Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Seurat sosiaalisessa mediassa

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Missä sosiaalisissa medioissa seurasi on esillä?

Facebook
25
63%
Youtube
8
20%
Twitter
5
13%
Instagram
2
5%
Muu (mikä?)
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 40

Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Seurat sosiaalisessa mediassa

#16

Viesti Lasse Candé »

Harmi kun en tunne twitterin mekanismia mutta eikös siinä ole yksittäisillä postauksilla eri tavalla hyvät mahdollisuudet saavuttaa näkyvyyttä kuin vaikkapa fb-postauksilla?
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 18979
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Seurat sosiaalisessa mediassa

#17

Viesti Andy »

Niin mutta jos käyttäjinä ei ole sitä ihmisryhmää jolle mainostus halutaan kohdistaa, niin se ei paljon auta vaikka jollain postauksella olisi miljoona näyttöä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Seurat sosiaalisessa mediassa

#18

Viesti Lasse Candé »

Tuota en sitten tiedäkään, kuten myös se on mysteeri miten oikeastaan auttaa mainostaa kamppailijoille.
Mutta uskon että kamppailijoille mainostaminen jeesaa jollain nimentekemistavalla ja muilla välillisillä tavoilla.

Olen sanonut useita kertoja täällä että joku mainostamisalan ammattilainen joskus kertoi telkussa mainostamisen perusongelman sanoen että puolet mainostamisesta on turhaa; kukaan ei vain tiedä kumpi puoli.

Siksi kun olin itse vastuussa kampanjoista, hyökkäsin niin monelta suunnalta kuin pystyin. Samaa olen tosin sanonut jo aiheelle paremmin sopivissa ketjuissa. Tulokset olivat hyvät.
Tähän ketjuun voisi sopia tuosta aihepiiristä pohdintaa vaikkapa helppoudesta ja siitä että jos hyökkäilee monessa sosiaalisessa mediassa, mikä duuni on kaiken sen päivittämisessä. Flaijerit ja julisteet kuin tuhoutuu itsestään mutta netissä ja sosiaalisessa mediassa voi jättää "päivittämättömän" vaikutelman. Ja tuo pohdinta sopii jo ketjuun.

Toimiiko jokin some siten että ei käytännössä näytä rumalta jos ei tapahdu mitään vähään aikaan? Vrt ei teekään niin massiivista julistekampanjaa yhdellä kerralla, joka ei näy mitenkään kuten esim netti- tai fb-sivujen päivittämättömyys näkyy...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 6 kurkkijaa