Voit luoda tilin myös sosiaalisen median tunnuksillasi. Klikkaa alta. :)

Kuva

Haku löysi 3 tulosta

taikuri
heinä 14, 2014, 20.14
Keskustelualue: Voimistelusali
Aihe: Käytättekö ravintolisiä?
Vastaukset: 407
Luettu: 42433

Käytättekö ravintolisiä?

Elina kirjoitti: Tuosta beeta-alaniinista - syksyllä istuksin erään karnosiinitutkijan parilla luennolla. Hänen mukaansa beeta-alaniinin käyttöön yhdistetty pistely on seurausta liian suurista kerta-annoksista.
Elina. Sinulla on mitä ilmeisemmin tietoa noista ravintolisistä. Haluan siis tietää haitallisuudesta tai tiedosta mitä sinulla on hallussasi asian suhteen.

Elikkäs... Joskus ennen käden vammautumista käytin vaihtelevina (tutun kemistin itsetekeminä, ei (kotona tehtyjä)) comboina L-Agriinipyroglutamaatin, L-lysiinin ja piperiinin coctaileja. Ovat tietääkseni täysin laillisia.

Toimivat äärettömän hyvin. Joskin aiheuttivat useimmiten valtavan hikoilun ja (jopa kivuliaan) pistelyn ennen treenejä. Jauheiden määrät, noin suunnilleen (maitoon sekoitettuna) olivat n. 8g./arg, ?/L-lys. ja n. 30 mg./pip. Combo siis valmiina.

Eli about tuo määrä ennen ja jälkeen treenien. Toinen tuttu toimitti nämä siis yhdelle eräistä vankilan kätköistä. Mutta tästä viimeisimmästä ei sen enempää. Nyt kiinnostaa mahdolliset haitat ja hyödyt.

Elinalle kiitokset jo etukäteen. :)
taikuri
maalis 7, 2013, 19.19
Keskustelualue: Voimistelusali
Aihe: Käytättekö ravintolisiä?
Vastaukset: 407
Luettu: 42433

Käytättekö ravintolisiä?

fatman kirjoitti: Oletkos taikuri saanut/kuvitellut saavasi DAA;sta jotain ihan havaittavaa hyötyä?

Itsekin kokeilleena uskallan varovasti melkein kuvitella, että jotain positiivista havaintoa saattaisi jopa olla.
DAA toimii kohdallani varsin mukavasti. Ohje sanoo, että 3,2 g/päivä siten, että annos on jaettu aamulle ja illalle. Oma annosteluni on ollut 2-3g. aamuin-illoin. Yritän pitää sen kuitenkin n. 4000mg+/päivä.

Jonkin tutkimuksen mukaan vertailuryhmällä DAA nosti testotasot lähelle sitä mihin päästään testogeelillä. Tiedä sitten sitä.

Kuten mainitsin, niin kohdallani toimii. Eli pumppi on aikas huomattava (typpioksidia???) ja kun on kunnolla lämmennyt niin jaksaa painaa, sillä uupumus tulee "myöhässä".

Kaitpa nämäkin ovat yksilöllisiä, en tiedä. Itse ainakin suosittelen lämpimästi.
taikuri
maalis 7, 2013, 09.20
Keskustelualue: Voimistelusali
Aihe: Käytättekö ravintolisiä?
Vastaukset: 407
Luettu: 42433

Käytättekö ravintolisiä?

Tärkeintä on syödä hyvin ja monipuolisesti.

Monilla lisäravinteilla (varsinkin stackeillä ja treeniboostereilla) ainoa saavutettava asia on lompakon tyhjentyminen. Kannattaa kysellä ja kuunnella ihmisiä, jos on jostain epävarma niin voi ostaa säästyneillä pennosilla vaikkapa jääkaappiin lisää rahkaa.

Lisäksi kuitenkin kaapista löytyy (ja on käytössä) seuraavaa:

- Whey 100
- Recovery +
- DAA
- BCAA
- L-Arginiini
- Kreatiini
- DIY Coctail, jossa mm:
- L-Glutamiini
- Beta alaniini
- Tauriini
- L-Tyrosiini
- L-Lysiini
- Guaranaa epämääräinen määrä

Näistä sitten sekoittelen tarpeeni mukaan oman näköisiäni juomasekoituksia.