Tyyliniekka
Jokamies
bandwidth test
tracert
Ilmanala
Säätila nyt
Ratio
Potkun ratio
Potku-postit
Potkun postit

Tänään on loka 24, 2014, 14.16

Parhaat työkengät

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua lajiemme ulkopuolelta.

Ylipotkijat: M. Vilenius, TimoS, JanneM, Ari, Tyttö, Mjölnir, Elina, Questao

Parhaat työkengät

Viesti AlexMachine » marras 24, 2009, 11.39

Paappa kirjoitti:Eccon kävelykengät, ruskeat. Hyvät kävellä, sopivat kouluttajan  yleisolemukseen, eivät riitele juuri minkään sellaisen vaatteen kanssa jota normaalisti pidän yleisön edessä seisoessa. Näillä voi seistä tuntikausia katederilla kun selittää, miten maailma tuhoutuu justiinsa ellette lopeta autoilua, ala äänestää vihreitä ja syö ituja   :smt003

Siistiä sisätyötä minullakin ja olen myös Eccon kävelykenkiin mieltynyt. Toinen kokeilemisen arvoinen merkki on Clarks.
Tässä muutamia kuvia malleista:
http://www.brandos.fi/clarks-miesten-kengat/c670

Noita myyvät yleensä isommat kenkäkaupat. Ovat olleen omaan jalkaani tosi hyvät.
    "Same rules apply"
    Potkulaisen kuvake
    AlexMachine

kaikki :: tämän ketjun

Tykkäykset: 93
    Tykätty: 121
    Lauteille: 17.8.2006
    Etulaji: Nyrkkeily
    Sivulajit: B.I.F.F Escrima, Pekiti-Tirsia
    Takalajit: Muay thai

Parhaat työkengät

Viesti Mjölnir » marras 24, 2009, 11.40

Paappa kirjoitti:...Hyvät kävellä, sopivat kouluttajan  yleisolemukseen, eivät riitele juuri minkään sellaisen vaatteen kanssa jota normaalisti pidän yleisön edessä seisoessa. Näillä voi seistä tuntikausia katederilla kun selittää, miten maailma tuhoutuu justiinsa ellette .....

Nämä osiot tukevat myös minunkin kenkävalikoimaani :)

Tosin virkkeen jatko menee suunnilleen: "tee niinkuin minä näytän / käsken :) "
      "Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
      -Psalmi 23:4 (modattu)

Liity etupotkijaksi
      Potkulaisen kuvake
      Mjölnir

Tykkäykset: 370
      Tykätty: 433
      Lauteille: 22.12.2005
      Etulaji: Scandinavian Defendo, Krav Maga
      Sivulajit: H2H
      Potkunyrkkeily
      Takalajit: Ju-jutsu, Aikido, Muay Thai, Potkunyrkkeily, Nyrkkeily, Karate, MMA, BJJ, Escrima Concepts

Parhaat työkengät

Viesti L.K. » marras 25, 2009, 05.10

Kokeile Meindlin Eaglea, itsellä ollut käytössä jo monta vuotta ja olen tykännyt. Menee hyvin tälläisessä urbaanissa työtehtävässä.
        "He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
        Potkulaisen kuvake
        L.K.

Tykkäykset: 2
        Tykätty: 112
        Lauteille: 24.4.2005
        Etulaji: Scandinavian Defendo
        Sivulajit: Kahvakuula/toiminnallinen harjoittelu.

Parhaat työkengät

Viesti AlexMachine » marras 25, 2009, 09.22

Onko kenelläkään kokemusta näistä?
        http://www.jalas.com/index.php?do=produ ... age_id=79&
        Jalas Fantom Drylock.
          "Same rules apply"
          Potkulaisen kuvake
          AlexMachine

Parhaat työkengät

Viesti Paha Kani » marras 25, 2009, 09.31

Mulla oli noista aikaisempi versio, ja tykkäsin kovasti. Pohja tosin halkesi parin vuoden käytön jälkeen, ja kantapäässä joku vahvike/muu vastaava söi tiensä nahan (kengän nahan siis) läpi, en tiedä onko moiset viat sitten jo korjattu vai olivatko vain huonoa tuuria.
            Potkulaisen kuvake
            Paha Kani

Tykkäykset: 0
            Tykätty: 0
            Lauteille: 4.3.2008
            Etulaji: Comman-Do

Parhaat työkengät

Viesti AlexMachine » marras 25, 2009, 10.11

Paha Kani kirjoitti:Mulla oli noista aikaisempi versio, ja tykkäsin kovasti. Pohja tosin halkesi parin vuoden käytön jälkeen, ja kantapäässä joku vahvike/muu vastaava söi tiensä nahan (kengän nahan siis) läpi, en tiedä onko moiset viat sitten jo korjattu vai olivatko vain huonoa tuuria.

Okei. Täytyy käydä sovittamassa jos lesti sopii omaan jalkaan. Jos tuntuu hyvälle niin luulen että lähtevät hankintaan.
              "Same rules apply"
              Potkulaisen kuvake
              AlexMachine

Parhaat popot

Viesti bodyguard » marras 25, 2009, 10.18

bodyguard kirjoitti:Ittellä on tällähetkellä tuollaiset Ecco:n lyhytvartiset nahkakengät (en muista mallia). Loistavat seisoskeluun, lisäksi pohjan pito on loistava esim. märällä laivan kannella.

