Haku löysi 7 tulosta

Palaa

Jussi Huusko
touko 24, 2018, 14.51
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Päihteet

Vähitellen uuden sukupolven poliitikot rohkaistuvat ylipäätään puhumaan huumausainepolitiikasta. Tämän aamun Huomenta Suomessa huumeiden tunnistuspalvelusta puhumassa Ehyt ry:n asiantuntija Kim Kannussaari ja Kokoomuksen Helsingin kaupunginvaltuutettu Mirita Saxberg. Kuuden minuutin pätkä katsottavi...
Jussi Huusko
touko 30, 2018, 13.44
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Myanmar

Tässä ketjussa on kuitenkin aihetta ja ARSA:akin käsitelty, joten kaikille muille kokonaiskuva on selkeämpi, kiitos Jussin tekemän työn. :) Mukava kuulla, jos edes jollekin on ollut hyötyä pitkistä ja paikoin sekavistakin viesteistä. Maan tilanne on vain kertakaikkiaan todella poikkeukselllinen ja ...
Jussi Huusko
touko 31, 2018, 15.57
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Myanmar

Muistan hyvin uutiset "pikku"hyökkäyksistä sinne sun tänne, niitä ei yleisesti MSMssä silloin pidetty riittävänä syynä juuri minkäänlaisiin vastatoimiin. En muista lukeneeni 100 hindun tappamisesta mitään. Tässä viestissäni olen kohtuu kattavasti kertonut keihin Myanmarin hallituksen vastaiskut oli...
Jussi Huusko
kesä 1, 2018, 18.57
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Venäjänmaa

Ei ukrainan tiedotus oleellisesti eroa venäläisestä. Perusperiaate kummallakin on, että kaikki kielletään ja syytetään muita. Tästä olen ainakin jossain määrin eri mieltä. Globalisoituminen ja saatavissa oleva informaation määrä on valtava ja entisissä neuvostovalloissa onkin hypätty suoraan lähes ...
Jussi Huusko
kesä 1, 2018, 19.59
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kulttuurinen omiminen

Vois tietysti kysyä että minkälaiset kulttuurilliset omimiset häiritsisivät meitä suomalaisia, tai vaikka siis potkulaisia. Keksiikö joku sellaista esimerkkiä, jossa tuntisi tarvetta loukkaantua omasta tai jonkun muun puolesta? No, jos ajattelee millainen merkitys vaikkapa tällä intiaanipäähineellä...
Jussi Huusko
kesä 17, 2018, 23.23
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Lähi-idästä...

Ok. Sullahan on julmetut tiedot aiheesta kuin toisestakin. Ei lupaa hyvää mun kannalta että oot eri mieltä kun oon julmetusti puolustellut isrselia. No oppia ikä kaikki. Täytyy myöntää, että tätä keskusteluaihetta olen vältellyt juuri siitä syystä ettei ole paljon omakohtaista kokemusta alueelta (L...