Voit luoda tilin myös sosiaalisen median tunnuksillasi. Klikkaa alta. :)

Kuva

Näytä kaikki

Lainaukset.

Lainaus Kirjoittaja Lisännyt Lisätty
- Jos Potkussa avataan känni-ketju, minä en halua olla sen ensimmäinen kirjoittaja! :lol:
Mänzy
- Eihän se olis kovin vakuuttavaa jos kertoisit ottaneesi pilsua niin että alkoi vähän huippaamaan :taju:
Tohtori Krabola admin touko 15, 2018, 07.32
-ehäpetteri valmistautuu, henkisesti ja fyysisesti, tappeluun baarissa.
- Öö. Miksi? Koska kaikki pöydät on varattu Chuck Norrisille?
tube admin touko 15, 2018, 07.08
Buakawin kiertopotkussa ei mielestäni ole sellaista miehekästä tuhovoimaa, vaan lähinnä sellaista että tulee paikat kipeiksi. Verr admin touko 14, 2018, 15.34
Joku sanoo vapaaottelu, joku kumoaa sen ja sanoo jonkun toisen lajin ja kina jatkuu hetken. Joku sanoo jonkun modernin IP-lajin ja kertoo kuin "teh street" on niin paljon kovempi paikka kun judotatami. Joku FMA-kaveri kumoaa sen koska hänen gurunsa on tapellut veitsellä oikeesti joskus vuonna miekka ja kirves filippiineillä.
Sitten tulee joku joka kertoo sellaisen vallankumouksellisen jutun, että ei kyse ole lajista vaan siitä henkilöstä.
Tästä joku saa idean ehdottaa voimannostoa ja tautointien ottamista.
Johon sitten joku lohkaisee sellaisen hyvän heiton, että paras laji on sadan metrin aitajuoksu.
Sitten nuo ylläolevat kommentit kiertävät tasaisin väliajoin eri tavoin lausuttuina kunnes ketju toistaa itseään kolmen sivun verran ja lopuksi todetaan, että ei voida antaa vastausta.
VKA admin touko 14, 2018, 21.20
Minä huvitan itseäni usein tällä hauskutuksella. Kun olen baarissa esim minun humanisti ystävien kanssa, joiden mielestä kaikki on hirveän vakavaa ja neekeri sana pitäisi kieltää lailla, keskustelu usein menee rasismiin ja kielen käyttöön. Se on kiva sitten kulauttaa olut kurkusta alas ja huudahtaa reippaalla äänellä "Minä pidän neekereistä, koska ne laulaa ja tanssii!" Vlad Tepes admin touko 14, 2018, 21.57