Plaah, nytte noihin on ainakin pohjaan tullu sellanen halkeama :(

Ostin tossa jo toiset Eccon kengat tosin ne on erimalliset ja toi pohjan pito ei vakuuta. Tosin eipa tassa varmaan ole ihan lahiaikoina tarvetta laivan kannella seisoskella  :D

Itellani on vaha kummalliset jalat tai oikeastaan toi vasen jalka. Siksi suurin osa kengista ei oikein tunnu sopivan. Mm. Jalaksen mallit ei oikein istu vasempaan jalkaan. Parhaiten jalkaan sopiva maihari on itella ollu GK:n Sellanen vetoketjullinen. Se tosin hajosi kanssa alta kahen vuoden (tosin kilometreja siihen mahtuu aika todella paljon). Lisaksi se Magnum oli varsin hyva mutta se hajosi alta vuoden (tai oikeammin se verhoilu sisalta hajosi). Viimesimmat maiharini ovat olleet 5.11 tacticalin mutta en oo oikein niille lammennyt. Ei vaan tunnu niin hyvilta.

‎-I thought you were cool.
                -I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
                Potkulaisen kuvake
                bodyguard

Tykkäykset: 207
                Tykätty: 104
                Lauteille: 7.9.2005
                Etulaji: Itsesäälissä rypeminen
                Sivulajit: Voimankäyttö

Parhaat työkengät

Viesti Paha Kani » marras 25, 2009, 14.13

Eikä pidä unohtaa hyviä pohjallisia. Mulla on varmaan kuus vuotta vanhat geelipohjalliset, joiden ympäriltä olen vaihtanut kenkiä, pohjalliset sen kun porskuttaa. Ja olen kuullut juttua, että Footbalancen/muiden semicustom-pohjallisten omistajat ovat olleet niihin varsin tyytyväisiä.
                  Potkulaisen kuvake
                  Paha Kani

Tykkäykset: 0
                  Tykätty: 0
                  Lauteille: 4.3.2008
                  Etulaji: Comman-Do

Parhaat popot

Viesti Kuhmu » marras 26, 2009, 00.15

Jaawa kirjoitti:A.T.A.C 5.11 Tactical Boot

Mukava ku lenkkari, talvella lämmin, kesällä hengittää. Tukee hyvin jalkaa ja nilkkaa joka paikasta, mutta taipuu urheilullisesti silti oikeasta kohdasta, että askel on normaalisti päkijällä. Mitään turvakärkeä ei ole, mutten ole havainnut tarvitsevani.

Hyvin hoidettuna nahka-kenkien hoitoaineilla pysyy todistetusti vesitiiviinä 2v (oma vesitiiviystakuu 1,5v), pikaliimalla vesitiiviys jatkuu vielä toiset 2v. Nää on neljä vuotta olleet ympärivuotisessa käytössä, en oo armahtanut yhtään, kolme hirvimetsästyskautta on tarvottu nevat ja hanget. Mä rakastan näitä kenkiä, kun vaan osaa pitää näistä huolta, niin toimivat pitkään.

Ainut narisemisen aihe on sisus, se alkaa purkaantua kantapään kohdilta, muttei tuokaan kova homma ole fiksata, hankin leveän kuppimaisen sporttipohjallisen, ja tuo auttoi kummasti.

Hinta on (teräasekeskuksessa) 119e

Kuva

On ihan p@skat kengät kestävyytensä puolesta, niin sisäisesti, kuin ulkoisesti. Salaisessa agentissa väittivät, että 2v. on kuulema jo ihan maksimi aika niille, että silloin ei ole ihme jos hajoavat. vikat atackit jotka ostin. Meillä hajos talvikenkinä kaupunkikäytössä.
                    Potkulaisen kuvake
                    Kuhmu

Tykkäykset: 3
                    Tykätty: 4
                    Lauteille: 3.5.2005

Parhaat popot

Viesti Jaawa » marras 26, 2009, 00.52

Kuhmu kirjoitti:On ihan p@skat kengät kestävyytensä puolesta, niin sisäisesti, kuin ulkoisesti. Salaisessa agentissa väittivät, että 2v. on kuulema jo ihan maksimi aika niille, että silloin ei ole ihme jos hajoavat. vikat atackit jotka ostin. Meillä hajos talvikenkinä kaupunkikäytössä.

Puhtaasti kyse siitä miten niitä kohtelee, tepastelen noilla päivittäin vieläkin, ei mulla oo ollu viiteen vuoteen mitään toisia kenkiä. Ois se nyt kumma jos satasella sais näin hyvät maiharit joita vois kohdella miten sattuu viis vuotta ja ne vielä näyttäis kengiltä sen jälkeen. Mun mielestä tuo on tehokas välimuoto, ja edullinen sellanen, eli kenkä joka palvelee hyvin kun sen pitää kunnossa, ja materiaalit palvelevat ominaisuuksiltaan loistavasti hintaansa nähden, kestävyys kun ei siis ole se ainut ominaisuus. Minulle kestävyys ei oo ees se tärkein, koska sillä on hintansa ja sitä voi paikata pitämällä huolta kenkien tilasta.
                      The unplanned organism is a question asked by Nature and answered by death.
                      Potkulaisen kuvake
                      Jaawa

Tykkäykset: 8
                      Tykätty: 32
                      Lauteille: 6.9.2008
                      Etulaji: Combat Karate
                      Sivulajit: Kas-Pin

Kerro eteenp\E4in

EdellinenSeuraava

Paluu Kahvila

Läsnä

Potkijoita lukemassa tätä aluetta: flammee, Jorge, Kristian Hyvärinen, L.K., MikaR, Pyrkele ja 16 kurkkijaa

Flag Counter
                      gobelin-ambiguity
                      gobelin-ambiguity
                      gobelin-ambiguity
                      gobelin-ambiguity