Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Reba

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#21

Viesti Reba »

6.4.
90 min karatetreeni
Lämmittelypaini meni oikein hyvin, taas hyvä asenne ja rähinä päällä. Vielä ku sais tuota kuntoa enemmän kohdilleen, niin jaksais kauemmin olla rähinä päällä :)
Painien jälkeen treenattiin pyynnöstä tsuki futari geikoa, mitä pitäs kyllä harjotella ehdottomasti enemmän - sehän ei kyllä onnistunu oikeastaan ollenkaan :?

Alkaa jo vähän mietityttämään tuo lähestyvä vyökoe... (noin 3 kk päästä) nää vanhat aivot ei ota vastaan tietoa samassa määrin kun noitten nuorempien ja ne hitto vie vielä hukkaakin sitä tietoa! :lol:

Loppupaini meni sitten vaan vähän kuin puolustuksen merkeissä ja sitten jäinkin "vaihtopenkille" kun painin tuoksinassa väänty nilkka :roll:

Mustelmasaldokin lisääntyi usealla uudella mustelmalla 8-)
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#22

Viesti Reba »

7.4.
uintipäivä pitkästä aikaa. 700 metriä tuli uitua.
Ihmiset tuijottivat ja loivat pitkiä katseita mun mieheen - kaiketi mun mustelmien takia :smt003
Kohta kiertää kaupungilla tieto kuinka tässä talossa hakataan vaimoa joka viikonloppu :smt021

Mutta jotain tarttis kyllä nyt selvästi tehdä... ei taida tulla rantakuntoon kesäks ellei jotain vielä keksi :?
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#23

Viesti Reba »

8.4.
karatea 90 min
Aluksi taas painittiin ja paini ei menny ihan yhtä hyvin kun pari aikaisempaa kertaa. Mutta hiki tuli kuitenkin.
Sitten jatkettiin tsuki futari geikoa (toivottavasti meni nyt oikein, ei oikeen oo vielä hallussa tuo japani). Treenattiin shutoa ja empiä, mikä oli tosi hyvä, koska mun mielestä ne on aika vaikeita.
Ja jotain paritekniikkaa jossa piti saada kaveri vietyä maahan, mä tykkäsin kovasti siitä missä painetaan sormella kaulaan ja mies huutaen valahtaa maahan :smt003
Sain näitä parijuttuja tehdä Sensein parina ja siinä oppii niin paljon paremmin!! Joutuu tekniikka olemaan todellakin hallussa jos meinaa saada sensein maahan, verrattuna johonkin alle 50-kiloseen naiseen 8-)
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#24

Viesti Reba »

Jouduin nyt pitämään kolme päivää taukoa kun kävin naprapaatilla perjantaina ja niska ei siitä oikein pitänyt ja jouduin hakemaan niskatuen ensiavusta. Harmi, jäi lauantain treeni väliin, mutta vaikka mä yleensä treenaan vaikka pää kainalossa, nyt en viitsinyt mennä...

12.4.
Uimassa ja ekan kerran uin 1 km!!
Aluksi tuntui että 300 metriäki on työn ja tuskan takana, mutta kyllä se siitä sitten lähti 8-)
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 377
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Reba

#25

Viesti Karhu-mami »

Reba kirjoitti: Jouduin nyt pitämään kolme päivää taukoa kun kävin naprapaatilla perjantaina ja niska ei siitä oikein pitänyt ja jouduin hakemaan niskatuen ensiavusta. Harmi, jäi lauantain treeni väliin, mutta vaikka mä yleensä treenaan vaikka pää kainalossa, nyt en viitsinyt mennä...
Auts!!! :oops:
Runsaita terveystoivotuksia täältä päin, tuo ei kuulosta enää kivalta... :shock: Paranemista!
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#26

Viesti Reba »

13.4.
90 min treeni
Alkulämpöä otettiin lyönneillä ja potkuilla mitsiin, ja kun olin mitsinpitäjänä, niin jokainen osuma tuntui otsassa asti.. muuten niska on parantunut hyvin, lapaluitten välissä vaa tuo jumi ei tahdo antaa periksi.
Sitten treenattiin Uke Futari Keikoa ja Tsuki Futari Keikoa, ja varsinkin tuo ensimmäinen oli taas vaikea muistaa. Ei näin vanhat aivot muista sellasia asioita joita on tehty useita kuukausia sitten!!

