Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Alasuojat

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Alasuojat

#151

Viesti Mjölnir »

Holopainen kirjoitti: No niin. Hyvä että edes joku on samaa mieltä, että epämukavaa se on.
Ei toi treenaaminen niin hirveän mukavaa ole muutenkaan. Jos se alkaa tuntua mukavalta, niin treenaat liian kevyesti tai olet psykiatrisen hoidon tarpeessa.

:)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Holopainen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 84
Lauteille: Toukokuu 2009
Paikkakunta: Kuopio

Alasuojat

#152

Viesti Holopainen »

Mjölnir kirjoitti: Ei toi treenaaminen niin hirveän mukavaa ole muutenkaan. Jos se alkaa tuntua mukavalta, niin treenaat liian kevyesti tai olet psykiatrisen hoidon tarpeessa. :)
Aijaa. Kyllä se minusta on mukavaa.. Tietysti kyllähän joka lajiin jotain epämukavaa kuuluu mutta pääasiassa mukavaa kunhan ei munille potkita.
Krav Magasta aloitin ja kungfun kautta päädyin nyt Ju-jutsuun. Siellä ei oikeastaan mitään kovin ärsyttävää ole. Kevyet treenit ja paljon tekniikoita.
"If you ever hurt her again... I will kill you where you stand."
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Alasuojat

#153

Viesti L.K. »

Holopainen kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Ei toi treenaaminen niin hirveän mukavaa ole muutenkaan. Jos se alkaa tuntua mukavalta, niin treenaat liian kevyesti tai olet psykiatrisen hoidon tarpeessa. :)
Aijaa. Kyllä se minusta on mukavaa.. Tietysti kyllähän joka lajiin jotain epämukavaa kuuluu mutta pääasiassa mukavaa kunhan ei munille potkita.
Krav Magasta aloitin ja kungfun kautta päädyin nyt Ju-jutsuun. Siellä ei oikeastaan mitään kovin ärsyttävää ole. Kevyet treenit ja paljon tekniikoita.
Lihavoitu kohtahan sen sitten kertoo. ;)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Zamikki
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 81
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Alasuojat

#154

Viesti Zamikki »

Tuli joskus vastaan tällänen suojamerkki kuin Shock Doctor, näyttävät aika coolilta, mutta onko toiminnasta mitään tietoa? Nyt meinaan tuntuu olevan sen verran asiantuntevaa porukkaa paikalla, että pakkohan jollain on olla kokemuksia, tai edes näkemyksiä! Ovat jenkeissä kohtuu hintaisiakin. On tosin hankalaa saada kohtuu hinnalla suomeen...Amazon ei suostu lähettämään ulkomaille ja muista löytämistäni paikoista toimituskulut nousevat pilviin tai suojien hinta on tuplaantunut jenkkihintoihin verrattuna...

Boxerit joissa sisäänrakennettu paikka suojille:
http://www.shockdoctor.com/product/core ... x-cup.aspx

Perinteisemmät alasuojat:
http://www.shockdoctor.com/product/ultr ... x-cup.aspx

Ja lopuksi, teräskupit on nössöille, tässä olisi titaaniset:
http://www.shockdoctor.com/product/tita ... x-cup.aspx

Huomattavaa muuten on että noita coolin näköisä suojia on siis ainakin kolmea eri mallia (lue: hintaa): bioflex, ultra carbon flex ja titan alloy flex. Nimet on yhtä cooleja kuin ulkonäkökin...

Samalla valmistajalla on myös yhtä hienosti tuotteistettuja hammassuojiakin.

Mutta kommentteja? Kokemuksia?
Chuck Norris failed 7th grade Science. The only thing he recognized on the periodic table was the element of surprise.
circol
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11
Lauteille: Syyskuu 2008

Alasuojat

#155

Viesti circol »

Ite ostin pari kuukautta sitten tommoset shortsit tolla bioflex kupilla ja oon ollu niihin tyytyväinen. Itse shortsit tuntuu tosi mukavilta jaloissa ja omat vehkeet sopii kuppiin hyviin ja pysyy siellä treenien ajan kiltisti.

Omani tilasin budovideos.comista. Ite munarit eivät paljoa maksaneet, mutta postit tulivat maksamaan aika paljon kun otin vielä FedExin, että sai kamat ennen joulua kotiin. Mutta en ole katunut noitten ostoa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Alasuojat

#156

Viesti Mjölnir »

Holopainen kirjoitti: Kevyet treenit ja paljon tekniikoita.
Onnea valitsemanne lajin parissa ;)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Alasuojat

#157

Viesti DeusVult »

Itsehän en ole ikinä mitään munareita käyttänyt, mutta nyt just pari päivää sitten ajattelin että pitäiskö hommata tollaset shock doctorit kun ne on niin mageen näköset. Tosin eipähän niitä moni sieltä byysien alta näe... :( Ja mitään thaikuppien naruja en tosiaan ala vetämään persvakooni. :)
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Alasuojat

#158

Viesti Mjölnir »

