Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ameriikan gladiaattorit

Kamppailu-urheilulajit eli BJJ, MMA, nyrkkeily, paini, potkunyrkkeily, thainyrkkeily jne.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Sanski
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 70
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Valkeakoski

Ameriikan gladiaattorit

#1

Viesti Sanski »

Juuri alkoi nelosella Amerikan Gladiaattorit ja yhtenä naisgladiaattorina siellä näkyy olevan Gina Carano nimellä Crush. Pakkohan toi ohjelma on kattoa vaikka heteronainen olenkin. Se on kuitenkin Gina :D
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ameriikan gladiaattorit

#2

Viesti Nico Koskeva »

Ei ihmekkään kun näytti tutulta =D!
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Re: Ameriikan gladiaattorit

#3

Viesti cyt »

Minäkin katselen tuota... Tollasen voisivat järjestää suomeenkin! Osallistuisin heti :D
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

Re: Ameriikan gladiaattorit

#4

Viesti Poika »

Äh. Yritin hetken aikaa katsoa, mutta ei. Tuommoseen osallistuminen vois olla hauskaa, mutta jotenkin tuon katsominen ei vaan nappaa. Tais tulla silloin nuorempana liikaa tuijoteltua sitä "alkuperäistä" gladiaattoriohjelmaa.

Auts ja polvivammaahan siinä heti pukkas...
Nice asses - make the world a better place.
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Re: Ameriikan gladiaattorit

#5

Viesti Nade »

cyt kirjoitti: Minäkin katselen tuota... Tollasen voisivat järjestää suomeenkin! Osallistuisin heti :D
Tuo ohjelma on ollut Suomessa. Renny Harlin toi sen ja siinä oli myös Toni Halme yhtenä gladiaattorina sekä monia suomalaisia bodareita. Olisiko se ollut 80-luvulla?
Mielenkiintoista olisi kyllä jos se tulisi uudestaan.
Kuvake
Eemeli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 258
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Vancouver

Re: Ameriikan gladiaattorit

#6

Viesti Eemeli »

Kyl se 90-luvulla oli kun määkin muistan katelleeni. Sarjassa vääpeli- nimellä esiintyny ukko oli intissä meidän joukko-osaston luutnantti :D
MMA
"The only way to get smarter is by playing a smarter opponent" - Fundamentals of Chess 1883
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Re: Ameriikan gladiaattorit

#7

Viesti cyt »

Nade kirjoitti:
cyt kirjoitti: Minäkin katselen tuota... Tollasen voisivat järjestää suomeenkin! Osallistuisin heti :D
Tuo ohjelma on ollut Suomessa. Renny Harlin toi sen ja siinä oli myös Toni Halme yhtenä gladiaattorina sekä monia suomalaisia bodareita. Olisiko se ollut 80-luvulla?
Mielenkiintoista olisi kyllä jos se tulisi uudestaan.

Oho, mä vaan oon vielä niin nuori, etten tiennyt! :D
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Re: Ameriikan gladiaattorit

#8

Viesti Mjölnir »

cyt kirjoitti:
Nade kirjoitti:
cyt kirjoitti: Minäkin katselen tuota... Tollasen voisivat järjestää suomeenkin! Osallistuisin heti :D
Tuo ohjelma on ollut Suomessa. Renny Harlin toi sen ja siinä oli myös Toni Halme yhtenä gladiaattorina sekä monia suomalaisia bodareita. Olisiko se ollut 80-luvulla?
Mielenkiintoista olisi kyllä jos se tulisi uudestaan.

Oho, mä vaan oon vielä niin nuori, etten tiennyt! :D
http://wapedia.mobi/fi/Gladiaattorit" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4152
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Re: Ameriikan gladiaattorit

#9

Viesti YJT »

Mun mielestä tuossa artikkelissa oli parikin virheellisyyttä:

Ensinnäkin lajit eivät olleet koko ajan samat, vaan yhdessä jaksossa oli vain muutama laji (tosin stunt-rata oli jokaisen finaalilajina). Lisäksi näitä lajeja tuli lisää sarjan aikana; ainakin sellainen kujanjuoksu-tyyppinen laji tuli jossain vaiheessa uutena mukaan kun sarjaa oli jo esitetty jonkin aikaa.

Toinen virheellisyys liittyy Virpi Buttiin: henkirikoksen jälkeen hänen gladiaattori-yhteydestään (ja sitä kautta yhteydestä silloiseen kansanedustaja Tony Halmeeseen) oli iltapäivälehdissä isoja otsikoita, mutta minun käsittääkseni Timantti ei suinkaan ollut mikään vakiokasvo samalla tavalla kuin Salama tai Skorpioni, tai miehissä Viikinki tai Mohikaani jotka olivat suurin piirtein joka jaksossa mukana.

