Haku löysi 29 tulosta

Palaa

Suvi
touko 3, 2006, 03.52
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Oli kyllä vähän liikaa "vihjeitä" antava uutinen jos kyseessä on vasta epäily :thinking: Mulla meni noin minuutti selvittää kenestä on kyse vaikka ei ole noista piireistä mitään tuntemusta, enpä haluaisi olla ko. henkilö...
JanneM
maalis 6, 2018, 09.37
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Itämaisten kamppailulajien suosio

Minäkin näkisin kyllä omien kokemusten ja käymieni keskustelujen perusteella, että itämaisten kamppailulajien suosio on laskenut kenties thainyrkkeilyä lukuunottamatta. Thai nyrkkeily poikkeus selittynee sillä että se on aika länsimainen tyyliltään. Ei uniformuja ja ei rituaaleja. Paitsi matsissa s...
Eppu
maalis 29, 2018, 12.09
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

CrossFit

Eikö esim. Mikko Salo voittanut maailmanmestaruuden ja sen jälkeen kun lajeja muutettiin vähemmän voimapainotteisiksi, hän on ollut tyyliin sijalla 100. Eikö ne 2009 lajit mitanneet noita samoja asioita, vai mistä on kyse? Fanina tämä jäi vaivaamaan minua. Mikko Salo on sen verran huikea ja nöyrä t...
nyyski
huhti 11, 2018, 14.49
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Legendaariset/hauskat sattumukset treeneissä

Enkä aio potku-tapaamisissa tätä samaista vitsiä kertoa. Seuraavassa tapahtumassa saisin olla ainoana paikalla, Mika perustaa uuden Lyönti-nimisen sivun (jossa on myös foorumi) ja sinne minua ei enää kutsuta.
Ile
touko 13, 2018, 21.13
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kulttuurinen omiminen

Alkaa joku Hokutoryu näyttää ja kuulostaa jo aika pahalta! :)
MikaM
touko 14, 2018, 09.48
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kulttuurinen omiminen

Saanko sitten esimerkiksi ei-savolaisena syödä kalakukkoa? Tottahan mä siinä omin savolaisuutta. Tai katsoa amerikkalaisia elokuvia? Tai nyt ainakaan lehmipaimenten farkkuja käyttää?
tisola
touko 23, 2018, 22.16
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Bittihelvetti

Helpoin vaihtoehto on asettaa taulukkoon suodattimet , ja suodattaa siitä 0/1-sarakkeesta näkyviin joko nollat tai ykköset. Suodattamisen jälkeen maalaat taulukon ja kopioit sen näkyvissä olevan datan muualle ja jatkat leikkejä siellä. Kaavoillakin datan erottelu onnistuu, mutta siinäkin tapauksessa...
Mänzy
kesä 6, 2018, 10.45
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Miten sivullisen kannattaisi toimia nähdessään tilanteen, jossa on kyse parisuhdeväkivallasta?

Aina voi mennä kysymään avuntarvetta, kuten esimerkissä toimittiin. Jos uhri saadaan erilleen aggressorista, keskitytään välittömän henkisen hyvinvoinnin varmistamiseen, "tilanne on ohi", olet turvassa", "asiat järjestyvät kyllä" tms., olettaen fyysisen uhan olevan ohi. Sanahelinältä kuulostavat fra...
Vanhakankea
kesä 18, 2018, 18.33
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Defendo

Terve, onko olemassa "Defendo Family"-pakettia? Eli kuinka paljon Defendossa on "kohteen suojausta"? Itse tulee liikuttua paljon perheen kanssa ulkomailla ja joitain skenaarioita ollaan käyty lävitse. Esimerkiksi se, että jos käskytän perhettä jossain tilanteessa, niin teinit ja vaimo ei käy pulliko...
JanneM
kesä 21, 2018, 10.07
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Defendo

Tuo ei olisi lainkaan huono idea...
Sinne ei ehkä saisi kokonaisia perheitä mukaan, mutta perheensä suojelusta kiinnostuneita vanhempia.
Mjölnir
kesä 22, 2018, 20.37
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Defendo

Tuossa on pari ongelmaa: ns. normaalit ihmiset EIVÄT ole kiinnostuneita omasta turvallisuudestaan, varsinkaan koko perhe Lisäksi, esimerkiksi, minä en voin näyttää omaa sotamoodiani perheelleni. Se olisi liian turvallisuuden perusrakenteita järkyttävää. He ovat nähneet jotain viitteitä ulkomaanreiss...
Mjölnir
kesä 22, 2018, 20.38
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Defendo

Muun muassa näistä syistä en ole opettanut omia perheenjäseniä, vaan laittanut ne muiden opettajien vetäjille kursseille
Kari Aittomäki
heinä 1, 2018, 03.16
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Ufo-ukkoja, onko heitä?

Olen joskus miettinyt että oisko jotkut hurjimmat huru-ukkoilut tuotu framille tarkoituksellisesti, tahraamaan koko yleisilmettä ja leimaa luomaan?
Mielipiteen muodostaminen vaikeutuu kun infoa on niin monensorttista.

Niinku vaikka se että ufokit on isojalkoja. Tai vastoinpäin ainaki.
Jörri
heinä 9, 2018, 09.21
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Taekwondon 2018 SM kisoista YLE areenassa kuvaa

Katso SM-viikko Yle Areenassa:

http://areena.yle.fi/1-4435660

Ohessa linkki Areenaan Taekwondon SM kisoista, mukana puffi, poomsaea ja neljä ottelua. Malmin poika (Mikko Ponkilainen) on viimeisessä, mielestäni parhaassa matsissa, jos sinne haluaa oikaista, niin ottelu alkaa kohdasta n. 42.50