Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#16

Viesti Polvi »

Ohhoh! Melkoista menoa. Ikävä tapaus, varsinkin tuon suomi-yhteyden vuoksi. :(
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
tiikerinsilmä
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 373
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: raisio

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#17

Viesti tiikerinsilmä »

Benu kirjoitti: "Diipadaapa Hilti BJJ dii padiidaadaapa diipdaa daap diip kriminaali diipadaap
Friday, 05 June 2009
Diipadaapa Hilti BJJ dii padiidaadaapa diipdaa daap diip kriminaali diipadaap. Dii dii daa pa diippa d diidaapdaa diipidaadi did daapdaa diipid da dii daapa Ei daapa di daa diip daapa diipa di diipadaadi diip daapa diipadaapa diip dii diipa i diipadaap i diiii ad daa di dididaa diipa daa diipdiipa dipa diipadi daapadii."
pipari Benu kuinnioitan kyllä sun oikeutta äidinkielees ja häpeän omaa laiskuuttani (asennetta) koulussa, mutta koita nyt tajuta että ei juntti-suomalaiset osaa Tukholmaa :smt003 Eli oliko tossa jotain merkittävää uutta infoo?? :oops:
"I should have went to sleep, but I tapped like a bitch" - Ed Herman
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#18

Viesti terssi »

Siinä sanotaan suunnilleen, että Hiltin yhdistys ottaa etäisyyttä kaikkeen rikolliseen toimintaan. Ja jos jotain yhdistyksen jäsentä epäillään vakavasta rikoksesta, ei ole muuta mahdollisuutta kuin sulkea ko. jäsen kaiken yhdistyksen toiminnan ulkopuolelle, kunnes viranomaiset ovat tutkineet ja hutkineet asiat kunnolla.

Hiltin sivuilta löytyi siis tuo Benun postaama teksti.

edit: näköjään Anderssonin tiedot on poistettu tuolta hiltin sivuilta.

http://www.hiltibjj.com/v1/

tarkemmin sanottuna tuolta Tukholman bläkbelttien listasta: http://www.hiltibjj.com/v1/index.php?op ... &Itemid=50
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
tiikerinsilmä
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 373
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: raisio

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#19

Viesti tiikerinsilmä »

Kiitän.
"I should have went to sleep, but I tapped like a bitch" - Ed Herman
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#20

Viesti Benu »

Joo, sori. En kiireessä kerennyt kääntämään sitä, ajattelin että siitä joku kielitaitonen (Terssi) osais ainakin kääntää sen oleellisen.

Ja toi moinen toinen viesti ton ruotsinkielisen tekstin perään oli siis osotettu steelduckille.
Lazy jiu-jitsu
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#21

Viesti steelduck »

Benu kirjoitti: Joo, sori. En kiireessä kerennyt kääntämään sitä, ajattelin että siitä joku kielitaitonen (Terssi) osais ainakin kääntää sen oleellisen.

Ja toi moinen toinen viesti ton ruotsinkielisen tekstin perään oli siis osotettu steelduckille.
Sori Benu... Minua "nauratti", kun tuo on vain niin totaalisen surkuhupaisan absurdi juttu, eihän tuommoista tapahdu kuin leffoissa. Kaveri jota en tosin ole koskaan tavannut, mutta arvostan paljon BJJ saavutusten takia - osallistuu tuollaiseen touhuun. Osoittaa toisaalta, että me kaikki ollaan ihmisiä, oli meillä millaiset saavutukset tahansa jollain alalla. Olisi "naurattanut" ihan yhtä paljon tai ehkä vielä enemmän, jos se olisi ollut Gurgel... ei voi käsittää.

Ei ollut tarkoitus loukata ketään - oli ajattelematonta, Anteeksi
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#22

Viesti jussip »

steelduck kirjoitti: Minua "nauratti", kun tuo on vain niin totaalisen surkuhupaisan absurdi juttu, eihän tuommoista tapahdu kuin leffoissa.
No siis tuohan on vielä ihan kevyttä kun vertaa Lee Murrayn touhuihin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Murray" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/Securitas_depot_robbery" onclick="window.open(this.href);return false;

Lee on siis UFC ottelija jonka saavutuksiin kuuluu Tito Ortizin hakkaaminen kännissä Lontoon kaduilla UFC:n jälkeen, puukkotappelut, sekä tietysti tuo noin sadan miljoonan ryöstö Securitaksen laskentakeskuksesta, ja sen jälkeen pakoilut ja huumesekoilut Marokossa.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 11126
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#23

Viesti flammee »

Hmh..
AMH kirjoitti: Miehellä on epäillyistä lyhin rikosrekisteri (tuoreimpana törkeä pahoinpitely vuonna -97).
terssi kirjoitti: Siinä sanotaan suunnilleen, että Hiltin yhdistys ottaa etäisyyttä kaikkeen rikolliseen toimintaan. Ja jos jotain yhdistyksen jäsentä epäillään vakavasta rikoksesta, ei ole muuta mahdollisuutta kuin sulkea ko. jäsen kaiken yhdistyksen toiminnan ulkopuolelle, kunnes viranomaiset ovat tutkineet ja hutkineet asiat kunnolla.
Eli tarkoittanee siis sitä että mies on tervetullut takaisin toimintaan sitten tuomionsa jälkeen?
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#24

