Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Käytännön pilat

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#31

Viesti Elina »

Sammuneen naamaan piirtely taitaa olla melkoisen klassista toimintaa. Yksikin uusivuosi vietettiin iltaa kiinalaisten kavereitten kanssa ja yksi sammui sohvalle - semmoinen nätti poika, jota kutsuttiinkin Pretty Ericiksi (tjtn vastaavaa). Mahtoi olla aamusti pikkuisen negatiiviset fiilikset, kun muut piirteli paksulla mustalla tussilla naaman täyteen kaiken maaliman viivoja ja kiemuroita...

Joku Mikan kaveri joutui sitten raaemman pilan uhriksi - pitkähiuksinen kaveri ja sammui sitten väärässä seurassa. Sillehän oli leikattu Spede-tukka (erotuksena vaan, että sivut olivat edelleen täyspitkät). Oli kuitenkin pitänyt sitä "kampausta" parisen viikkoa :D
sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3282
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

#32

Viesti sinappi »

flammee kirjoitti:
Mika kirjoitti: Montakohan tuollaista (väkivaltaan päättynyttä) piilokamerapilaa on tallentunut selluloidille, muttei ole päässyt ruutuun asti?
Mieleen tulee se klippi pilanpäiten (tjsp), sarjasta jossa oli postilaatikossa mies sisällä ja heitteli sinne laitettuja kirjekuoria ulos. Sitten tuli huumorintajuttomampi tapaus ja kylmänviileästi ampui postilaatikkomiehen. Oiskohan kuitenkin ollut lavastettu tilanne.
Luultavasti oli lavastettu. Tuossa kyseisessä videossahan ase ei rekylöinyt ollenkaan.
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#33

Viesti kenttiensankari »

Punk`d ohjelmassa yksi jannu suuttui kun skidit suttasivat hänen autonsa. Auto oli siis oikeasti jonkun muun. Ohjelma sitten meni pilalle kun tämä julkku sai ne skidit kiinni(mitä ei pitänyt tapahtua) ja antoi näille isän kädestä. Sitten paikalle syöksyi väki estämään.

Tämän kertoi kyseinen julkkis Conan O´Brien showssa. Ilmeisesti kyseinen jakso julkaistiin MTVellä hieman editoituna.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#34

Viesti heian »

Vlad Tepes kirjoitti:
heian kirjoitti:Olen pari kertaa vetänyt tuolin alta kaverilta, kun se on ollut istumassa alas. Hauskaa oli. :D
Paitsi, että siinä voi oikeasti sattua aika kovastikin.
Tuskin sattuu, jos puolen metrin korkeudelta tipahtaa istualleen lattialle. En kai minä nyt vaarantaisi kavereitani, kyllä minulla ainakin sen verran on järkeä.
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#35

Viesti Ari »

Punk'd-ohjelmasta kiertää myös tällainen tarina.

http://www.hiphop-elements.com/article/read/4/6188/1/" onclick="window.open(this.href);return false;
They had the huge hit "Where Is The Love?" -- but now the Black Eyed Peas could be asking Ashton Kutcher the same question after reportedly being "Punk'd" as part of his hidden camera show.

Kutcher is known for pulling pranks on celebrities from Hilary Duff to Halle Berry. But according to reports, the "Punk'd" prank with the Black Eyed Peas did not have a happy ending.

The group was reportedly invited to a gathering at a Hollywood Hills mansion, which, unbeknownst to the hip-hop stars, had been converted into a fake brothel complete with "Johns" and their "dates."

Suddenly phony cops raided the party and tried to arrest members of the group, but their entourage resisted arrest. One of the rappers’ friends reportedly punched out a real off-duty cop who was working on the shoot and another person was tackled and landed in the swimming pool.

According to reports, Ashton Kutcher was not on the scene. He was busy on another shoot, and the Black Eyed Peas left in a huff.

We contacted the group, but they declined to comment on the "Punk'd" punch out.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#36

Viesti Mika »

Sitä saa mitä tilaa. :smt003


Eipä silti, tuotahan ne ohjelmantekivät ovat halunneetkin, aivan varmasti. Tuohan myy paaljon paremmin kuin harmiton vitsailu.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#37

Viesti kenttiensankari »

Tuo on varmaan feikki, koska ohjelmaan kuuluu se että Ashton tulee ja toteaa että "youre punk`d". Olisi siis omituista jos Ashton ei olisi ollut tuolla paikalla.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Julius
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 269
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Espoo

#38

Viesti Julius »

Koulussa, joskus sata vuotta sitten (-70 luvun alussa n 8v ikäisinä), meillä oli tapana laittaa nastoja tuolille piikki ylöspäin. Ai sitä riemua kun porukka singahti tuolita ylös.

Kerran laitettiin opettajan tuolille nasta ennenkuin se tuli luokkaa. No sehän ei sitä huomannut vaan istui tuolille ja kyllä porukka räjähti nauruun kun ope singahti ylös kuin ohjus. Siinä siiten käytiin pientä neuvottelua ja ei tainnnut muistaakseen kukaan saada edes jälki-istuntoa.


