Moi! Luo tili ja ota osaa iloiseen keskusteluun. :)

Haku löysi 7 tulosta

Palaa

magamies
huhti 20, 2018, 08.06
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Legendaariset/hauskat sattumukset treeneissä

Köyhyys on tuttua lapsuudestani rahaa ei ollut ja kun kävin judon alkeiskurssin ja seura vuokrasi kurssipuvun niin meni 2-3 kuukautta ennenkuin pääsin sen jälkeen treeniin kun ei ollut pukua , no homma eteni ja suoritin juniorina vihreän vyön ja valkoinen vyö värjättiin vihreäksi kun rahaa ei ollut ...
magamies
loka 23, 2018, 15.47
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kyokushinkai karate

Judoka Jussi Ikonen vietti useita vuosia japanissa treenaamassa 60 luvulla ja oli tuolla tutustunut myöskin Kyokushinkarateen ja jiujitsuun, muistaakseni japanissa tapaamansa amerikkalainen maailmamatkaaja ruskean vyön kyokushinkarateka(taisi olla Cris Caile nimeltään) saapui suomeen ikosen luokse j...
magamies
loka 23, 2018, 16.07
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kyokushinkai karate

https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.fightingarts.com/reading/article.php%3Fid%3D645&prev=search Hyviä juttuja laitat Lumbago! Caile itseasiassa toi Kyokushinkaita suomeen jo 1960 ja mies on mas Oyaman kirjassakin ja treenaa yhä Usassa, harmi ettei laji silloin juurtunut ma...
magamies
tammi 12, 2019, 10.30
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Viimeisin katsomasi elokuva

Mä katselen sen varmaan myös kohta. Olen kyllä aina ollut sitä mieltä että keskimmäinen on dollaritrilogian paras ja HPR tosiaankin vähän liian pitkä. Mutta olen silti aina tykännyt hemmetisti. Tiiä vaikka nyt kääntyisi toisinpäin, koska VMDT ei antanut nyt niin paljoa kuin pienenä. Olin ehkä vähän...
magamies
tammi 13, 2019, 12.59
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Juko ryu

Juko ryu jujitsu Bryan Cheek videolla, mielenkiintoista juttua, videon loppupuolella mm puukolla niskaan..... Cheekin leirillä olen käynyt 80 luvulla suomessa kun Morris ja Cheek tulivat suomeen, teknisesti taitava kaveri, mieleeni jäi vahva matto-osaaminen ja kivun tuottaminen(uket olivat kyllä kov...
magamies
helmi 12, 2019, 15.51
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Suosikkisarjat?

Walking Dead jatkuu taas. Uudet tuulet puhaltavat kauden ensimmäisen puolikkaan lopun JYMY-YLLÄTYKSEN jälkeen. Nyt tätä kehitystä avataan enemmän ja Neganiin liittyen on ehkä jotain tekeillä. Ihan OK tämän ysijakson perusteella... Taidanpa jatkaa katselua. Missä magamiehen mainitsema sarja näkyy? I...