Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parhaat työkengät

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Parhaat työkengät

#16

Viesti Aikku »

Eccon urban flexorit olleet jalassa pari vuotta. Oma jalka on niin kapea ettei mitkään 5.11. tms. istu jalkaan millään. Harmittaa vietävästi että Ecco meni muuttamaan kenkien ulkonäköä lisäämällä jotain helkutin solkia ja koristetikkauksia, olisi aika ostaa toiset kengät.

Naisille suunnatuista työmaihareista otetaan vinkkejä vastaan.
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Parhaat työkengät

#17

Viesti Mjölnir »

M91, M05, "hyppykenkä" ja sitten joku Jalaksen pehmeäpohjainen malli sekä Haix'n kahdet eri mallit on tullut kokeiltua. Itselleni parhaat on Haixit ja niiden jälkeen M05 seuraavaksi parhaana.

Pitäisi kokeilla jotain uutta seuraavaksi. Danner?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Paha Kani
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 748
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Lieto

Parhaat työkengät

#18

Viesti Paha Kani »

Mulla on Dannerin Acadiat, ja en kyllä laittaisi niitä sisähommiin jalkaan, niin loistokengät kuin muuten ovatkin. Sievin GT7:aa ja Jalaksen Phantomia käytin aikoinaan, ja ne olivat kyllä hyviä. Hi-Tekin Magnumitkin olivat hyvät, mutta niitä olisi saanut olla uusimassa muutaman kuukauden välein, eivät oikein tuntuneet kestävän.
MBC Kiitos 2006-2013[/linkki]
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Parhaat työkengät

#19

Viesti Mjölnir »

Hi-Tek Magnum on myös tullut kokeiltua, ja samoja havaintoja: hajoaa. Mukava kyllä jalkaan, ei siinä mitään.. Vetoketjulliset Sievitkin on olleet, mutta niistä katkesi tai halkesi pohja, en muista varmaksi.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parhaat työkengät

#20

Viesti Paappa »

Eccon kävelykengät, ruskeat. Hyvät kävellä, sopivat kouluttajan yleisolemukseen, eivät riitele juuri minkään sellaisen vaatteen kanssa jota normaalisti pidän yleisön edessä seisoessa. Näillä voi seistä tuntikausia katederilla kun selittää, miten maailma tuhoutuu justiinsa ellette lopeta autoilua, ala äänestää vihreitä ja syö ituja :smt003
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Parhaat työkengät

#21

Viesti AlexMachine »

Paappa kirjoitti: Eccon kävelykengät, ruskeat. Hyvät kävellä, sopivat kouluttajan yleisolemukseen, eivät riitele juuri minkään sellaisen vaatteen kanssa jota normaalisti pidän yleisön edessä seisoessa. Näillä voi seistä tuntikausia katederilla kun selittää, miten maailma tuhoutuu justiinsa ellette lopeta autoilua, ala äänestää vihreitä ja syö ituja :smt003
Siistiä sisätyötä minullakin ja olen myös Eccon kävelykenkiin mieltynyt. Toinen kokeilemisen arvoinen merkki on Clarks.
Tässä muutamia kuvia malleista:
http://www.brandos.fi/clarks-miesten-kengat/c670" onclick="window.open(this.href);return false;

Noita myyvät yleensä isommat kenkäkaupat. Ovat olleen omaan jalkaani tosi hyvät.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Parhaat työkengät

#22

Viesti Mjölnir »

Paappa kirjoitti: ...Hyvät kävellä, sopivat kouluttajan yleisolemukseen, eivät riitele juuri minkään sellaisen vaatteen kanssa jota normaalisti pidän yleisön edessä seisoessa. Näillä voi seistä tuntikausia katederilla kun selittää, miten maailma tuhoutuu justiinsa ellette .....

Nämä osiot tukevat myös minunkin kenkävalikoimaani :)

Tosin virkkeen jatko menee suunnilleen: "tee niinkuin minä näytän / käsken :) "
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Parhaat työkengät

#23

Viesti L.K. »

Kokeile Meindlin Eaglea, itsellä ollut käytössä jo monta vuotta ja olen tykännyt. Menee hyvin tälläisessä urbaanissa työtehtävässä.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Parhaat työkengät

#24

Viesti AlexMachine »

Onko kenelläkään kokemusta näistä?
http://www.jalas.com/index.php?do=produ ... page_id=79&" onclick="window.open(this.href);return false;
Jalas Fantom Drylock.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Paha Kani
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 748
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Lieto

Parhaat työkengät

#25

Viesti Paha Kani »

Mulla oli noista aikaisempi versio, ja tykkäsin kovasti. Pohja tosin halkesi parin vuoden käytön jälkeen, ja kantapäässä joku vahvike/muu vastaava söi tiensä nahan (kengän nahan siis) läpi, en tiedä onko moiset viat sitten jo korjattu vai olivatko vain huonoa tuuria.
MBC Kiitos 2006-2013[/linkki]
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Parhaat työkengät

#26

Viesti AlexMachine »

