Haku löysi 11 tulosta

Palaa

Mjölnir
touko 21, 2007, 14.54
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Tarkoititko, että et itse puolustautujana päästäisi ketään lähelle vai tarkoititko, että jos sinä olisit tilanteessa ja joku yrittäisi koskea käteesi, niin et päästäsi minua niin lähelle? Puolustautujana ainakin haluaisin pitää välimatkan. Vaikea miettiä ihan tarkalleen kuinka toimisin tilanteessa ...
Mjölnir
tammi 10, 2018, 07.33
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Työttömyys

Ihan vakavasti puhuttuna, pakko muuttaa työn perässä ei toimi ilman tiettyjä tukijärjestelmiä, kuten esim muuttoraha, työsuhdeasunto, erilläänasumiskorvaus. Mutta jos työelämän jäykkyyttä (yleissitovuus, paikallinen sopiminen, irtisanomisen helpottaminen) vähennettäisiin, se todennäköisesti lisäisi ...
Mjölnir
tammi 10, 2018, 10.03
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Työttömyys

Mitä enemmän asiaa on mielessään pyöritellyt, niin näkisin jonkinlaisen perustulon järkevimpänä mahdollisena mallina yhdistää tulonsiirrot ja työelämä. Tällöin jokainen tehty työ kartuttaisi omaa varallisuutta, mutta jos joku olisi valmis pärjäämään jossain pelkällä perustulolla, niin hänen ei olisi...
Mjölnir
helmi 15, 2018, 10.53
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Puoluepolitiikka

Aha, no minulle on opetettu, että kritiikki ilman parannusehdotuksia on ruikuttamista. Mutta sehän on tietysti leimaa-antavaa oppositiopolitiikalle

Edit:
Tietysti olisi ymmärrettävää, että jos koetaan, että yleiselle sosiaaliturvan uudistamiselle ei ole tarvetta, niin sitten kai se on ok
Mjölnir
maalis 7, 2018, 20.53
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Sotilaan ominaisuudet ja vaatimukset ennen ja nyt

Kerron tässä lyhyessä pätkässä, mitä mieltä olen sotilaan tarvitsemista voimaominasuuksista
Mjölnir
maalis 23, 2018, 20.36
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Poliisin voimankäyttö

Mitäpä mieltä raati on siitä, että oliko poliisilla perusteita /mahdollisuutta havaita kädessä oleva esine kännykäksi - eikä aseeksi? Koska emme taas voi tietää tilannetta, niin on täysin mahdollista, että kädessä olevaa kännykkää luultaisiin aseeksi. Olen itse vetänyt kymmeniä sovellettuja harjoit...
Mjölnir
huhti 10, 2018, 08.37
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Venäjänmaa

Näistä vaihtoehtoisista näkemyksistä: Jos kerran Venäjä on koko länsimaiden yhteisön ajojahdin kohde, miksi se vastustaa (ja tulee kaatamaan veto-oikeudella) Yhdysvaltojen esittämän riippumattoman tutkinnan Syyrian kaasuiskusta? Eikö siinä olisi hyvä mahdollisuus näyttää, että on syytön? Muutenkin s...
Mjölnir
huhti 11, 2018, 14.39
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Peukalolukko

Tein videon painonnoston peukalolukosta

vaikka se ei tähän mitenkään liitykään
Mjölnir
touko 4, 2018, 07.54
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Poliisin voimankäyttö

Katsoin hieman alkua ja ihmetytti vaan että firma koulutti yksityistäpuolta aseen käyttöön? Ei kai tuliasetta saa suomessa oikein kantaa kuin poliisi. Ainakin eduskunnanvartioointi keskustelussa oli että jos eduskuntaan halutaan aseistettu vartiointi vaatii se lakimuutoksen tai vartioinnin siirron ...
Mjölnir
touko 14, 2018, 19.33
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Euroviisut!

Teinpä kerrankin vähän pohjatyötä asian suhteen, kun sain kaverilta vinkkiä, että nyt kannattaa lyödä vetoa euroviisuista. Israelin biisillä oli ehdottomasti eniten youtube-latauksia kaksi päivää ennen kisoja sekä spotify-soittoja, lisäksi genre oli kovin euroviisuhenkinen - eli friikkisirkus... Löi...
Mjölnir
touko 15, 2018, 23.03
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Potkulaiset mediassa

Tällaistakin tuli joskus vedettyä