagor »

https://fi.wikipedia.org/wiki/Teemu_Packalén" onclick="window.open(this.href);return false;

[twitter][/twitter]
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Teemu Packalén

#2

Viesti JanneM »

Teemu on kyllä ihana mies. <3
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Teemu Packalén

#3

Viesti Mika »

Minä olen kanssa aina tykännyt Teemun vaatimattomuudesta ja tyylistä muutenkin.

:respect:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Gjagor
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 180
Lauteille: Syyskuu 2013

Teemu Packalén

#4

Viesti Gjagor »

Mika kirjoitti: Minä olen kanssa aina tykännyt Teemun vaatimattomuudesta ja tyylistä muutenkin.

:respect:
Joo, sama. Pacu vaikuttaa lepposalta kaverilta.

Oli vakuuttava esitys Teemulta.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Teemu Packalén

#5

Viesti AlexMachine »

Komeat viikset. Jos kuva olisi mustavalkoinen, voisi luulla Teemua vuosisadan alun paljasnyrkkiottelijaksi.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Gjagor
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 180
Lauteille: Syyskuu 2013

Teemu Packalén

#6

Viesti Gjagor »

[video][/video]
Kuvake
fudo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 916
Lauteille: Elokuu 2010
Etulaji: Kase Ha Shotokan Ryu

Teemu Packalén

#7

Viesti fudo »

Satuin viime jouluna treenaamaan samalle salille Packalénin kanssa. Miehen polvi näytti silloin olevan loukkaantumisen jäljiltä vahvasti tuettu. Mikä mahtaa olla miehen tilanne nyt?
空手に先手なし
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Teemu Packalén

#8

Viesti Mika »

[mention]HarriN[/mention] tai [mention]JanneM[/mention], mikä on tilanne nyt? :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Teemu Packalén

#9

Viesti JanneM »

Mika kirjoitti: marras 11, 2018, 16.27 @HarriN tai @JanneM, mikä on tilanne nyt? :)
Pacun oman sosiaalisen median mukaan hänellä olisia inakin halu otella ensi vuoden alussa Lontoon kortilla.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Teemu Packalén

#10

Viesti Puni »

Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Teemu Packalén

#11

Viesti Jorge »

Odotettavissa oli - maaliskuisessa haastattelussa hän kertoi:

https://yle.fi/urheilu/3-11779740
– Tutkimusten jälkeen neurologi kertoi minulle, että pään magneettikuvissa on löydöksiä. En missään nimessä odottanut kuvista löytyvän yhtään mitään. Olihan minulle kerrottu ensimmäisen tyrmäystappion jälkeen, etten ollut saanut edes aivotärähdystä.

Ihan aluksi minulle puhuttiin aivomustelmasta. Kysyin neurologilta, mitä hän oikein tarkoittaa?

Lääkäri kutsui aivokuvissani näkyviä löydöksiä pulpahduksiksi. "Se on Teemu lievä aivovamma. Nämä ovat todella vakavia asioita", painotti minua hoitanut lääkäri.

Neurologi kertoi, miten kuvissa näkyvät löydökset olivat syntyneet. Vasemman korvan taakse tullut kova isku oli aiheuttanut paineen aivojeni etulohkoon. Paineen seurauksena oli aivojen vastakkaiselle puolelle pulpahtanut ruhjeita. Magneettikuvissa näkyi edelleen kolme tai neljä tummaa länttiä, vaikka tapahtuneesta oli tuolloin kulunut jo kaksi viikkoa.

Kuvissa näkyvät tummat läntit olivat reunoilta harmaat ja keskeltä mustat. Lääkärin mukaan löydökset ovat olleet tyrmäyksen jälkeen täysin mustia. Harmaa alue löydösten reunoilla merkitsi vuodon aiheuttamien verenpurkaumien jo alkaneen kuivua pois reunoilta lähtien.

Minulle kerrottiin, että niin sanotut aivomustelmat tai ruhjeet tulevat ajan kuluessa kuivumaan kokonaan pois ja oireeni todennäköisesti häviävät niiden myötä.

Mikäli oireet eivät häviä, tulisi minulle myöhemmin tehdä laajempi neurologinen tutkimus.

Puolisolleni lääkäri antoi ison roolin, koskien toipumistani. Häntä kehotettiin tarkkailemaan minua lähinnä muistamiseni ja jaksamiseni osalta. Mikäli hän havaitsee käytöksessäni muutoksia, on syytä palata lääkäriin.

Osa artikkelin sisällöstä ei ole välttämättä saavutettavissa esimerkiksi ruudunlukuohjelmalla.
Vapaaottelija Teemu Packalen
Teemu Packalen jatkaa harjoittelua, mutta pohtii tulevaisuuttaan UFC:ssä rauhassa.
– Pään vammoista saamani diagnoosin jälkeen olen kiinnittänyt tavallisessa arjessa omaan toimintaani normaalia enemmän huomiota. Tiputtaessani kotona vahingossa jonkin esineen kädestäni, tai mikäli en muista jotakin ihan tavallista asiaa, on heti tullut mieleen että olenko sittenkään kunnossa.

Nämä kokemukset ovat kasvattaneet minua ihmisenä ihan hirveästi. Koen olevani tällä hetkellä paras versio itsestäni, eikä se olisi mahdollista ilman näitä kokemuksia.

En tekisi vapaaottelijana mitään toisin. Nämä tappiot eivät johdu millään tavalla harjoittelemisestani tai valmennustiimistäni. Tappiot johtuvat korvieni välisistä tapahtumista. Ehkä olisin voinut ottaa jotain psykologipalveluita jo paljon aikaisemmin.

Mitä tulee kamppailu-urheiluun ja vapaaotteluun, uskon, ettei Teemu “Pacu” Packalen kestä enää yhtä paljon iskuja kuin 25-vuotiaana.

Haittaako tämä mahdollisesti jatkuvaa uraani, sitä ei kukaan tiedä? Jatkanko omaa uraani vapaaottelijana? Sitä en henkilökohtaisesti vielä itsekään tiedä, mutta riskit minä nyt tiedostan. En ole tällä hetkellä varma, olenko valmis ottamaan niitä riskejä, mitä paluu häkkiin pitää sisällään.
Nyt perheenlisäyksen myötä lienee ollut sopiva aika ilmoittaa lopettamisesta.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Teemu Packalén

#12

Viesti Mika »

Ohhoh. Pelottavia juttuja... Mutta hyvä jos tilanne on paranemaan päin. Teemu on sellainen herrasmiesurheilija, jolle haluaa vain kaikkea hyvää. Tuleva pehmoisä. :grin: :+1:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Teemu Packalén

#13

Viesti Kari Aittomäki »

Niin se käy.
Päätä ei ole tehty lyötäväksi vaikka paljon kestääkin, ainaki joillakin.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 26 kurkkijaa