Haku löysi 17 tulosta

Palaa

airakti
huhti 21, 2018, 15.59
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Monta vuotta olen haaveillut että pääsisin kuvaamaan mandariinisorsan, muutama vuosi sitten yksi yksilö oli Järvenpäässä, myöhästyin päivällä, viime syksynä yksi oli Savonlinnassa, olin kahden vaiheilla lähdenkö ajelemaan sinne asti, tämä yksilö löytyi eilen Helsingistä, upea lintu.
airakti
huhti 25, 2018, 17.57
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Waza kan -karateseura

Aloitetaan vaikka Tanskasesta, kävi pari kuukautta sitten Wadokanin salilla, tosin ei treenaamassa, vaan lähinnä viisastelemassa salin reunalta, potkitiin alapotkuja mitseihin, minä tapani mukaan sääriluulla, johon Jaska kommentoi että eihän tuossa ole mitään tehoa kun potkit sääriluulla, pitää potk...
airakti
touko 4, 2018, 18.00
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kata bunkai

Kävin Seibukanissa vieraissa 4-5 vuotta, avasi paljon asioita katasta, miten sitä voi treenata, mitä asiat tarkoittaa, avasi silmiäni todella paljon ja asenteeni kataa kohtaan muuttui täysin. Oli hyvä opintomatka ja saattaa olla että joku päivä palaan koulunpenkille :-)
airakti
touko 10, 2018, 19.21
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Rantakäärmeet oli tänään aktiivisia ja niitä oli paljon, päivän bonus oli päästä kuvaamaan niitä kalastustouhuissa.
airakti
touko 18, 2018, 17.12
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Wado-ryu karate

Onneksi en tiennyt että Wado on noin vaikeaa silloin kun aloitin, olisin sittenkin aloittanut Judon :-) Arvostan kyllä Lassea kovasti kun on ottanut asioista selvää ja rampannut ympäri maailmaa leireillä, sitten vielä jaksaa rautalangasta koittaa vääntää asioita :-) Itse en ole käynyt muilla Wadogur...
airakti
kesä 22, 2018, 17.49
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Sain kaverilta vihjeen ketun pesästä, muutaman kerran kävin väijyssä ilman että näkyi vilaustakaan, mutta ilmassa haisi selvä kettu ja yhdestä kohtaa oli kielot tampattu tasaiseksi sen näköisesti että joku on siellä käyskennellyt, lisäksi kielojen seasta löytyi höyheniä ja muuta kaluttua elukkaa, jo...
airakti
kesä 29, 2018, 18.28
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Turistiräpsyjä. Kierrettiin lomalla Eurooppaa ja aika paljon tuli kameran biteille tavaraa, taas kerran tuli selväksi että maisemakuvaus ei ole oikeen hanskassa. Muutama kohtuu onnistunut jotka voi laittaa näytille.
airakti
heinä 9, 2018, 15.06
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

70-200 on kyllä aika lyhyt safarille. Jos sulla ei ole muuten tarvetta pidemmälle linssille, niin kannattaa ehkä miettiä vuokraamista, tosin parin viikon vuokran hinnalla ostat käytetyn linssin. Canonia löytyy hyvin käytettynä ja linssithän ei kulu käytössä, sekin hyvä puoli linsseissä on, että ne v...
airakti
elo 9, 2018, 15.11
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Vetäjän karisma ja auktoriteetti

Lasse antoi luvan ilmiantaa jos on jotain hyvää sanottavaa vetäjistä :-) Yksi karismaattisimmista vetäjistä kenen treeneissä olen koskaan käynyt on Aittomäki. Monta kertaa olen pohtinut mistä se karisma tulee. Pitkään kävin Karin vetämissä treeneissä, joskus 80-luvulla tuli Budo centteriin vetäjäksi...
airakti
elo 17, 2018, 20.50
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Salmon.jpg Haasteellisin luontokuvaus kohde jota olen kuvannut/yrittänyt kuvata, on kudulle nousevat lohet. Viime ja tänä Elokuussa olen jököttänyt koittamassa, molemmat vuodet on ollut sen takia huonoja kun vettä ei ole satanut pitkään aikaan, vettä tulee putouksesta liian vähän jotta olisi kunnon...
airakti
elo 18, 2018, 15.23
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

En todellakaan ole mikään kala asiantuntija, mutta vahva mutu on että toi mun kuvaama kala on meritaimen. Hieno kuva fudolla, makee fiilis. Karhu ja lohikuvaus matka on mielessä, pitää alkuvuodesta katsoa miltä lompakossa näyttää, mutta tämä olisi haaveena: http://www.kuvausmatkat.fi/km/default.asp?...
airakti
syys 15, 2018, 20.25
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Ennen kuvausharrastusta en ollut koskaan nähnyt pöllöä livenä. Ihan suosikki eläin, vaikea löytää, ja metsän kovin saalistaja.
airakti
loka 7, 2018, 23.36
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Tuli hommattua Samyangin 14mm f2.8 manuaali linssi. Pääsin tänään ekaa kertaa testaamaan. Hyvältä vaikuttaa.
airakti
loka 13, 2018, 19.58
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Pitkästä aikaa hyvä kuvauspäivä. Sipoonkorvessa pähkinähakkeja ja harmaapäätikka pariskunta, ruskaa Helsingin vanhassakaupungissa.
airakti
loka 22, 2018, 19.14
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Valokuvaus

Kävin kuvaamassa Lintskin kauden päättäjäis ilotulituksen. Oletin väärin mistä aikovat ampua, joten olin asemoitunut ihan väärään paikkaan. Loppupeleissä tuli sitten kuitenkin aika jees kuvaa kun sai vuoristoradan mukaan kuvaan.