Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ronda Rousey

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Oar
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 555
Lauteille: Huhtikuu 2011

Ronda Rousey

#106

Viesti Oar »

Mika kirjoitti:
Rondaa vietiin kuin vierasta sikaa. Hyvin pelattu Holmilta.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Ronda Rousey

#107

Viesti Andy »

Joo, olin väärässä syystä siitä että aliarvioin totaalisesti Holmin kyvyt. Rondan kyvyistä nähdäkseni olen ollut jokseenkin kartalla ja maininnutkin siitä että ylivoima on perustunut lähinnä sarjan huonoon tasoon. Tämä tietysti mahdollisti tällaiosen yllätyksen, mihin riitti se että vastaan tuli toinen oikea huippu-urheilija. Kumpikaan ei nähdäkseni ole varsinainen sportswoman of the lifetime miksi Rondaa on ylistetty.

Holmin voittohan perustui täysin parempaan liikkumiseen ja siihen ettei jääty lyömään seisovilta jaloilta vaan heti liike osumien jälkeen. Vasurius teki myös osansa.

Mutta tosiaan jos haluaa ihan kauheasti ilkkua sille että en osannut arvata vuosikymmenen kovinta ylläriä niin varmaan löytyy sitten omia tekstejä joissa se ennsutetaan?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Ronda Rousey

#108

Viesti MikaM »

Anna jo Andy olla.
Holm kyllä pelasi erinomaisesti, tuli ja liike, aina nopea irtautuminen ja heittoyritysten blokkauksista täytyy todeta, että maailmanluokkaa tuollaista heittäjää vastaan. Sai jo ottelun alussa annettua maistiaisia iskuvoimasta, otti toki muutaman tukevan iskun vastaankin. Piti ottelun omalla vahvuusalueellaan, kun Ronda lähti samaa yrittämään, mitä aina. Ei voi syyttää, tähän asti se on toiminut. Holmia vastaan pitää tehdä jotain muuta ja nyt ei aika riittänyt sen huomaamiseen. Uusintaotteluun voisin ostaa liput..... Aivan upeita takakäden kyynärpäälyöntejä esitti tyttö, tuollainen pitää saada omaan arsenaaliin.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Ronda Rousey

#109

Viesti Mjölnir »

Tuossa Holmin parhaat aseet. Ronda selkeästi hermostui, kun pelisuunnitelma ei toiminut ja juoksi nyrkkiin.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Ronda Rousey

#110

Viesti Nade »

Olipa shokeeraava yllätys. Laitoin kellon viideltä aamulla soimaan ja seurasin mielenkiinnolla koko tapahtuman. Osasin odottaa, että Holm on todella kova, mutta en arvannut noin suurta ylivoimaa. Hänellä on erinomainen tekniikka ja mikä tärkeintä, hänen ajatuksensa olivat täysin kirkkaat ja keskittyneet.
Ronda ei nyt vaikuttanut niin keskittyneeltä ja terävältä. Miksi hän lähti ryntäilemään päin? Rondan entiset vastustajat ovat aina lähteneet hirveällä raivolla päin ja Ronda on pystynyt vain ovelasti tuottamaan oikeanlaisia reaktioita tilanteisiin, mutta nyt Ronda itse sortui samaan. Vaikutti, että hänen taktiikkansa ja ajatuksensa ovat aivan hukassa. Correia lähti raivolla Rondaa päin ja siihen oli hyvä vastata samalla mitalla, mutta jos vastaan tulee ovela vastustaja kuten Holm, on siihen vastattava oveluudella.
Oli kuitenkin aika järkyttävää nähdä noin totaalinen tyrmäys. Paikalla ei näkynyt Rondan äitiä ja siskoa. Siellä oli hänen uusi miehensä. Onkohan rakkaus sekoittanut Rondan pään? No, Ronda tekee nyt pari elokuvaa ja katsotaa palaako hän taas ensi syksynä uusin voimin kehään.
Aleksander Gustafssonistakin ajattelin, että sen hirveän tyrmäyksen jälkeen hän ei enää palaa, mutta hän palasikin entistäkin parempana, vaikkakaan ei voittanut seuraavaa otteluaan, vaikka olisi sen ansainnut.
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Ronda Rousey

#111

Viesti Nade »

Tuli vielä mieleeni, että kun hänen oli pakko ennemmin tai myöhemmin hävitä jollekin, on mukavaa, että hän hävisi sivistyneesti ja fiksusti käyttäytyvälle Holmille eikä jollekin kaamealle agressiivisesti käyttäytyvälle akalle. Säilyy sellainen sivistyneempi kuva näistä lajeista.
PetriP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2135
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Espoo
Etulaji: Judo

Ronda Rousey

#112

Viesti PetriP »

Nade kirjoitti: Tuli vielä mieleeni, että kun hänen oli pakko ennemmin tai myöhemmin hävitä jollekin, on mukavaa, että hän hävisi sivistyneesti ja fiksusti käyttäytyvälle Holmille eikä jollekin kaamealle agressiivisesti käyttäytyvälle akalle. Säilyy sellainen sivistyneempi kuva näistä lajeista.
Tuota... Rondan omat kommentit vastustajasta säilyttäää sivistynyttä kuvaa lajista?
Vai missasinko sarkasmin
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Ronda Rousey

#113

Viesti Nade »

