Haku löysi 12 tulosta

Palaa

Jarppa
maalis 21, 2018, 10.11
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Mitä ominaisuuksia ja toimintoja toivoisit Potkun keskusteluihin?

Mika kirjoitti:
maalis 21, 2018, 10.10
@Jarppa, onko tuo se mitä hait vai tarkoititko jotakin muuta?
Se oli juurikin tuo, kiitoksia. :)
Jarppa
huhti 24, 2018, 17.44
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Legendaariset/hauskat sattumukset treeneissä

Vähän tuoreempikin hassunhauska tapahtuma kävi tässä pari vuotta sitten, kun meidän treeneihin tuli joku vahva ja isokokoinen tyyppi huudeltuaan ensin jotain typeryyksiä seuran facebook-sivulla. Mä olin ruskeavöinen tuohon aikaan ja muistaakseni oli vapaavuoro. Kun siinä päästiin varsinaiseen painim...
Jarppa
huhti 24, 2018, 23.18
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Jatkampa vielä yhdellä, tulin joskus nuorena junnuna valmentajan kyydissä nyrkkeilysalille, ja parkkipaikalla olikin jo yksi seuran menestyneistä nyrkkeilijöistä. Oli muistaakseni SM ja PM-mitalisti jossain -91 kiloisissa, ja tosiaan osasi nyrkkeillä. Hänen autossaan istui hiljasen näköinen tyyppi. ...
Jarppa
huhti 30, 2018, 13.43
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Rikokset, rötökset ja muut sekoilut

(mikähän olisi hyvä ketju tälle?) HS: Tilastoissa näkyy romahdus: nuoret eivät juo, tappele tai varasta – mitä oikein tapahtui? Kun ensimmäinen nuorisorikollisuuskysely yhdeksäsluokkalaisille tehtiin vuonna 1995, lähes 40 prosenttia kertoi varastaneensa. Se tarkoittaa melkein joka toista teiniä. .....
Jarppa
touko 21, 2018, 10.58
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Olin muutama vuosi sitten sparraamassa erään aloittelevan thainyrkkeilijän kanssa eräällä nyrkkeily salilla (heillä ei ollut kehää ja oli ensimmäiseen matsiin meno joten olin siellä tekämässä tönkköjä alapotkujani sparrarina) jotta saisivat kokemusta kehässä olemisesta koska matsiin oli meno. Thaik...
Jarppa
kesä 6, 2018, 13.27
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kasvatus

Kuulin tämän radiosta viime viikolla tositapahtumana. - Äiti, mulla on tylsääää... - Minä en ole mikään ohjelmatoimisto. Pyöritä vaikka käsiäsi. https://media.giphy.com/media/DeJ2ifS2V2zlu/giphy.gif Vanhempien tehtävänä ei tosiaan ole olla mikään ohjelmatoimisto, mä oon joskus sanonut "seiso vaikka...
Jarppa
kesä 7, 2018, 16.05
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kasvatus

Olen kyllä aina arvostanut Jarpan näkemyksiä ja toimia lasten kasvattamisessa. Olemme keskustelleet aiheesta yksityisestikin. Yllä oleva on täyttä asiaa. :peukku: Oli kyllä hyvä kun paikallinen pariskunta tuli vierailulle yks ilta, ja olin itsekseni laittamassa pieniä nukkumaan. Vaikka oon aika kär...
Jarppa
kesä 7, 2018, 16.51
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Internet ja sananvapaus

Kielteinen suhde homoseksuaalisuuteen on näemmä hyväksyttävä syy antaa potkut. Mikähän mielipide seuraavaksi kielletään? Veikkaampa, että jos henkilö olisi palkattu vaikkapa siivoojaksi sinne, ei potkuja olisi tullut. Toimitusjohtajan pesti on taas niin näkyvä, että sammakkojen päästäminen julkisuu...
Jarppa
kesä 8, 2018, 23.08
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Evoluutio ja tappelu

Ihminen on kyllä tehokas tappaja. Jo aseiden kehityskaari kertoo tästä omaa kieltään. Lähinnä kuitenkin viittasin näihin ajatuksiin: Kun mulla on aina ollu sellanen kutina että tappo on perusjuonne ja oletusarvo, jotain hyvin luontaista. Ja nämä sosiopaatti/psykopaatti-luonnehdinnat on vaan yritys ...
Jarppa
kesä 9, 2018, 01.46
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Internet ja sananvapaus

Sananvapaus tarkoittaa, että saat sanoa sanottavasi kenenkään sitä ennalta estämättä. Sen jälkeen on seurausten vuoro Yllä oleva on Timon lainaus (en jaksanut enää kunnon lainauksia vääntää). Vähän kuin Neuvostoliitossa. Kyllä sielläkin oli mahdollista kertoa mielipiteensä. Niillä vain oli seurauks...
Jarppa
kesä 19, 2018, 00.28
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Internet ja sananvapaus

Sellainen vertaus jonka mukaan ilmeisesti heidän joiden mielestä toimitusjohtajan erottaminen oli oikein pitäisi hyväksyä toimittajaan kohdistuvat tappouhkaukset: mutta viimeaikoina mua on valistettu aiheesta: Härkösellä on toki oikeus ilmaista itseään, sen jälkeen alkaa seuraukset. Tai jotain, tul...
Jarppa
heinä 13, 2018, 22.07
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Poliittinen murros: laajentumisesta kaventumiseen

Tämähän lähti siitä, että toimittajia väitettiin puolueellisiksi. Näin voi olla, mutta se pitäisi erikseen näyttää. Sanoisin että toimittajien/median puolueellisuus näkyy erittäin selvästi kun mediaa seuraa, mutta kun siitä ei nyt tietenkään kokoa mitään todistusaineistoa, niin sen todistaminen on ...