Viesti Benu »

steelduck kirjoitti: Ei ollut tarkoitus loukata ketään - oli ajattelematonta, Anteeksi
Kyllä mä sen tiedän, mutta enpä nyt itse näe tossa kauheesti huumoria. Joten ei sun kyllä anteeks tarvii pyytää.
Lazy jiu-jitsu
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#25

Viesti steelduck »

Onko kellään tietoa mitä kaveri sitten oli jutun mukaan tehnyt. Yritin 20v vanhalla kouluruotsilla ja google-translatella tavata, mutta ei oikein auennut. Eli mistä Anderssonia syytetään?
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#26

Viesti Abe Simpson »

flammee kirjoitti: Hmh..
Eli tarkoittanee siis sitä että mies on tervetullut takaisin toimintaan sitten tuomionsa jälkeen?
Tuo riippunee lähinnä siitä miltä tilanne näyttää kunhan hommat on saatu puiduksi. En usko että mies tuntee sen suuremmin tulelensa selkään puukotetuksi seuran taholta, kunhan päästivät veneen irti myrskyn ajaksi ettei riko laituria. Sitä en sitten tiedä miten homma menee yksilötasolla, mutta olettaisin että ukkeli osaa edelleen painiskella siinä missä ennenkin ja kunhan hommat on saatu selviksi niin taidoille löytyy käyttöä - sikälimikäli kun miestä itseään vielä kiinnostaa.

Tätä teemaa on taidettu sivuta pariinkin otteeseen, eli jättäisikö joku jatkossa osallistumatta Andersonin opetukseen, jos nyt oletetaan että hänet tuomitaan - mitä se nyt sitten ikinä onkaan?
"Pallomerimies on erimies"
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#27

Viesti Jarppa »

Abe Simpson kirjoitti: Tätä teemaa on taidettu sivuta pariinkin otteeseen, eli jättäisikö joku jatkossa osallistumatta Andersonin opetukseen, jos nyt oletetaan että hänet tuomitaan - mitä se nyt sitten ikinä onkaan?
Mä olen tainnut ennenkin sanoa, että mulle enemmän merkitsee miehen osaaminen kuin se mitä mies harjoitusten ulkopuolella tekee, eli mulle olisi aivan sama vaikka mies saisikin tuomion aseellisesta ryöstöstä, vapautumisen jälkeen voisin ihan hyvin mennä miehen seminaarille. Siis siitä huolimatta että aseellinen ryöstö on aikalailla eri asia kuin joku kalavale. Vaikka toki joku voi kysyä "mitäs jos se ryöstää sinut!" :lol:
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#28

Viesti bodyguard »

Jarppa kirjoitti:
Abe Simpson kirjoitti: Tätä teemaa on taidettu sivuta pariinkin otteeseen, eli jättäisikö joku jatkossa osallistumatta Andersonin opetukseen, jos nyt oletetaan että hänet tuomitaan - mitä se nyt sitten ikinä onkaan?
Mä olen tainnut ennenkin sanoa, että mulle enemmän merkitsee miehen osaaminen kuin se mitä mies harjoitusten ulkopuolella tekee, eli mulle olisi aivan sama vaikka mies saisikin tuomion aseellisesta ryöstöstä, vapautumisen jälkeen voisin ihan hyvin mennä miehen seminaarille. Siis siitä huolimatta että aseellinen ryöstö on aikalailla eri asia kuin joku kalavale. Vaikka toki joku voi kysyä "mitäs jos se ryöstää sinut!" :lol:
Itse en ainakaan viitsisi rahoittaa tunnetun rikollisen elämää.

Tosin ihan ammatin puolestakin näkisin varsin kehnona sen jos vaikka joku harjoittelisi samassa seurassa jonka pääopettaja on tunnettu rikollinen (ja kun kyse ei ihan mistään näpistyksestä ole).

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#29

Viesti Jarppa »

bodyguard kirjoitti: Itse en ainakaan viitsisi rahoittaa tunnetun rikollisen elämää.

Tosin ihan ammatin puolestakin näkisin varsin kehnona sen jos vaikka joku harjoittelisi samassa seurassa jonka pääopettaja on tunnettu rikollinen (ja kun kyse ei ihan mistään näpistyksestä ole).
Sinusta on siis parempi ettei rikoksesta tuomittuja kannata enää tukea vaikka tuomiot olisi kärsitty? Vaikka heppu olisi huomattavan taitava opettamassaan asiassa?

Onhan esim. Niiniketo on tuomittu kätkemisrikoksesta, liittyen johonkin rahanpesu-jupakkaan, ja minä harjoittelen miehen seurassa. Oonko mä nyt huono ihminen?

Olen aika vahvasti sitä mieltä, että harjoittelun ulkopuolisilla asioilla ei ole suurta merkitystä harjoitellessa, ja voisin hyvin mennä vaikka Mike Tysonin salille harjoittelemaan (jos siis miehellä on sellainen), vaikka ukko on tuomittu raiskauksesta. Ei niillä ole mitään väliä sen harjoittelun kannalta, ja senkin tuomion ukko on jo kärsinyt, turha sitä on enää miettiä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsalainen BJJ-guru vauhdissa

#30

Viesti bodyguard »

Tässä tapauksessa siis kyse ammattirikollisesta.

Jokainenhan saa tietysti minun puolestani treenata ihan missä haluaa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 51 kurkkijaa