11.5.
Jääny yksi treenikin välistä kun piti käydä katsomassa asuntoja ja sellasta pientä, ja se Vaasaan muutto häämöttää jo kuukauden kuluttua! Ja tuo treenaamattomuus näkyy - kun oli tuo äitienpäiväkin.. karppidieetti meni rikki niin että humahti, ja heti näky painossa.. kilo nousee ainakin jos viikonloppuna mässää.
Tänään kävin 35 min salilla, kun työnantajalla on pieni sali jossa saa käydä tiistaisin ja torstaisin ilmaiseksi. 5-10 min pyöräilin että sain vähän lämpöä ja sen jälkeen kokeilin kaikkia laitteita, reisien koukistajia ja ojentajia (kai niitä siksi sanotaan..), jotain selkätwisteriä, erilaisia käsi/rintalihaksiin ottavia laitteita, vatsa- ja selkälihaksia.
Kauempaa ei salilla voinu olla, koska meidän karatetreenit alkaa niin aikasin tiistaisin, eli täyttä häkää autolla kotiin, jotain suuhun ja karateen.
Tänään oli oikein kivat treenit. Olin jo puolen tunnin jälkeen ihan kuoleman väsyny, tuli painittua niin rajusti. Oli kiva kun tuli meidän "vanha" jäsen Vaasasta treenaamaan

Eli me painittiin ja painittiin ja siinä tuoksinassa mun oikea rannekin vääntyi jotenkin. No nyt sitä parannellaan jääpussein, mobilatilla ja sitein.
Seuraavaks otettiin sitten ukemeita, eli niitä "kuperkeikkoja". Niitten jälkeen uke futari keiko, eli sellanen paritekniikka systeemi jossa käydään läpi sellanen sarja, jossa toinen on ensin hyökkääjä ja toinen puolustaja.
Tämän jälkeen sitten lyötiin ja potkittiin. Ja mun on pakko nyt ruveta keskittymään siihen että mun tekniikka menee oikein! En saa kunnon voimaa, pelkään että ranne vääntyy ja kaikkea

Potkuissa en saa lantiota kunnolla mukaan kun pelkää että ottaa selkään - vaikka selkä kyllä kestäis nyt. Sitä vaan on tottunut tekemään niin..
Paljon on siis vielä opittavaa..