Moi! Luo tili ja ota osaa iloiseen keskusteluun. 🙂

Haku löysi 1 tuloksen

Puni
syys 16, 2020, 11.51
Keskustelualue: Voimistelusali
Aihe: Urbaanilegendoja liikunnan ja ravitsemuksen saralta
Vastaukset: 106
Luettu: 9416

Urbaanilegendoja liikunnan ja ravitsemuksen saralta

Jussi Häkkinen kirjoitti:
syys 16, 2020, 10.57
Tästä on tullut aika paljon lisää Darren Candow'n ja muiden kreatiinitutkijoiden puolelta. Nykyisellään alkaa näyttää siltä, että kreatiinista olisi hyötyä kaikille myös aivoterveyden kannalta. Samoin annostusta on täsmennetty entisestä 3-5g vuorokausimäärästä 0,1grammaan per painokilo -määrään, ylös pyöristäen. Ja tietysti myös se, ettei kreatiinia tarvitse syklittää, on jossain määrin "uusi" juttu.
Siis hetkinen, 103kg esimerkkimiehemme saanti 10,3g/vuorokausi?

Jos ajatellaan normaaliruokavaliolla elelevää, paljonko se on jauholisänä?

Tai tässä on kyllä sellainen dilemma, mistä pirusta sen tietää paljonko normaaliruuasta irtoaa, oletetaan nyt esimerkin vuoksi että vähäisellä punaisella lihalla ja hieman kasvispainotteisesti syövänä?
Kuva
Punainen = rasva
Vihreä = proteiini
Sininen = hiilihydraatti