Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

GracieMagin tilaaminen Suomeen

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Aleksi2
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11
Lauteille: Lokakuu 2011

GracieMagin tilaaminen Suomeen

#1

Viesti Aleksi2 »

Otsikon mukaisesti, onko ihmisillä täällä kokemuksia moisesta toiminnasta? Lehti on kuitenkin sen verran laatuisa (mielestäni), että olisi mukava ihan tilata kotiin asti. Paikallisessa lehtipisteessä maksan tästä 12,40€, joka meinaa ihan suurehkon summan rahaa ottaen huomioon, että lehti ilmestyy 12 kertaa vuodessa. Tällä hetkellä näyttäisi GracieMagin sivuilla olevan vuoden tilaussetti 89 dollaria, mutta meikäläistä askarruttaakin, että tuleekohan kuinka mehevät lisäkustannukset, kun lehden tänne asti tilaa? Yritin tutkia kys. sivuston Help-osiosta tätä, mutta ei sieltä paljoa selvinnyt. Toivotaan nyt että joku tietäisi asiasta enemmän, ettei ihan pystymettään tarvis lähtiä ampumaan :)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

GracieMagin tilaaminen Suomeen

#2

Viesti bodyguard »

Siinä heti tarjouksen alapuolella lukee näin:
*Orders from outside the USA are subject to an additional $15 USD fee for shipping costs
http://shop.graciemag.com/home.php" onclick="window.open(this.href);return false;

edit: Mulle tuli itelleni se aikanaan vuoden verran ja hyvin toimi Suomeen toimitus.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Aleksi2
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11
Lauteille: Lokakuu 2011

GracieMagin tilaaminen Suomeen

#3

Viesti Aleksi2 »

Noh, ainakin YRITIN etsiä :D ei se tyhmä kai sitten löydä! Kiitoksia kovasti tiedosta. Ja semmottia vielä, että lisäkustannukset pysy tuossa 15 dollarissa ja that's it, ettei ollu mitään ylläreitä? Muuten en näin arkailis, mutta opiskelijabudjetilla täytyy laskea roposet tarkkaan :)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

GracieMagin tilaaminen Suomeen

#4

Viesti bodyguard »

Joo, ei sieltä tietenkään mitään lisäkustannuksia voi oikein ilmaantua. Se lasku maksetaan siinä kerralla ja sitten se lehti tuli sen vuoden verran ja niitä jotain lisälahjojakin siinä taisi saada. Jonkun huonolaatusen t-paidan ainakin :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

GracieMagin tilaaminen Suomeen

#5

Viesti Totte »

Mielestäni on hienoa kun joka numeron alapuolella lukee
List Price $8.95 USD
Your Price $8.95 USD
Special offer, only for you!
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

GracieMagin tilaaminen Suomeen

#6

Viesti Mika »

Totte kirjoitti: Mielestäni on hienoa kun joka numeron alapuolella lukee
List Price $8.95 USD
Your Price $8.95 USD
Special offer, only for you!
:smt040
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
HarriN
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 527
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: MMA & BJJ
Yhteystiedot:

GracieMagin tilaaminen Suomeen

#7

Viesti HarriN »

Mä tilasin tuota pari vuotta ja ihan kivasti sujui kaikki.

Tilauksen loppupuolella ongelmaksi muodostui se, että Turun Akateemiseen kirjakauppaan tuli lehti joskus jopa viikkoa tai kahta aikaisemmin kuin mulle. Lisäksi laatu alkoi olla niin vaihteleva, että itse koin fiksummaksi koelukea lehden kaupassa tai ainakin silmäillä otsikot ennen ostopäätöstä.
Mielipiteet ja möläytykset ovat omiani. Yhdistyksen virallista kantaa edustaessani mainitsen sen kirjoituksessani.

Finnfighters`Gym
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

GracieMagin tilaaminen Suomeen

#8

Viesti steelduck »

Jos on iPad, niin sen saa myös sähköisesti.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 23 kurkkijaa