Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Alasuojat

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Alasuojat

#171

Viesti L.K. »

Vaikka ei nyt ehkä pitäisi mainostaa/vertailla niin minusta Twinssin suojapussit on vähän paremmat kuin BC:n.
Lisäksi twinssillähän saa sekä suojia että suojapusseja yks yhteen kokojen osalta.

BC:llä esim. L-koon suojapussit on oikeasti vähänkin isommalle kaverille tosi tiukat ja onpa muutamia meilläkin
hajonnut jo ensi kättelyssä...

Mut jos pussi on sopiva ja kuppi samaten, kyllä minusta pysyy aika hyvin paikallaan. Ei toki koskaan niin hyvin kuin narukiinnitys, mutta hyvin kuitenkin.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Matti Pulkkinen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 243
Lauteille: Kesäkuu 2010

Alasuojat

#172

Viesti Matti Pulkkinen »

Zombitanpas tämän ketjun ja kysyn vielä tosta sitomisesta

Mua ei oikeestaan haittaa vaikka meneekin naru kräkkiin, mutta ei sitten millään aukee toi sitomistapa.
Osaan kengän nauhat sitoa tuurilla lihasmuistista, mutta en sitten osaa sitäkään soveltaa minkään muun sitomiseen, saati sitten sitomiseen selän takana.
Ja mulla on munarit joissa on kaksi vyötärönarua ja yksi kräkkinaru, jonka päässä lenkki, mutta naru jää löysäksi jos vain laittaa lenkistä vyötärönarut ja kiristää.
Kokoa on saattanut tulla vähän liikaa tai sitten ei vain tahdo löytyä oikea kohta johon laittaa.
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

Alasuojat

#173

Viesti bantza »

Kokeile sitoa kräkkinaru toiseen vyötärönaruun sopivalle etäisyydelle sellaisella "kiinteällä" solmulla, pujottelet jalan siitä syntyneestä lenkistä sisään ja sidot vyötärönarut yhteen sivulla. Näin itse ainakin tein (tai mulla oli kaks kräkkinarua ja ne tuli pakaroiden ali sivulle kiinni vyötärönaruihin) ja toimi hyvin, eikä tarvinnu joka kerta säätää niin hirveesti. Tai sitten kokeilet niitä kalsareita joihin kuppi laitetaan.
Erilaisiin solmuihin varmasti löytyy hyvin ohjeita googlettamalla.
Kuvake
Matti Pulkkinen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 243
Lauteille: Kesäkuu 2010

Alasuojat

#174

Viesti Matti Pulkkinen »

Mikäs sitten olisi tuommoinen kiinteä solmu?
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

Alasuojat

#175

Viesti bantza »

Vaikka kireelle vedetty umpisolmu?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 58 kurkkijaa