Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti.
Seurat sosiaalisessa mediassa
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 2
- Viestit: 20866
- Lauteille: Joulukuu 2007
Seurat sosiaalisessa mediassa
Harmi kun en tunne twitterin mekanismia mutta eikös siinä ole yksittäisillä postauksilla eri tavalla hyvät mahdollisuudet saavuttaa näkyvyyttä kuin vaikkapa fb-postauksilla?
- Andy
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 7
- Viestit: 18979
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Oulu
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
- Yhteystiedot:
Seurat sosiaalisessa mediassa
Niin mutta jos käyttäjinä ei ole sitä ihmisryhmää jolle mainostus halutaan kohdistaa, niin se ei paljon auta vaikka jollain postauksella olisi miljoona näyttöä.
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 2
- Viestit: 20866
- Lauteille: Joulukuu 2007
Seurat sosiaalisessa mediassa
Tuota en sitten tiedäkään, kuten myös se on mysteeri miten oikeastaan auttaa mainostaa kamppailijoille.
Mutta uskon että kamppailijoille mainostaminen jeesaa jollain nimentekemistavalla ja muilla välillisillä tavoilla.
Olen sanonut useita kertoja täällä että joku mainostamisalan ammattilainen joskus kertoi telkussa mainostamisen perusongelman sanoen että puolet mainostamisesta on turhaa; kukaan ei vain tiedä kumpi puoli.
Siksi kun olin itse vastuussa kampanjoista, hyökkäsin niin monelta suunnalta kuin pystyin. Samaa olen tosin sanonut jo aiheelle paremmin sopivissa ketjuissa. Tulokset olivat hyvät.
Tähän ketjuun voisi sopia tuosta aihepiiristä pohdintaa vaikkapa helppoudesta ja siitä että jos hyökkäilee monessa sosiaalisessa mediassa, mikä duuni on kaiken sen päivittämisessä. Flaijerit ja julisteet kuin tuhoutuu itsestään mutta netissä ja sosiaalisessa mediassa voi jättää "päivittämättömän" vaikutelman. Ja tuo pohdinta sopii jo ketjuun.
Toimiiko jokin some siten että ei käytännössä näytä rumalta jos ei tapahdu mitään vähään aikaan? Vrt ei teekään niin massiivista julistekampanjaa yhdellä kerralla, joka ei näy mitenkään kuten esim netti- tai fb-sivujen päivittämättömyys näkyy...
Mutta uskon että kamppailijoille mainostaminen jeesaa jollain nimentekemistavalla ja muilla välillisillä tavoilla.
Olen sanonut useita kertoja täällä että joku mainostamisalan ammattilainen joskus kertoi telkussa mainostamisen perusongelman sanoen että puolet mainostamisesta on turhaa; kukaan ei vain tiedä kumpi puoli.
Siksi kun olin itse vastuussa kampanjoista, hyökkäsin niin monelta suunnalta kuin pystyin. Samaa olen tosin sanonut jo aiheelle paremmin sopivissa ketjuissa. Tulokset olivat hyvät.
Tähän ketjuun voisi sopia tuosta aihepiiristä pohdintaa vaikkapa helppoudesta ja siitä että jos hyökkäilee monessa sosiaalisessa mediassa, mikä duuni on kaiken sen päivittämisessä. Flaijerit ja julisteet kuin tuhoutuu itsestään mutta netissä ja sosiaalisessa mediassa voi jättää "päivittämättömän" vaikutelman. Ja tuo pohdinta sopii jo ketjuun.
Toimiiko jokin some siten että ei käytännössä näytä rumalta jos ei tapahdu mitään vähään aikaan? Vrt ei teekään niin massiivista julistekampanjaa yhdellä kerralla, joka ei näy mitenkään kuten esim netti- tai fb-sivujen päivittämättömyys näkyy...
Lauteilla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 6 kurkkijaa