Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kattokoukut säkille

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Kattokoukut säkille

#1

Viesti Ronin »

Wrangen koukut on todettu lähipunttiksella sekundaksi kun 6kk sisään on hajonnut 2 koukkua. Säkki on normi 150cm malli ja säkin ja koukun välissä on kyllä ollut jousi.

Elikkäns, mistä olette hommanneet saleillenne/koteihinne koukut isommille säkeille vai pitääkö uusia oikeasti hankkia muutaman kuukauden välein?

Kys. salilla ei säkkiä hakkaa muut kuin minä ja pari muuta eikä kukaan siellä päivittäin käy. Säkissä ei myöskään olla roikuttu, koska koukut siis eivät ole vain revenneet irti vaan kuluneet rikki. Ehkä osunut kohdalle pari maanantaikappaletta putkeen?

No, neuvot olisivat tarpeen kun lähisalin säkittömyys v1tuttaa.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
circol
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11
Lauteille: Syyskuu 2008

Kattokoukut säkille

#2

Viesti circol »

Ite oon kavereille ja itelleni hitsannut ite jykevästä kamasta koukut'', niin ei tartte sen puolesta huolehtia.

Et jos tiiät jonkun tutun jolla on hitsauskamat ja metallia nurkissa niin pyydä siltä, tai sitten vaihtoehtona on paikallisen amiksen metalli- tai putkipuolelta käydä kysymässä jos tuommoisen tekisivät korvausta vastaan.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kattokoukut säkille

#3

Viesti Mika »

:secret: circol, tässä olisi ehkä pieni bisnesmahdollisuus... :-!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

Kattokoukut säkille

#4

Viesti Abe Simpson »

En tiedä miltä kohdin tuo Wrangen koukku antautuu, mutta olettaisin sen pettävän hitsauskohdasta? Kun pohjalevy on kerran olemassa jo, tee-se-itse-ratkaisuksi suosittelisin reiän poraamista nykyisen koukun paikalle ja siitä läpi rautakaupan paksuin saparopultti. Tukevat prikat ja nylocit molemmin puolin locktite-kastikkeella ja kiristys sellaiseen momenttiin, että veri suihkuaa ikenistä. Ainoa ongelma on se, että yläpuolelle jää mutterin kokoinen kohouma, tämän voi hoitaa poraamalla kiinnitykohtaan passelin syvennyksen. Levy itsessään näyttää sen verran ohkaiselta, ettei siihen maksane vaivaa vetää kierteitä, siinä olisi muutoin oiva lisä hiposteluun.
"Pallomerimies on erimies"
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

Kattokoukut säkille

#5

Viesti Abe Simpson »

...yksi varsin hyvä paikka tuollaisten kiinnikkeiden kyselyyn taitaa olla paikallinen venetarvikkeita myyvä liike, tukeva u-pultti kaksine reikineen olisi vielä aiempaa jämäkämpi variaatio - siihen sitten tukeva klipsi kaveriksi ja johan kelpaa vaikka kiikkua kaulasta. Nämä optiot siis siinä tapauksessa, jos tykkää puuhastella itse edullisia juttuja vaan ei omaa tarvittavaa tulityökoneistoa.
"Pallomerimies on erimies"
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Kattokoukut säkille

#6

Viesti tohtorismies »

Tälläinen toimii säkin kiinnikkeenä minulla, itse tehty hukkapaloista. Säkki painaa 80kg.
koukku.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 53 kurkkijaa