DeusVult kirjoitti: Ja mitään thaikuppien naruja en tosiaan ala vetämään persvakooni. :)
Sul on fobioita...
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Alasuojat

#159

Viesti fatman »

DeusVult kirjoitti: Ja mitään thaikuppien naruja en tosiaan ala vetämään persvakooni. :)
Ei ne oikeastaan haittaa kuin linkkareita pitempää sarjaa tehdessä. Tuntuvat menevän joka toistolla "syvemmälle".
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Alasuojat

#160

Viesti Eelo »

fatman kirjoitti:
DeusVult kirjoitti: Ja mitään thaikuppien naruja en tosiaan ala vetämään persvakooni. :)
Ei ne oikeastaan haittaa kuin linkkareita pitempää sarjaa tehdessä. Tuntuvat menevän joka toistolla "syvemmälle".
Sehän on vaan bonusta, tulee tehtyä mooooooonta toistoa.
Eelis Mikkola
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Alasuojat

#161

Viesti L.K. »

DeusVult kirjoitti: Itsehän en ole ikinä mitään munareita käyttänyt, mutta nyt just pari päivää sitten ajattelin että pitäiskö hommata tollaset shock doctorit kun ne on niin mageen näköset. Tosin eipähän niitä moni sieltä byysien alta näe... :( Ja mitään thaikuppien naruja en tosiaan ala vetämään persvakooni. :)
Sitä varten on elastiset suojapussit teräskupeille.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

Alasuojat

#162

Viesti bantza »

DeusVult kirjoitti: Itsehän en ole ikinä mitään munareita käyttänyt, mutta nyt just pari päivää sitten ajattelin että pitäiskö hommata tollaset shock doctorit kun ne on niin mageen näköset. Tosin eipähän niitä moni sieltä byysien alta näe... :(
No jos noin koreat alasuojat hommaa niin ei siihen mitään byysia saa enää päälle laittaa. Parempi jättää paidatki pois ettei paidan helma pääse peittämään tuota vyötärönyörissä olevaa tekstiä.
Joni K
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 122
Lauteille: Kesäkuu 2007

Alasuojat

#163

Viesti Joni K »

Joku täälä muistaakseni puhui sellasta et kupin alanarussa on "lenkki" päässä ja siitä menevät sivulta tulevat narut läpi, aina ympäri asti sinne alavatsan puolelle ja solmuun. Ja hän mainitsi että alanaru on juuri sen verran pitkä että menee sinne alaselkään. Mutta mitäs sitten kun ite tilasin sellaisen mutta se alanaru on pihkana metrin pituinen :D Ei auta ku lyhentää narua.. Ja otinkohan liian isot? L kokoa tilasin ja kuitenkin vain 177 senttinen hoikka tyyppi olen. Ehkäpä se oli toiveajattelua..
artok
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2
Lauteille: Syyskuu 2009

Alasuojat

#164

Viesti artok »

Zamikki kirjoitti: Tuli joskus vastaan tällänen suojamerkki kuin Shock Doctor, näyttävät aika coolilta, mutta onko toiminnasta mitään tietoa? Nyt meinaan tuntuu olevan sen verran asiantuntevaa porukkaa paikalla, että pakkohan jollain on olla kokemuksia, tai edes näkemyksiä! Ovat jenkeissä kohtuu hintaisiakin. On tosin hankalaa saada kohtuu hinnalla suomeen...Amazon ei suostu lähettämään ulkomaille ja muista löytämistäni paikoista toimituskulut nousevat pilviin tai suojien hinta on tuplaantunut jenkkihintoihin verrattuna...

Boxerit joissa sisäänrakennettu paikka suojille:
http://www.shockdoctor.com/product/core ... x-cup.aspx

Perinteisemmät alasuojat:
http://www.shockdoctor.com/product/ultr ... x-cup.aspx

Ja lopuksi, teräskupit on nössöille, tässä olisi titaaniset:
http://www.shockdoctor.com/product/tita ... x-cup.aspx

Huomattavaa muuten on että noita coolin näköisä suojia on siis ainakin kolmea eri mallia (lue: hintaa): bioflex, ultra carbon flex ja titan alloy flex. Nimet on yhtä cooleja kuin ulkonäkökin...

Samalla valmistajalla on myös yhtä hienosti tuotteistettuja hammassuojiakin.

Mutta kommentteja? Kokemuksia?
Mulla olis myynnissä käyttämättömät tollaset shortsit (medium), kerran vaan kokeiltu boksereiden päälle. Tuli vahingossa tilattua liian iso koko, hoikka sälli ku olen. :? Ihan vähän erinäköset ku tuolla kuvassa, mutta sama tuote kuitenkin. Halvalla lähtee, vaan 25e, ja Helsingistä sais noutaa.
cholik
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8
Lauteille: Lokakuu 2009
Paikkakunta: Tampere

Alasuojat

#165

Viesti cholik »

L.K. kirjoitti: ..........
Sitä varten on elastiset suojapussit teräskupeille.
Minkälaiset nää tarkalleenottaen on? Ja mistä voi ostaa?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 57 kurkkijaa