Haku löysi 42 tulosta

Palaa

Lasse Candé
maalis 3, 2018, 12.57
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Itämaisten kamppailulajien suosio

Karaten ja taekwondon osalta tulee mieleen että sopii hyvin massaopetukseen (esim rivimuodostelmat). Ja sitten laajemminkin vyöjärjestelmät. Arvaisin myös että liikesarjojen olemassaolo houkuttelee tiettyä osaa porukasta. Tässä kaikessahan täytyy ymmärtää että kyse on markkinaraoista ja siis eri laj...
Lasse Candé
maalis 4, 2018, 10.53
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Tuo univormujuttu on kyllä myös selkeästi itämaisten lajien suosion ytimessä. Tämä tajuttiin jo silloin kun koko idea keksittiin. BJJ on tietyssä mielessä itämainen laji, mutta tottakai toisaalta myös ei ole. Ulkoisia tunnuspiirteitä jotka ovat jääneet on kuitenkin, kuten gi ja kumarrukset. Vaikka j...
Lasse Candé
maalis 7, 2018, 15.30
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Juuri kuten Ikkyu sanoi. Ennen kuin tarvitsee todistella mitään siitä kuinka budo olisi paras tapa kehittää itseään henkisesti, tulisi kertoa jotakin siitä kuinka vakiintunut väite tällainen muka edes olisi. Jos olen koskaan törmännyt tällaiseen, niin aika yksittäisistä heitoista tai omakohtaisista ...
Lasse Candé
maalis 7, 2018, 16.11
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Sanottakoon omalta osaltani, että jalkapallossa viettämäni aika on vastaavasti kehittänyt minua. Mutta kokisin että hieman eri asioissa. En osaa verrata paremmuuksia tässä, mutta olen onnellinen että olen saanut kasvaa molempien parissa. Ehkä sellaista eroa voi varovasti omalta kohdaltani ehdottaa, ...
Lasse Candé
maalis 10, 2018, 15.33
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Oli muuten loistava keskustelutilaisuus ja hyvät haastateltavat ja haastattelija. Mika veti homman hyvin kotiin ja kivasti otettiin kohtia tästä ketjusta käsittelyyn. Mukavasti aikaa kului ja oli hyviä inserttejä arkistosta. Ehdoton suositus kaikille! Ehkä eniten pidin siitä, että haastattelijana ol...
Lasse Candé
maalis 11, 2018, 18.14
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Itse olisin enemmän sitä mieltä että se kohta keskustelua painotti enemmän eroavaisuutta. Ajatus samanlaisuudesta taas taitaa olla tästä ketjusta, mutta toki se edellä keskustelu alkoi.
Lasse Candé
maalis 12, 2018, 12.12
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Tuo on hyvä pointti Atticoralta, että ideaalien yhtenevyys tai edes visio siitä kertoo jonkinlaisesta kansojen välisestä yhteisestä sävelestä, vaikka maat olisivatkin paljossa käytännössä erilaisia. Sen voi tässä vielä tehokkaasti sivuuttaa, että karkeasti kaikkien maiden ideaalit ovat kaikkien maid...
Lasse Candé
maalis 12, 2018, 12.44
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Olisin itse sitä mieltä, että sisäänleivotusti tuli käsiteltyä aika paljon perinteisten lajien piirteitä. Esim maininnat kumarruksista ja muista kurinalaisuuksista. Ja mahtuihan sinne muutakin, kuten ki-aikidoinsertti. Asia tietenkin riippuu siitä miten katselee, mutta olisin sitä mieltä, että enemm...
Lasse Candé
maalis 17, 2018, 14.23
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kamppailulajien jaottelu

Minä taas en näe siinä järkeä, että synonyymeille keksitään itse isompia eroja kuin mitä niillä on. Toisekseen poliisin kiinniottoa kutsutaan yhtä vähän kamppailuksi kuin taisteluksi ja täysin saman siitä kuinka nyrkkeilyottelu on todellinen taistelu, voi todeta siitä että se olisi todellinen kamppa...
Lasse Candé
maalis 18, 2018, 16.10
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Emoji-hymiöt

Tällä iphonella löytyy paremmin... Ehdotan näitä: 🙂 kaksoispiste) 😄 kaksoispisteD Perustelu: Nuo ovat perushymiöitä jotka vastaavat täysin merkkijonon tarkoitusta ja hymiötyypit jotka ovat olleet potkulaisten parissa erittäin suosittuja. EDIT: D:lle sopii ehkä myös nämä 😀😃 kun äsken käytin tätä 😄 Us...
Lasse Candé
maalis 19, 2018, 13.45
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Seksuaalinen ahdistelu

Lipsahtipas outoon ketjuun. Koko tuo hemmetin pitkä juttu maalaa kuvaa ohjaajasta joka laittaa kaikin tavoin näyttelijät koville ja jonka metodit voi kyseenalaistaa. Mutta ei että hän ahdistelisi seksuaalisesti, vaikka ei jätä sukupuoli-identiteettiin kytköksissä olevia vaikutusmahdollisuuksia myösk...
Lasse Candé
maalis 26, 2018, 12.32
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Matematiikka

Tuossa ratkaisukuvassahan on samat kuin jo ketjussa on esitetty. En tosiaankaan edes huomannut että vasemmassa kuvassa suorakulmiossa on suurimmat luvut ja oikeassa pienimmät luvut, minkä jälkeen voi sitten vetää rajaajia. Tämä johtuu siitä että en hokannut tekstin muotoilusta sitä itsestäänselvää a...
Lasse Candé
huhti 10, 2018, 14.14
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kehitysehdotukset

Vähän kiertelin siellätäällä enkä näe mainoksia. Kiitoksia!
Lasse Candé
huhti 16, 2018, 18.17
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Puoluepolitiikka

Arvaisin että poliittiset keskustelut houkuttelevat Mikan mainitsemaa äärimmäisyyttä siksi, että jotakuinkin ainoat asiat mitä tavallinen kaduntallaaja voi politiikasta sanoa kaduntallaajalle niin että se myös ymmärrettäisiin mukamas selkokieleksi ovat juurikin äärimmäisiä tai yksinkertaistavia heit...
Lasse Candé
huhti 17, 2018, 13.37
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Nimeäminen viesteissä (@potkulainen)

@Daddy

Kun napautin tuosta kuvassa näkyvästä valikosta, tuli "mention"-tägi, jossa välissä "Daddy", eli väärillä suluilla kirjoitettuna

(mention)Daddy(/mention)
IMG_20180417_133322.jpg