Ja olen kuullut, että jotkut ovat joskus armeijassa laittaneet mustaa kenkälankkia WC pytyn istuin osaan. Siinä on sitten kiva nousta ylös kun on musta rinki pärsseen ympärillä.
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#39

Viesti fatman »

heian kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti:
heian kirjoitti:Olen pari kertaa vetänyt tuolin alta kaverilta, kun se on ollut istumassa alas. Hauskaa oli. :D
Paitsi, että siinä voi oikeasti sattua aika kovastikin.
Tuskin sattuu, jos puolen metrin korkeudelta tipahtaa istualleen lattialle. En kai minä nyt vaarantaisi kavereitani, kyllä minulla ainakin sen verran on järkeä.
Heian, olet todella pahasti väärässä.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
KukiHilli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 463
Lauteille: Elokuu 2005

#40

Viesti KukiHilli »

fatman kirjoitti:
heian kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti:
heian kirjoitti:Olen pari kertaa vetänyt tuolin alta kaverilta, kun se on ollut istumassa alas. Hauskaa oli. :D
Paitsi, että siinä voi oikeasti sattua aika kovastikin.
Tuskin sattuu, jos puolen metrin korkeudelta tipahtaa istualleen lattialle. En kai minä nyt vaarantaisi kavereitani, kyllä minulla ainakin sen verran on järkeä.
Heian, olet todella pahasti väärässä.
Hienot perustelut!
Kaikki kirjoittamani on jokaisen seuran virallinen kanta asiaan.
Kimmo Skogberg
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#41

Viesti fatman »

KukiHilli kirjoitti:
fatman kirjoitti:
heian kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti:
heian kirjoitti:Olen pari kertaa vetänyt tuolin alta kaverilta, kun se on ollut istumassa alas. Hauskaa oli. :D
Paitsi, että siinä voi oikeasti sattua aika kovastikin.
Tuskin sattuu, jos puolen metrin korkeudelta tipahtaa istualleen lattialle. En kai minä nyt vaarantaisi kavereitani, kyllä minulla ainakin sen verran on järkeä.
Heian, olet todella pahasti väärässä.
Hienot perustelut!
Olen laiska, enkä jaksa ruveta taivuttelemaan rautalankaa asiasta, jonka mielestäni pitäisi olla itsestäänselvyys.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

#42

Viesti Nade »

fatman kirjoitti:
heian kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti:
heian kirjoitti:Olen pari kertaa vetänyt tuolin alta kaverilta, kun se on ollut istumassa alas. Hauskaa oli. :D
Paitsi, että siinä voi oikeasti sattua aika kovastikin.
Tuskin sattuu, jos puolen metrin korkeudelta tipahtaa istualleen lattialle. En kai minä nyt vaarantaisi kavereitani, kyllä minulla ainakin sen verran on järkeä.
Heian, olet todella pahasti väärässä.
Yhdessä entisessä työpaikassani oli sellainen vitsiniekkamies, joka myöskin harrasti tuolin vetämistä ihmisten alta juuri kun he olivat istumaisillaan. Kerran sitten yksissä pikkujouluissa, kun kaikki olivat asettumassa ruokapöytään, hän teki tämän saman eräälle naiselle. Nainen satutti todella pahasti selkänsä ja hänet vietiin ambulanssilla sairaalaan. Juhlien hauskuus kyllä katosi.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#43

Viesti Mika »

Kyllä tuollaisessa pikkukaatumisessa voi vaikka lyödä takaraivonsa lattiaan, jos oikein huonosti käy.

Kyseistä pilaa en itse ole koskaan arvostanut, mutta minä en muutenkaan oikein sulata fyysisiä piloja (kuten eräs Mantis on tainnut oppia kantapään kautta ;)), mutta jos Heianin kaverit ovat nuoria, terveitä, nopeita reagoimaan ja pitävät tuollaista tuolin alta vetelyä hauskana, mikäs siinä. Kukin tavallaan. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#44

Viesti MtJ »

Jos työpaikallanne / koulussa on pehmustetut toimistotuolit, sinne voi ruiskuttaa neulalla ja pienellä ruiskulla melkoisen määrän vettä ilman, että pinta näyttää lainkaan märältä. Mutta kun siihen istuu... :lol:

Kahvia on hyvä keittää työpaikalla ja sitähän voi keittää jo kerran käytetyistä poroista. Oikea väri, mutta se maku... Yön yli seisseet kahvinporot ovat parhaita tähän tarkoitukseen.

Jos käytössä on työpaikalla vanhoja työasemia, asentakaa siihen linuxin joku distro ja pistäkää vanha kone kaverin työpöydän alle, yhdistäkää siihen näppäimistö, hiiri sekä monitori ja seuratkaa ilmeitä kun se aukaisee monitorin. Lisäksi voi kommentoida; mä vaihdoin käyttöjärjestelmän, kun ajattelin olla avuksi.

Hyvä tapa on myös lukkiutumattomassa koneessa laittaa kokemattomalle käyttäjälle esim. linuxin etätyöpöytä päälle ja tutkailla miltä ilme näyttää kun kaveri palaa työpöytänsä ääreen.

Hiiren voi vaihtaa siten, että se liikkuu peilikuvana (hiiren asetuksista).

Näytön voi vaihtaa Windows 2000 -koneissa väärin päin painamalla AltGr + R muistaakseni. Niinpä näyttö kääntyy ympäri. Hassu pila ja takuulla aiheuttaa harmaita hiuksia.

Siinähän noita mitä on tullut kokeiltua ;)
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#45

Viesti sivarinlötkö »

Pistää kananmunaan reiän. Sitten uhrin tietokoneen kotelo auki ja kananmuna sinne... munan mädäntyessä kone sitten puhaltelee ulos mukavia tuuletustuoksuja.

En ole testannut, mutta toimii 79% todennäköisyydellä!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 79 kurkkijaa