No ei. Aika ikäviä hän on kommentoinut. Tämäkin tukee Rondan outoa muutosta, että aikaisemmin en muista hänen kommentoineen ikävästi paitsi silloin, kun vastasi jonkun muun hävyttömyyksiin. Nyt hän on ollut paljon agressiivisempi ilman selvää syytä.
Ronda on kuitenkin ollut jollain lailla tyylikkäämpi ja kauniimpi kuin muut ottelijat. Holm ei ole niin tyylikäs eikä kaunis, mutta vaikuttaa hyvin käyttäytyvältä ja mukavalta. Myös Miesha Tate on ollut yleensä aina ystävällisen näköinen kehän ulkopuolella. Kuitenkin hän oli joskus loukannut Rondaa niin, että Ronda oli täysin anteeksiantamattoman raivoissaan hänelle. Muistaako joku mitä Miesha oli silloin sanonut? Olen kuullut jotain, että hän loukkasi Rondan perhettä.
Mistä näitä tietää? Ehkä ikävillä kommenteilla halutaan maksimaalisesti julkisuutta.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Ronda Rousey

#114

Viesti Lasse Candé »

PetriP kirjoitti:
Nade kirjoitti: Tuli vielä mieleeni, että kun hänen oli pakko ennemmin tai myöhemmin hävitä jollekin, on mukavaa, että hän hävisi sivistyneesti ja fiksusti käyttäytyvälle Holmille eikä jollekin kaamealle agressiivisesti käyttäytyvälle akalle. Säilyy sellainen sivistyneempi kuva näistä lajeista.
Tuota... Rondan omat kommentit vastustajasta säilyttäää sivistynyttä kuvaa lajista?
Vai missasinko sarkasmin
Melko erikoisesti luettu.
Itse tulkitsin niin että on siis hyvä että se voittaja on sivistyneemmin käyttäytyvä.
tonik
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 920
Lauteille: Helmikuu 2007

Ronda Rousey

#115

Viesti tonik »

Lasse Candé kirjoitti:
PetriP kirjoitti:
Nade kirjoitti: Tuli vielä mieleeni, että kun hänen oli pakko ennemmin tai myöhemmin hävitä jollekin, on mukavaa, että hän hävisi sivistyneesti ja fiksusti käyttäytyvälle Holmille eikä jollekin kaamealle agressiivisesti käyttäytyvälle akalle. Säilyy sellainen sivistyneempi kuva näistä lajeista.
Tuota... Rondan omat kommentit vastustajasta säilyttäää sivistynyttä kuvaa lajista?
Vai missasinko sarkasmin
Melko erikoisesti luettu.
Itse tulkitsin niin että on siis hyvä että se voittaja on sivistyneemmin käyttäytyvä.

Huono käytös ja uhoaminen myy. Pellepainityyliin. Tästä on monta esimerkkiä viimevuosilta. Tän takia en usko että asiallinen holm saavuttaa kovin suurta suosiota. Mitä ei varmaan jutuista päätellen haekkaan.
Itse pidän enemmän hyvästä käytöksestä ja vastusten arvostamisesta kuten juuri holm käyttäytyy. Mutta luulen että rondalla suuri osa jutuista on showta.
Kuvake
Dee
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 21
Lauteille: Elokuu 2015
Paikkakunta: HELLsinki

Ronda Rousey

#116

Viesti Dee »

Holly Holm on WMMA:n Chris Weidman. Molemmat hyväkäytöksisiä todella kovia ottelijoita jotka ei koskaan tule myymään hirveesti PPV:tä. Itse myös pidän enemmänkin tälläsistä asiallisista lajin edustajista, mutta toisaalta kyllä mä aika tulessa olen myös McGregorin ja Sonnenin tyylisistä vitsiniekoista joilla on sana hallussa. Noh ainakin niin kauan kun pystyvät toteuttamaan mitä uhoavat eli Sonnen ei nyt enää ole kiinnostanut aikoihin. Conorinkin marssi karahtaa seuraavaan matsiin. :)
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Ronda Rousey

#117

Viesti Pyjamasankari »

[video][/video]
Kuvake
Sisu
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 759
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Sydney
Etulaji: Nakamura Ryu Battodo
Takalajit: Kake

Ronda Rousey

#118

Viesti Sisu »

Aika karua katsottavaa oli Rouseyn paluu takaisin Jenkkeihin: kasvot piilossa hupparin, aurinkolasien ja tyynyn takana, medialle ei sanaakaan. Oletin, että itsetunto olisi ollut samalla tasolla ja Rousey olisi tullut koneesta vähintään yksi keskari pystyssä tyyliin "F U I will return bigger and badder than eva", mutta olihan aika lyödyn (pun intended) oloinen nainen.

Toivon että ura ei ollut tässä, enkä usko että se tähän myöskään päättyy. Ja Holmille kaikki valta, voima ja kunnia, ihailen kovasti sekä taktista pelisilmää että sitä tapaa jolla hän mestarina itsensä piti viileänä matsin jälkeen. Respect.
puen valkeaan / käyn polvilleni / hengitän valoa / hengitän tulta
CMX: Marian ilmestys


Treenipäiväkirja
Kuvake
fudo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 916
Lauteille: Elokuu 2010
Etulaji: Kase Ha Shotokan Ryu

Ronda Rousey

#119

Viesti fudo »

Nyt vasta tuli katsottua tämä matsi kokonaisuudessaan. Hallitseva mestari oli alusta lähtien aivan kuutamolla niin fyysisesti kuin varsinkin henkisesti. Ottelun voittanut Holm oli nöyrempi, kovakuntoisempi, monipuolisempi, fiksumpi ja paremmin valmennettu kuin vastustajansa.
空手に先手なし
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ronda Rousey

#120

Viesti Mika »

Rondaa ei hetkeen nähdä kehässä. Valkokankaat kutsuvat.

Ronda Rousey jatkanee vapaataan – Potku.net
http://potku.net/ronda-rousey-jatkanee-vapaataan/" onclick="window.open(this.href);return false;
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 37 kurkkijaa