Haku löysi 22 tulosta

Palaa

kenttiensankari
maalis 26, 2018, 21.09
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

M: BJJ puku A3 Koral HP: 20 euroa

Myynnissä BJJ-puku. Kyseessä on arvokas pala kamppailuhistoriaa. Suomalaisen Defendo ja BJJ-legenda JanneM :n ensimmäisten defendotreenien potku kiveksille on suoritettu tämän BJJ-puvun läpi joskus aikoinaan potkumiitissä. Treenit ohjasi myyttinen vihakone Mjölnir . Epäilemättä siis tämän puvun voi ...
Rojola
huhti 3, 2018, 23.14
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Bujinkan-klippejä

Potkussa vaihteeksi keskustelua kamppailulajeista - hyvä! :jepa: Täytyy sanoa että jos pitäisi itse käyttää ketjus taistelutilanteessa, niin juuri ensimmäisenä kiepauttaisin sen lyövän käden ranteen ympäri ja sitte kaato ushiromawalla. Hehehe :D Ei tuo minun silmääni miltään taistelutekniikalta kyll...
nilsneemre
huhti 13, 2018, 12.14
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Job offer at budopunkt.fi martial arts store

Yeah its just about contacting and talking, no direct sales - they know better if and when and what and from where they want to buy, so we will leave these decisions to them :)
AnttiA
huhti 18, 2018, 12.49
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Legendaariset/hauskat sattumukset treeneissä

Muistaakseni joskus 80-luvun lopulla vedin junnukaratea. Lapsoset siinä 7-11-vuotiaita. Paljon leikkiä ym. lämpöä ennen vartin karateosuutta. Yksi leikki oli seuraava: Lapset juoksivat salia ympäri ja komennostani pysähtyivät paikalleen esittäen valitsemaansa hahmoa. Minä kiersin ja kyselin, että mi...
fudo
touko 3, 2018, 07.47
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Suomen seuraava UFC-tähti?

Tuoreessa Hesarissa on laaja juttu "paininyrkkeilijä" Minna Grusanderista . Hänen kokoisilleen naisille vapaaottelumaailman korkein huippu on amerikkalaisen Invicta Fighting Championshipin mestaruus. Grusanderin ammattilaisuran ensimmäinen iso tavoite täyttyi alkuvuodesta, kun hän solmi pitkän Invic...
airakti
touko 4, 2018, 18.00
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kata bunkai

Kävin Seibukanissa vieraissa 4-5 vuotta, avasi paljon asioita katasta, miten sitä voi treenata, mitä asiat tarkoittaa, avasi silmiäni todella paljon ja asenteeni kataa kohtaan muuttui täysin. Oli hyvä opintomatka ja saattaa olla että joku päivä palaan koulunpenkille :-)
tohtorismies
touko 18, 2018, 22.03
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Legendaariset/hauskat sattumukset treeneissä

Olin muutama vuosi sitten sparraamassa erään aloittelevan thainyrkkeilijän kanssa eräällä nyrkkeily salilla (heillä ei ollut kehää ja oli ensimmäiseen matsiin meno joten olin siellä tekämässä tönkköjä alapotkujani sparrarina) jotta saisivat kokemusta kehässä olemisesta koska matsiin oli meno. Thaikk...
Andy
heinä 9, 2018, 15.13
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Erikoisvarusteet

Tuo on kokoonsa nähden raskas. Ohjekirja väittää että täyteen laitettuna 54kg. Saman painoinen tekstiilitäytteinen säkki pitäisi olla suhteellisen iso, mikä taas tekee sen, että erityisesti eri käsillä lyötyjen koukkujen osumakohta tulee etäälle toisistaan. Tuossa se on lähempänä luonnollista tilann...
luupää
elo 30, 2018, 07.17
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Suuri kysymysketju

Mites tuo jokamiehen kommunismi toimii käytännössä. Kaveri tulee lähiaikoina perimään väylän vieressä sijaitsevan pienen saaren jossa on kuulema turhan suosittu rantautumiseen/yöpymiseen soveltuva poukama? Ongelma on ettei sitä aluetta voi mitenkään määritellä piha-alueeksi jolloin pitää keksiä joku...
luupää
syys 12, 2018, 13.18
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Iron Man Kickboxing - Jyrki Saarion potkunyrkkeilytyylisuunta?

Kotoinen potkunyrkkeilykulttuuri on selvästi palaamassa takaisin juurilleen...

:snack:
siipeilijä
syys 13, 2018, 08.29
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Pidän Jyrki Saariota erittäin suuressa arvossa, ja olen harmissani ettei hän enää ole tuolla liiton mustien vöiden listalla, jonne hän ehdottomasti kuuluisi.
tohtorismies
syys 13, 2018, 21.18
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Minä ihmettelen kaikkien lajiorganisaatioiden toimintaa. Ihmiset on ihmisiä ja vyöt on vöitä.
Tämän postauksen informaatio arvo on nolla mutta angstin puolelle vetää lukea näitä juttuja.
Eizei
syys 16, 2018, 07.26
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Hanmoodo-videoita?

Takaisin aiheeseen. Meikän eka piste kisoissa. 2 kuukautta lajitreeniä takana. Kansalliset kilpailut Joensuussa.

www.gifs.com/gif/1-sparring-point-ever-1998-YXqVJ6

Nimimerkki tårta på tårta taekwondoa vuodesta 1998. :D
luupää
syys 17, 2018, 12.07
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Saariolla on siis WAKOn siunaama 5dan joka ei kelpaa potkunyrkkeilyliitolle joka on WAKOn jäsen.

:)