Joo, sarjaa tuli katsottua...
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

Re: Ameriikan gladiaattorit

#10

Viesti jussip »

Eikös Viikinki vetänyt Mohikaania pataan jossain ravintolajonossakin tms. jossain vaiheessa. Muistaakseni Halme on ainakin asiaa näin esitellyt (Mohikaani ollut aiheesta vähän hiljaisempaa poikaa).

Mikä sen paikan nimi Keravalla(?) oli jossa Gladiaattoreita kuvattiin (joku vanha viihdekeskukseksi muutettu tehdas tms), joskus tuli siellä tuota itse tuotantostudiota/rataa ihmeteltyäkin, tosin kyseessä oli päiväsaikaan lähinnä tylsänpuoleinen tyhjä sali.
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ameriikan gladiaattorit

#11

Viesti Alioppilas »

Mohikaani oli selkeästi kovin, se ei hävinnyt ikinä niitä skaboja joissa riiputtiin renkaista käsillä ja kiskottiin vastustaja triangelilla alas. Jotkut muut eivät edes jaksaneet kannatella itseään niissä renkaissa.
Juhani K
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 465
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ameriikan gladiaattorit

#12

Viesti Juhani K »

hauska formaatti, idioottimainen nimi. Saas nähdä milloin tapahtuu se, että kaikki kultuuri ja historia kulkee jonkun logon matkassa. Ninjatkin on kulutettu jo moneen kertaan. Jokainen sohvaperuna on vain pienen skarppaamisen päässä sankarin viitasta, syö kilo tårta på tårta tv-ohjelmassa tai nai pääministeriä.
90% of everything is crap

"If your going to use deadly force on someone... use a fucking gun"

en ole pakkiksella, sama nikki on yhteensattuma
koodipotku
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 73
Lauteille: Marraskuu 2008

Re: Ameriikan gladiaattorit

#13

Viesti koodipotku »

jussip kirjoitti: Eikös Viikinki vetänyt Mohikaania pataan jossain ravintolajonossakin tms. jossain vaiheessa. Muistaakseni Halme on ainakin asiaa näin esitellyt (Mohikaani ollut aiheesta vähän hiljaisempaa poikaa).

Mikä sen paikan nimi Keravalla(?) oli jossa Gladiaattoreita kuvattiin (joku vanha viihdekeskukseksi muutettu tehdas tms), joskus tuli siellä tuota itse tuotantostudiota/rataa ihmeteltyäkin, tosin kyseessä oli päiväsaikaan lähinnä tylsänpuoleinen tyhjä sali.



Eikös se ollut Keravan Saviolla Planet fan far? En sit tiedä miten toi kirjotetaan.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Re: Ameriikan gladiaattorit

#14

Viesti Mjölnir »

koodipotku kirjoitti:
jussip kirjoitti: Eikös Viikinki vetänyt Mohikaania pataan jossain ravintolajonossakin tms. jossain vaiheessa. Muistaakseni Halme on ainakin asiaa näin esitellyt (Mohikaani ollut aiheesta vähän hiljaisempaa poikaa).

Mikä sen paikan nimi Keravalla(?) oli jossa Gladiaattoreita kuvattiin (joku vanha viihdekeskukseksi muutettu tehdas tms), joskus tuli siellä tuota itse tuotantostudiota/rataa ihmeteltyäkin, tosin kyseessä oli päiväsaikaan lähinnä tylsänpuoleinen tyhjä sali.



Eikös se ollut Keravan Saviolla Planet fan far? En sit tiedä miten toi kirjotetaan.
Vai planet fun fun?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
koodipotku
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 73
Lauteille: Marraskuu 2008

Re: Ameriikan gladiaattorit

#15

Viesti koodipotku »

Mjölnir kirjoitti:
koodipotku kirjoitti:
jussip kirjoitti: Eikös Viikinki vetänyt Mohikaania pataan jossain ravintolajonossakin tms. jossain vaiheessa. Muistaakseni Halme on ainakin asiaa näin esitellyt (Mohikaani ollut aiheesta vähän hiljaisempaa poikaa).

Mikä sen paikan nimi Keravalla(?) oli jossa Gladiaattoreita kuvattiin (joku vanha viihdekeskukseksi muutettu tehdas tms), joskus tuli siellä tuota itse tuotantostudiota/rataa ihmeteltyäkin, tosin kyseessä oli päiväsaikaan lähinnä tylsänpuoleinen tyhjä sali.



Eikös se ollut Keravan Saviolla Planet fan far? En sit tiedä miten toi kirjotetaan.
Vai planet fun fun?

No toi ainakin kuulostais järkevämmältä :) Mutta eikös pulju mennyt jokatapauksessa konkurssiin?!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 57 kurkkijaa