Haku löysi 8 tulosta

Palaa

Mika
heinä 2, 2018, 23.02
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Jalkapallon mm-kisat 2018

Jumangegga, NYT oli loistavaa jalkapalloa. Rikkeitä oli fyysisestä pelistä huolimatta aika vähän, mutta vauhtia riitti alusta loppuun. Ratkaisu viime sekunneilla kruunasi pelin. Nostan hattua Japanille suuresta sydämestä. Yksi ennakkosuosikeista eteni. Seuraavaksi onkin sitten vastassa Brasilia. Tät...
AlexMachine
heinä 20, 2018, 08.48
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Tiesitkö että...

Lisätään vielä yksi. On melkoisen helppoa löytää kohta jossa Venäjällä hommat menivät pieleen. Aleksanteri II oli liberaali Keisari joka tunnettiin myös nimellä "Alexander the Liberator". Teki reformeja mm oikeuslaitokseen, määräsi yleisen asevelvollisuuden, poisti osan korkeampien säätyjen oikeuksi...
Andy
elo 21, 2018, 12.58
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kaunein/hienoin ase

Ulfberht-miekan ennallistuksesta juttua ja 10min video.

https://yle.fi/uutiset/3-10362282
Eizei
elo 24, 2018, 13.07
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kertooko jotain, jos vapaa soveltaminen/ottelu näyttää kovin erilaiselta kuin harjoiteltu toiminta?

Eli mun mielestä se kertoo jotain jos arkitouhu näyttää erilaiselta kuin (näennäinen) tarkoitettu toiminta. Silloin kyseessä on todennäköisesti budo/mudo laji, mikä on hyvä asia, tai sitten jos ei ole niin saattaa myös olla jotain ihan tuuttia. Keskiössä on juurikin se, mitä tämä tarkoitettu toimint...
HarriN
syys 4, 2018, 12.01
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kamppailulajit ja media

Niin, mun on vähän huonoa kommentoida asiasta mitään näin julkisesti kun mun kirjoittamat asiat otetaan pj:n kirjoituksina, vaikka puhuisin ihan vain harrastajana ja yksityishenkilönä. Jotenkin toivoisin nyt malttia yleisöltä yhdistyksen suhteen, sillä me saimme tietää noista heilauksista sunnuntain...
Ile
syys 4, 2018, 21.45
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kamppailulajit ja media

Ehkä seuralle (ja samalla koko lajille) on tässä kohtaa jotenkin eduksi, että FFG:llä on harjoitellut myös se suuren yleisön silmissä aika paljon valovoimaisempi ottelija - joka sattumoisin on tullut Suomeen pakolaisena.
Timpa
syys 29, 2018, 23.50
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Nyrkin-torjuja

Maailma todellakin on täynnään mitä mielikuvituksellisempia aseita. Ja mitä tahansa keksiikin, niin aina sellainen on olemassa jossain päin maailmaa/jossain vaiheessa historiaa. Joihinkin puukonheittovideoihin olen lisännyt varoitustekstin, mutta aina se ei tule mieleen. Usein olettaa, ettei tällais...
Ile
loka 16, 2018, 22.06
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Median vastuu

Niin, mitä Ile tarkoitti tuolla kertojaan suhtautumisella? Ile nähtävästi päättelee, että tässä ei olla oltu tekemässä laajempaa juttua Louhimiehen kuvioista ja että Louhimieheltä ei ole kysytty asiasta. Mihin muuten nämä päätelmät perustuvat, Ylen ainakin välillä tehdessä vähän hitaampaa ja laaduk...