Näitten jälkeen lopuksi mattopainia ja sain parikseni sen ainoan raskaan bodarin, jonka ei tarvinu ku pitää mua pientä raukkaa naista ranteista kiinni niin en voinut siihen mitään :(
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#27

Viesti Reba »

15.4.
90 min treeni
Nyt on jotenkin motivaatio kateissa... :?
Treenattiin uke futari keikoa ja tsuki futari keikoa, ja se toinen alkaa ehkä jo luistamaan vähän (oliskohan se ollu tuo tsuki... :oops: )
Kihon kataa hiottiin ja sekin on ihan ok, taisabakia pitäs hiota tosi paljon kun siellä on kohtia jotka ei millään muistu mieleen :roll:

Loppupainit meni lähinnä puolustautuessa että kukaan ei saa mitään lukkoja tehtyä :smt105

:spank: Mistäs löytäs sen motivaation... No ehkä se tästä...
shrapnel
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 229
Lauteille: Heinäkuu 2008

Reba

#28

Viesti shrapnel »

Reba kirjoitti: Treenattiin uke futari keikoa ja tsuki futari keikoa, ja se toinen alkaa ehkä jo luistamaan vähän (oliskohan se ollu tuo tsuki... :oops: )
jaa noita reenasitte. Ei kyllä aukee yhtään karaten ulkopuoliselle ihmiselle...
Kerro talviset taistot vie illoin,
Uusi aika kun koitti jo maan.
Oli tuhkasta noustava silloin,
Minne jäänyt on vartija maan.
-Henrik Lamberg - Tuntematon sotilas-
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#29

Viesti Reba »

Sorry... ne on sellasia paritekniikoita, joissa toinen lyö ja toinen blockaa ja sitä rataa.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#30

Viesti Reba »

18.4.
Rankan Vaasan koiranäyttelylauantain jälkeen oli pakko mennä tänään uimaan kun eilenkään ei päässyt.
Tuli sitten uitua 1 km. Ensimmäiset 600 km oli kyllä sellasta "mä en jaksaaaa" mutta kyllä se siitä sitten kun rupes lämpiämään.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#31

Viesti Reba »

19.4.
Uimahallissa taas ja kilometri tuli mittariin - sen jälkeen oli pakko nousta kun tuntui että jalka kramppaa pian.

Kesällä tulee muutoksia liikkumiseen kun nyt varmistui että muutto isompaan kaupunkiin olisi ajankohtainen. Pitääkin ruveta katsomaan Vaasan lajitarjontaa mitä sitä aloittaisi karaten rinnalle.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#32

Viesti Reba »

20.4.
karate 90 min

Perustekniikkaa hiottiin, ja tällä kertaa ei painittu kertaakaan!
Motivaatio oli vielä vähän puolitiessä ja siitä tulikin huomautusta... Pitäs lyödä enemmän, kotonakin, koska mä lyön ihan väärin ja rikon turhaan rystyset.

Fysioterapeutti kielsi mua uimasta kolmea kertaa viikossa, tai ainakin pitäisi uinti vaihtaa vesijuoksuun tai vesijumppaan. Ei tee hyvää mun lukittuneisiin lapoihin tuo uiminen. [-X
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#33

Viesti Reba »

22.4.
karate 90 min

Lämmittelyinä otettiin peruslyöntejä ja mm. sammakkohyppyjä. Just edellisenä päivänä olin sanonut että pitäiskin harjoitella enemmän reisilihaksia - joten taitaa olla tuo meidän sensei ajatusten lukija sillä reisilihakset ainakin sai tehdä töitä tänään.

Seuraavaksi tehtiin joitain uke futari keikon sovellutuksia, joista jotkut meni kyllä ihan yli hilseen ja niitä saatiinkin hiota sitten muutamaan kertaan eikä ne siltikään oikein auennut..

Lopuksi mattopainia, aika kauan painittiin ja vaihdettiin koko ajan paria. Lopuksi painittiin kaksi yhtä vastaan.. ja tässä sain ensimmäisen taisteluarven kun jonkun kynsi otti palan pois mun nenästä..
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 377
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Reba

#34

Viesti Karhu-mami »

Reba kirjoitti: Lopuksi mattopainia, aika kauan painittiin ja vaihdettiin koko ajan paria. Lopuksi painittiin kaksi yhtä vastaan.. ja tässä sain ensimmäisen taisteluarven kun jonkun kynsi otti palan pois mun nenästä..
Onnittelut! :smt003
Auts...
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#35

Viesti Reba »

Kiitos, kauan siinä menikin ennenkuin ensimmäiset veret tuli vuodatettua 8-)
Toisilla se veri vaan tulee nenän sisäpuolelta, mulla ulkopuolelta :oops:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 48 kurkkijaa