Paha Kani kirjoitti: Mulla oli noista aikaisempi versio, ja tykkäsin kovasti. Pohja tosin halkesi parin vuoden käytön jälkeen, ja kantapäässä joku vahvike/muu vastaava söi tiensä nahan (kengän nahan siis) läpi, en tiedä onko moiset viat sitten jo korjattu vai olivatko vain huonoa tuuria.
Okei. Täytyy käydä sovittamassa jos lesti sopii omaan jalkaan. Jos tuntuu hyvälle niin luulen että lähtevät hankintaan.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parhaat popot

#27

Viesti bodyguard »

bodyguard kirjoitti: Ittellä on tällähetkellä tuollaiset Ecco:n lyhytvartiset nahkakengät (en muista mallia). Loistavat seisoskeluun, lisäksi pohjan pito on loistava esim. märällä laivan kannella.
Plaah, nytte noihin on ainakin pohjaan tullu sellanen halkeama :(

Ostin tossa jo toiset Eccon kengat tosin ne on erimalliset ja toi pohjan pito ei vakuuta. Tosin eipa tassa varmaan ole ihan lahiaikoina tarvetta laivan kannella seisoskella :D

Itellani on vaha kummalliset jalat tai oikeastaan toi vasen jalka. Siksi suurin osa kengista ei oikein tunnu sopivan. Mm. Jalaksen mallit ei oikein istu vasempaan jalkaan. Parhaiten jalkaan sopiva maihari on itella ollu GK:n Sellanen vetoketjullinen. Se tosin hajosi kanssa alta kahen vuoden (tosin kilometreja siihen mahtuu aika todella paljon). Lisaksi se Magnum oli varsin hyva mutta se hajosi alta vuoden (tai oikeammin se verhoilu sisalta hajosi). Viimesimmat maiharini ovat olleet 5.11 tacticalin mutta en oo oikein niille lammennyt. Ei vaan tunnu niin hyvilta.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Paha Kani
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 748
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Lieto

Parhaat työkengät

#28

Viesti Paha Kani »

Eikä pidä unohtaa hyviä pohjallisia. Mulla on varmaan kuus vuotta vanhat geelipohjalliset, joiden ympäriltä olen vaihtanut kenkiä, pohjalliset sen kun porskuttaa. Ja olen kuullut juttua, että Footbalancen/muiden semicustom-pohjallisten omistajat ovat olleet niihin varsin tyytyväisiä.
MBC Kiitos 2006-2013[/linkki]
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Parhaat popot

#29

Viesti Kuhmu »

Jaawa kirjoitti: A.T.A.C 5.11 Tactical Boot

Mukava ku lenkkari, talvella lämmin, kesällä hengittää. Tukee hyvin jalkaa ja nilkkaa joka paikasta, mutta taipuu urheilullisesti silti oikeasta kohdasta, että askel on normaalisti päkijällä. Mitään turvakärkeä ei ole, mutten ole havainnut tarvitsevani.

Hyvin hoidettuna nahka-kenkien hoitoaineilla pysyy todistetusti vesitiiviinä 2v (oma vesitiiviystakuu 1,5v), pikaliimalla vesitiiviys jatkuu vielä toiset 2v. Nää on neljä vuotta olleet ympärivuotisessa käytössä, en oo armahtanut yhtään, kolme hirvimetsästyskautta on tarvottu nevat ja hanget. Mä rakastan näitä kenkiä, kun vaan osaa pitää näistä huolta, niin toimivat pitkään.

Ainut narisemisen aihe on sisus, se alkaa purkaantua kantapään kohdilta, muttei tuokaan kova homma ole fiksata, hankin leveän kuppimaisen sporttipohjallisen, ja tuo auttoi kummasti.

Hinta on (teräasekeskuksessa) 119e

Kuva
On ihan p@skat kengät kestävyytensä puolesta, niin sisäisesti, kuin ulkoisesti. Salaisessa agentissa väittivät, että 2v. on kuulema jo ihan maksimi aika niille, että silloin ei ole ihme jos hajoavat. vikat atackit jotka ostin. Meillä hajos talvikenkinä kaupunkikäytössä.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 3

Parhaat popot

#30

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Kuhmu kirjoitti: On ihan p@skat kengät kestävyytensä puolesta, niin sisäisesti, kuin ulkoisesti. Salaisessa agentissa väittivät, että 2v. on kuulema jo ihan maksimi aika niille, että silloin ei ole ihme jos hajoavat. vikat atackit jotka ostin. Meillä hajos talvikenkinä kaupunkikäytössä.
Puhtaasti kyse siitä miten niitä kohtelee, tepastelen noilla päivittäin vieläkin, ei mulla oo ollu viiteen vuoteen mitään toisia kenkiä. Ois se nyt kumma jos satasella sais näin hyvät maiharit joita vois kohdella miten sattuu viis vuotta ja ne vielä näyttäis kengiltä sen jälkeen. Mun mielestä tuo on tehokas välimuoto, ja edullinen sellanen, eli kenkä joka palvelee hyvin kun sen pitää kunnossa, ja materiaalit palvelevat ominaisuuksiltaan loistavasti hintaansa nähden, kestävyys kun ei siis ole se ainut ominaisuus. Minulle kestävyys ei oo ees se tärkein, koska sillä on hintansa ja sitä voi paikata pitämällä huolta kenkien tilasta.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine, tapsaattori ja 78 kurkkijaa