Haku löysi 6 tulosta

Palaa

DeusVult
huhti 16, 2014, 12.14
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Lyotko kohti, vai valmiiksi ohi?

Ite lyön aina päin näköä, käden ja ranteen asentoni on täydellinen, enkä tietenkään tee elämässäni mitään muitakaan virheitä . Ongelma on silti tosi yleinen, about joka ikinen kerta jj-treeneissäkin huomautan asiasta, mutta silti etenkin nuorempi väki lyö aina joko vähän vajaaksi tai vähän valmiiksi...
DeusVult
heinä 24, 2018, 15.34
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Median vastuu

Jos blogikirjoitus olisi uutisoitu alunperinkin rehellisesti, eli vaikka että "Kannanottona vähemmistövaltuutetun tyrmistymiseen siitä, että poliisi valitsee ulkomaalaisvalvonnan kohteiksi etupäässä ulkomaalaisen näköisiä henkilöitä, eduskunta-avustaja Eronen ehdottaa vinoillen blogikirjoituksessaan...
DeusVult
heinä 25, 2018, 12.18
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Laitosten ja tärkeiden yritysten turvallisuustekijät

Minusta Fortum ja Finavia totevat hyvin: Fortumin pääkonttorissa tilat rakentuvat tietoturvan osalta erilaisiin vyöhykkeisiin. – Niihin on paljon vaikeampi päästä, eikä niihin kukaan ulkopuolinen pääse, en edes minä. --- Fortum muutti uusiin avokonttoritiloihin jokin aika sitten. Kulunvalvontaa ja t...
DeusVult
elo 29, 2018, 11.01
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Fillarit, nuo mainiot mankelit

Kai ajat jollain sellaisella 6000 euron kilpapyörällä, ja vedät kunnon road raget jos työmatkasuorituksen aikana joudut koskemaan jarruun muun liikenteen takia? Vasta silloin on oikea pyöräilijä.
DeusVult
syys 11, 2018, 22.28
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Bujinkan-klippejä

Nämä on vähän näitä. Itse en jaksa uskoa, että kukaan saisi tuota (=ote väistön jälkeen vastustajan miekan terästä jota seuraa jonkinlainen puljaaminen ja lopulta disarmi) oikeasti toimimaan ilman vakavia viiltohaavoja käsiin. Jos joku haluaa välttämättä todistaa tämän uskomuksen vääräksi, se käy he...
DeusVult
syys 13, 2018, 23.50
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Bujinkan-klippejä

Siinä käykin sitten juuri noin, että kun vastustajan terästä noin vain tarttuu kiinni, vastustaja lyö kilvellä näpeille ja tempaisee miekkansa vapaaksi. Voi olla hanskassa ikävä viilto tuon jälkeen, jos ei peräti kädessä. :) I.33 onkin nimenomaan ainoa manuska joka mulla näin äkkiseltään tulee miele...