Haku löysi 23 tulosta

Palaa

Eizei
heinä 1, 2018, 15.33
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Hullunkuriset videot II

Vähän tulee myöhässä terveiset, mutta tuota... Kiitos Kari kommenteista. Kokkolan hanskiukot on tuttuja ja tosiaan vallan hienoja miehiä. Mitä tulee tohon riisivarstaan niin käpyjä minä vaan. Pelasin mä veljentyttären kanssa sillä sulkapalloo, mutta niin montaa palloo en voittanu, että tarttis video...
Eizei
heinä 17, 2018, 15.52
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Murskaus- ja kovetusvideot

Kiitos Kari vinkeistä. Mulle varmasti tuo voimatason kohentaminen ja ylipäätään urheilukamppailupuoleen satsaus tekis ihmeitä. Oon urheilijana ollunna melko laiska tapaus jo toistakymmentä vuotta, jossen sitten aina. Sellasella fiilispohjaisella liikunnallisella elämäntavalla mennään. Osittain se on...
Eizei
heinä 17, 2018, 17.39
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Seksuaalinen ja sukupuoleen perustuva häirintä kamppailulajeissa?

Mitä seuraillut noita Bullshidon ja McDojolifen Facebook-sivuja, niin jenkkilän osalta näitä keissejä ruotivat ja julkituovat nyt ihan huolella. Ja se on hyvä se.
Eizei
elo 2, 2018, 11.28
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Ilmainen Han Moo Do peruskurssi Jyväskylässä!

Seuramme tänä vuonna 25 vuotta rekisterissä (toimintaa tosin ollut vuodesta -91). Tämän kunniaksi järjestämme ilmaisen peruskurssin, joka alkaa 9.9.2018 ja harjoittelee vuoden loppuun Jyväskylän Monitoimitalolla keskiviikkoisin 18.30-20.00 ja sunnuntaisin 16.00-17.30. Otamme kurssille 25 ensimmäistä...
Eizei
elo 2, 2018, 11.44
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Hanmoodo-videoita?

Eilen jumpan päälle puolen tunnin kuvaussessiot:

Eizei
elo 2, 2018, 11.55
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Hanmoodo-videoita?

Vuosi 1992, Jyväskylä. Näytöstelijät: Choi Mun Gi (Jinsu), Hwang In-Seon, Hwang In Kwon. Kuvanlaatu huimaa päätä. https://www.facebook.com/jklhanmoodo/videos/vl.1380615085389017/1291764920837553/?type=1 https://www.facebook.com/jklhanmoodo/videos/1294269957253716/ https://www.facebook.com/jklhanmood...
Eizei
elo 23, 2018, 11.20
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kertooko jotain, jos vapaa soveltaminen/ottelu näyttää kovin erilaiselta kuin harjoiteltu toiminta?

Omasta puolestani sellainen kommentti tuohon Karin edelliseen. Hanmoodohan on lajina sellanen sekamelska, jossa ottelupuoli urheilumaisuuksineen on ollut aina merkittävässä osassa. Vaikka viesti on siinä, että sporttikisa on taitojentestausareena paineenalaisessa tilanteessa ja jonkinlainen turvalli...
Eizei
elo 24, 2018, 13.07
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Kertooko jotain, jos vapaa soveltaminen/ottelu näyttää kovin erilaiselta kuin harjoiteltu toiminta?

Eli mun mielestä se kertoo jotain jos arkitouhu näyttää erilaiselta kuin (näennäinen) tarkoitettu toiminta. Silloin kyseessä on todennäköisesti budo/mudo laji, mikä on hyvä asia, tai sitten jos ei ole niin saattaa myös olla jotain ihan tuuttia. Keskiössä on juurikin se, mitä tämä tarkoitettu toimint...
Eizei
elo 29, 2018, 20.41
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Choy Lee Fut

Ja koska kamppailussa ei ole pitkään aikaan ollut kunnon kaunareita, niin kiinnostaisi mikä on johtanut erottamiseen perheestä?
Korealaisten lajien alustalla on myös ollut hyvin hiljaista viime vuosina. Yhteensattumaa? XD Tässähän vois kohta pienen kolkytvuotisrähinän pistää pystyyn. :P
Eizei
syys 1, 2018, 22.06
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Juokseminen

Tullut juostua vaihtelevasti kampitteluaika. Välillä ollut aktiivisempia kausia ja välillä ei ollenkaan. Hanmoodossahan juoksua on suorastaan opetettu. Tästä olikin kamppailunetissä joskus väännöt. Ymmärrän miksi oli, ymmärrän myös miksi näin lajissa tehtiin. Juoksua ei siis opetettu juoksun tähden ...
Eizei
syys 4, 2018, 05.43
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Juokseminen

Tuli mieleen tästä "tarvitaan voimaa" ja "tuottaa suurempia voimia lyhyessä ajassa"... Mä tykkään kattella asioita siitä vinkkelistä, ettei tarttis varsinaisesti tuottaa mutta kanavoida. Meillä on se allmighty universumin voima siellä kaikilla taustalla. Voimantuottoasia on siitä jännä, että se voi ...
Eizei
syys 9, 2018, 22.15
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Lyöminen korealaisperäisissä lajeissa?

Noista kelloista vielä. Vaikeaa tietysti sanoa, mitä tarkalleen tarkoitat, mutta juu ajatuksia herää. Tossa tietysti tuo venytysasia varmaan vastas tohon vasen lapaluuasiaan jollain tavoin. Mä yleensä oon keskittymishommissa kääntöpuolella siten, että jos vasen touhuaa ja on kontaktipinta, niin pyri...
Eizei
syys 10, 2018, 12.47
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Nunchaku

Osastoa perustavanlaatuisia liikkeitä kaikelle tekemiselle: Joskus virittelin tällasen formin (tai oikeastaan aika montakin) yhden ja kahden nunchakun käsittelyn harjoittamiseksi lähtien tasolta nolla. Tämä on ensimmäinen. Aiheena kolmiotekniikka: diagonaali, horisontaali, vertikaali. Veivi kätkee s...
Eizei
syys 16, 2018, 07.26
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Hanmoodo-videoita?

Takaisin aiheeseen. Meikän eka piste kisoissa. 2 kuukautta lajitreeniä takana. Kansalliset kilpailut Joensuussa.

www.gifs.com/gif/1-sparring-point-ever-1998-YXqVJ6

Nimimerkki tårta på tårta taekwondoa vuodesta 1998. :D
Eizei
loka 17, 2018, 13.20
Siirry alueelle
Siirry aiheeseen

Liikkumisharjoittelu

Liikkumisen harjoittelussa on mun mielestä tärkeää erottaa kaksi seikkaa: liikkumisen sisäinen ja ulkoinen olemus. Liike ja liikuttelu. Esimerkki: seistään otteluasennossa ja taputetaan jalkapohjia maahan vasen oikea vasen oikea, nostamalla jalkoja hiukan. Tunnetaan painon siirtyminen liikkumisen my...